Zab贸jcze kary dla kierowc贸w

Data: 2013-04-13 09:53:27
Autor: u2
Zab贸jcze kary dla kierowc贸w
.... oto cala prawda o antypolskim tuskolandzie :

http://niezalezna.pl/40317-zabojcze-kary-dla-kierowcow

System poboru op艂at za korzystanie z dr贸g przez ci臋偶ar贸wki viaTOLL cz臋sto dzia艂a b艂臋dnie 鈥 informuje 鈥濺zeczpospolita鈥. Gazeta podaje przyk艂ad przedsi臋biorcy, kt贸ry pad艂 jego ofiar膮.

  Wyposa偶y艂 on auto w urz膮dzenie viaBOX, automatycznie pobieraj膮ce op艂aty. Nie wiedzia艂, 偶e nie dzia艂a ono prawid艂owo. Nie mia艂 wi臋c poj臋cia, 偶e sko艅czy艂y mu si臋 pieni膮dze na koncie, z kt贸rego 艣ci膮gana jest nale偶no艣膰. W trakcie kontroli us艂ysza艂 ze zdziwieniem, 偶e bez wniesienia op艂aty przejecha艂 86 bramek, za co 艂膮cznie ma zap艂aci膰... 258 tys. z艂 kary. W ko艅cu jednak inspektorzy uwzgl臋dnili 26 bramek, ale i tak 艂膮czna kwota kary wynios艂a 78 tys. z艂.

  W podobnej sytuacji jest znacznie wi臋cej os贸b. Jedni dostali kary za brak op艂aty, inni za jej niepe艂n膮 wysoko艣膰. Kierowcy nadal s膮 karani nawet kilkana艣cie razy za to samo wykroczenie. Od pocz膮tku dzia艂ania elektronicznego systemu poboru op艂at poszkodowanych nazbiera艂o si臋 nawet kilkana艣cie tysi臋cy.

  Ustawa o drogach publicznych okre艣la, 偶e kara za nieop艂acony przejazd po drodze krajowej to 3 tys. z艂 za jedn膮 bramk臋 鈥 nak艂adana jest ona nawet kilka razy na jednej trasie. St膮d wysokie sumy kar.

--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2013-04-13 10:07:39
Autor: Przemys砤w M.
Zab贸jcze kary dla kierowc贸w
Dnia Sat, 13 Apr 2013 09:53:27 +0200, u2 napisa(a):

... oto cala prawda o antypolskim tuskolandzie :

http://niezalezna.pl/40317-zabojcze-kary-dla-kierowcow

Cwaniaczek, chcia鵥y je阣zi po polskich drogach za darmoch.

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2013-04-13 11:02:07
Autor: u2
Zab贸jcze kary dla kierowc贸w
W dniu 2013-04-13 10:07, Przemys艂aw M. pisze:
Dnia Sat, 13 Apr 2013 09:53:27 +0200, u2 napisa艂(a):

... oto cala prawda o antypolskim tuskolandzie :

http://niezalezna.pl/40317-zabojcze-kary-dla-kierowcow

Cwaniaczek, chcia艂by je藕dzi膰 po polskich drogach za darmoch臋.

Bzdura, podatek drogowy jest zawarty w cenie paliwa. Powiedz mi kalecki gdzie ten podatek jest marnowany ?