Zabójstwo Niemcowa zorganizowało SBU pod kierownictwem USA

Data: 2015-03-03 21:36:57
Autor: Klin....................................................
Zabójstwo Niemcowa zorganizowało SBU pod kierownictwem USA
W dniu 2015-03-03 o 19:17, boukun pisze:
Zbigniew Brzezinski : Zabójstwo Niemcowa zorganizował SBU pod kierownictwem USA.
Taką opinię wyraził amerykański politolog, były doradca prezydenta USA, Jimmy Cartera, Zbigniew Brzezinski. Właśnie na taki rozwój wydarzeń mają nadzieję w Waszyngtonie, informują go jego informatorzy z National Security Agency USA.

"W zabójstwie Niemcowa brali udział specjaliści realizujący zadanie wystrzelania "niebiańskiej sotni" na Majdanie. A organizatorami byli, w tej liczbie, pracownicy służby bezpieczeństwa Ukrainy, która obecnie jest źródłem przeprowadzania prowokacji w celu stworzenia powodów do oskarżeń Rosji" - powiedział Brzezinski w wywiadzie udzielonym kanadyjskiemu dziennikarzowi, A. Turnerowi.

To morderstwo jest bardzo podobne do śmierci kijowskiego dziennikarza Georgija Gongadze, które posłużyło za powód do rozpętania kampanii antyprezydenckiej w stosunku do ukraińskiego prezydenta Leonida Kuczmy w 2000 roku, zauważa politolog.

Brzezinski twierdzi, że właśnie USA zorganizowały kryzys ukraiński, nie bez podstaw licząc, że Rosja wcześniej czy później , zaangażuje się w działania bojowe i tym samym będzie przyczyniała się do formowania jednolitej koalicji zachodniej.

"Staje się zupełnie oczywiste, że w drugiej dekadzie XXI wieku, zasady ojców-założycieli USA zostały zupełnie zapomniane, nasza Konstytucja służy jedynie za figowy listek dla jawnego pragnienia rządzących elit aby raz na zawsze zdobyć władzę nad światem" - autor artykułu cytuje słowa Brzezinskiego.

Za: http://politikus.ru/events/44565-bzhezinskiy-ubiystvo-nemcova-organizovano-sbu-pod-rukovodstvom-ssha.html

Data publikacji: 2.03.2015

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zabojstwo-niemcowa-zorganizowalo-sbu-pod-kierownictwem-usa-2015-03 boukun

    Dość to niewiarygodne uważany przez Rosjan za rusufoba i taka volta naraz.
    W jakim celu by ujawniaÅ‚ ciemne sprawki swego rzÄ…du... nawróciÅ‚ siÄ™ czy co?

Data: 2015-03-03 12:49:40
Autor: kogutek444
Zabójstwo Niemcowa zorganizowa³o SBU pod kierownictwem USA
W dniu wtorek, 3 marca 2015 21:37:48 UTC+1 u¿ytkownik Klin..................................................... napisa³:
> [...]
>
> Brzezinski twierdzi, ¿e w³a¶nie USA zorganizowa³y kryzys ukraiñski, > nie bez podstaw licz±c, ¿e Rosja wcze¶niej czy pó¼niej , zaanga¿uje > siê w dzia³ania bojowe i tym samym bêdzie przyczynia³a siê do > formowania jednolitej koalicji zachodniej.
>
> "Staje siê zupe³nie oczywiste, ¿e w drugiej dekadzie XXI wieku, zasady > ojców-za³o¿ycieli USA zosta³y zupe³nie zapomniane, nasza Konstytucja > s³u¿y jedynie za figowy listek dla jawnego pragnienia rz±dz±cych elit > aby raz na zawsze zdobyæ w³adzê nad ¶wiatem" - autor artyku³u cytuje > s³owa Brzezinskiego.

    Do¶æ to niewiarygodne uwa¿any przez Rosjan za rusufoba i taka volta naraz.
    W jakim celu by ujawnia³ ciemne sprawki swego rz±du... nawróci³ siê czy co?

Kto¶ uwa¿any, jak napisa³e¶, przez Rosjan za rusofoba. Nie musi byæ rusofobem.

Data: 2015-03-03 23:10:55
Autor: boukun
Zabójstwo Niemcowa zorganizowa³o SBU pod kierownictwem USA
U¿ytkownik <kogutek444@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:53d7c431-d5e9-428b-ae29-75066391ecadgooglegroups.com...
> [...]
czy co?

Kto¶ uwa¿any, jak napisa³e¶, przez Rosjan za rusofoba. Nie musi byæ rusofobem.
Chcesz tym twierdziæ, ¿e Schreck nie jest rusofobem?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Grzegorz-Schetyna-smierc-Borysa-Niemcowa-symboliczna-uderza-w-obraz-Rosji,wid,17303211,wiadomosc.html?

boukun

Data: 2015-03-03 21:43:30
Autor: boukun
[...]

Wiem tylko tyle, że wczoraj zdaje się de bul wydał oświadczenie, że nie zgadza się z opinią Brzezińskiego...

boukun

Zabójstwo Niemcowa zorganizowało SBU pod kierownictwem USA