Żaba i kobyłki z Lidla

Data: 2011-10-15 17:37:53
Autor: ToMasz
Żaba i kobyłki z Lidla
W dniu 15.10.2011 16:48, spider pisze:
Witam, rozglądam się za zestawem podnośnik + kobyłki na użytek "domowy"
do auta o wadze 1,5 t. Znalazłem że w Lidlu będą takie oto:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_22097.htm
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_22094.htm

Warto to wziąć? Na allegro znalazłem taniej taki zestaw:
http://allegro.pl/podnosnik-hydrauliczny-zaba-2t-walizka-kobylki-3t-i1876629522.html

Na plus podnośnika z Lidla przemawia obrotowe ramię i raczej dobra
opinia o narzędziach z tego sklepu.
Liczę na wasze sugestie. Pozdrawiam
mam taki podnośnik i nie polecam
1. skok = mały. tzn da radę, ale z biedą. gorzej że:
2. niema regulacji wstępnej. tzn. stary hydraulik, podstawiałem pod auto, wykręcałem tłok aż się oprze, i podnosiłem. W tej żabie niema tego wstępnego..... mechanizmu regulacji poziomu zerowego. Trzeba biegać ze zdrowymi deseczkami na podkładki

ToMasz

Żaba i kobyłki z Lidla