Żaba i kobyłki z Lidla

Data: 2011-10-16 09:17:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Żaba i kobyłki z Lidla
Użytkownik "spider" <sp@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7c6ft$1o4v$1news2.ipartners.pl...
Witam, rozglądam się za zestawem podnośnik + kobyłki na użytek "domowy" do auta o wadze 1,5 t. Znalazłem że w Lidlu będą takie oto:

Mam taki podnośnik tyle, że marketu. Od kilku lat używam i nic złego się nie stało. Normalny (~1,5 tony) samochód da się podnieść tak, że koło schodzi bez problemu.

Zamiast kobyłek używam kantówki 10x10cm w kawałkach po ok 30 cm. Do tej pory samochód wisiał (podparty z dwóch stron!) około tygodnia i nic złego się nie stało.

Warto kupić gumowe buty na łapę podnośnika albo trzeba używać deseczek etc. co bywa upierdliwe.

Jedna rzecz, którą chce dokupić to drugi taki podnośnik bo mam wąski garaż i latanie naokoło jest strasznie wkurfiające więc podnoszenie z dwóch stron bez konieczności przekładania żaby to ogromne ułatwienie.

Ja dałem za żabę jakieś ~70 PLN wtedy i jestem bardzo zadowolony z tego zakupu.

kml

Data: 2011-10-16 20:45:51
Autor: Tadeusz
Żaba i kobyłki z Lidla

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <> napisał w wiadomości ...

Warto kupić gumowe buty na łapę podnośnika

gdzie coś takiego można kupić? bo szukam :)

Tadeusz

Data: 2011-10-17 06:59:08
Autor: kamil/Endurorider.pl
Żaba i kobyłki z Lidla

Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:j7f8nn$l10

Warto kupić gumowe buty na łapę podnośnika

gdzie coś takiego można kupić? bo szukam :)

alleprowizja->podnośniki i sortuj po najtańszych :)

kml

Żaba i kobyłki z Lidla