Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze

Data: 2009-04-10 00:04:56
Autor: MichalKu
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
Czesio,

moze juz o tym ktos slyszal, moze byl swiadkiem, uczestnikiem...
Chodzi o nowa zabawe dzieciakow na wsi, gdy nie ma w okolicy
wiaduktow, z ktorych mozna by rzucac kamienie na pociagi, albo
samochody, tudziez motocykle...

Miejsce akcji: okolice K³ecka - Wlkp.
Czas akcji: czwartek, godzina 22ga

Ciemno juz. Wracam od rodzicow na moto. Do Poznania jakies 40km.
Droga waska, miedzy drzewami. Mijam wioske - taka 2-3 sekundowka.
Wchodze w zakret. Na wyjsciu nic nie jedzie pykam na swiatla d³ugie.
Serce na chwile staje, krew uderza do glowy. Zanim moj mozg rozpoznaje
ksztalt lezacy na drodze, najpierw reka zaciska sie na klamce hebla...
byle zdazyc wyhamowac, byle zdazyc... Teraz juz widze.... na drodze
lezy czlowiek. Na srodku drogi. Nikogo nie ma. Nie rusza sie.
Podjezdzam powolutku, rozgladam sie. Juz juz mam zsiadac z moto zeby
zobaczyc, co sie stalo. Sprawdzic czy zyje, puls, oddech.. tak jak
mnie uczyli na kursie pierwszej pomocy. Wlaczam awaryjne.... patrze
dokladnie, a to manekin. W zasadzie za duzo powiedziane manekin, ale
ze slomy i jakichs szmat zrobiony, kompletnie ubrany w ciuchy,
kurewski, wiejski, polski ku^%wa Golem...
I tu sie torche wystraszylem, bo myslalem, ze zaraz mi jakies
penerstwo wyleci z lasu, walna w dynie i zabiora moto, pieniadze i
pozbawia domniemanej cnoty, wiec wzialem Golema za leb, przerzucilem
przez bak i rura.
Niewygodnie mi sie jechalo i balem sie, ze gdzies mi sie zaplacze ta
sloma i szmaty, bo zaczal sie rozsypywac, wiec po jakims kilometrze,
zatrzymalem sie, wyprulem wszystko i wrzucilem do lasu.

Na drugi dzien znajomy, do ktorego dzwonilem, zeby sie spytac, czy
slyszal o dziwnych zdarzeniach w okolicy - bo tam zamieszkuje (np o
napadach rozbujnikow na karwany) - powiedzial, ze to nie zadne
polowanie na samochody i motocykle zrobione przez niecnych ludzi, ale
nowa zabawa nudzacych sie kochanych, wiejskich dziateczek, ktorym
wlasnie zaczely sie ferie swiateczne.

Noz kur&^wa....
Malo zawalu nie dostalem, malo sie nie wyje*&*&lem jak hamowalem. Malo
sie nie wyje*^&^lem jak potem zapierdzielalem... Musialem sobie
strzelic po powrocie do domu duzego ³iskacza, zeby mi sie mysli
uspokoily.

rewelka....

pozdry
eMKu

FZ6S

Data: 2009-04-10 09:56:36
Autor: Alti
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze

U¿ytkownik "MichalKu" <misha123@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8835dabe-69f7-429a-a7a4-

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I pewnie na jutjubie znajdziesz filmik pt. "stupid polisz motobajker" albo "ale go w chuja zrobili¶my".

Podobny inteligentny polisz d¿o³k kilka lat temu zrobili gówniarze we Wroc³awiu. Stali wieczorem ko³o torów i wepchneli manekina pod jad±cy tramwaj. Motorniczy mia³ tak± traume ¿e zrezygnowa³ z roboty.
Có¿. Debili nie brakuje...

Wojtek

Data: 2009-04-10 10:26:55
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
MichalKu napisa³(a):
wiec wzialem Golema za leb, przerzucilem
przez bak i rura.

a jakiej plci byl ten Golem?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-04-10 01:34:41
Autor: Jarecki
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
On 10 Kwi, 10:26, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
MichalKu napisa³(a):

> wiec wzialem Golema za leb, przerzucilem
> przez bak i rura.

a jakiej plci byl ten Golem?

Pewnie ¿eñskiej, skoro tak ochoczo wzi±³ go na bak i do domu :)

Jarecki

Data: 2009-04-10 01:41:16
Autor: tomistrz
On 10 Kwi, 10:34, Jarecki <jarecki...@gmail.com> wrote:

Pewnie ¿eñskiej, skoro tak ochoczo wzi±³ go na bak i do domu :)

gdzie do domu..?
przeciez pisal, ze po drodze juz sie pruli
cyt: " a jak go wyprulem, wyrzucilem do lasu"

Data: 2009-04-10 01:56:20
Autor: MichalKu
On 10 Kwi, 10:41, tomis...@gmail.com wrote:
> [...]

gdzie do domu..?
przeciez pisal, ze po drodze juz sie pruli
cyt: " a jak go wyprulem, wyrzucilem do lasu"

Wlasnie :)

Z twarzy paskudny... taki bez wyrazu.. w zasadzie na twarzy nie mial
twarzy.
Cyckuf tez nie mial, bo go za koszule chwycilem, jak go ladowalem. Za
'miedzynogami' nie lapalem. Nic tez nie dyndalo.
'Bezpciowy'... wychodzi na to, ze to ¶limak jakis byl...

pzdr
eMKu

Data: 2009-04-10 15:18:01
Autor: Kuczu
MichalKu pisze:
Za 'miedzynogami' nie lapalem. Nic tez nie dyndalo.
'Bezpciowy'...

Znaczy aniol

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-10 11:44:37
Autor: j.siinski
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
Mieszkam niedaleko od usi³uj±cej po³±czyæ wschodni± i zachodni±
granicê naszego kraju autostrady A-2,Krótko po otwarciu odcinka z
Nowego Tomy¶la do Konina znudzona wiejska ekipa  z miejscowo¶ci
Nagradowice  ( niedaleko jest punkt poboru op³at ) urz±dzi³a sobie
"genialn±"zabawê spuszczaj±c z wiaduktu kilka kilometrów przed
Nagradowicami nadmuchiwan± gumow± lalê typu jakiego niektórzy u¿ywaj±
jako substytutu kobiety.Ow± lalê mieli przywi±zan± link± za szyje i
spuszczali j± z wiaduktu aby stoj±c na szeroko rozwartych nogach,w
pozycji wyczekuj±cej,z grymasem zdziwienia na szeroko otwartych ustach
oczekiwa³a na przeje¿d¿aj±ce pojazdy.Oczywi¶cie dla lepszego efektu
ca³a zabawa odbywa³a siê po zapadniêciu zmroku a owa lala po trafieniu
przez rozpaczliwie hamuj±ce auto wzlatywa³a w powietrze po czym szybko
wci±gali j± na wiadukt i ze szczê¶ciem na twarzach  obserwowali jak
kierowca auta które trafi³o w lalê szuka cz³owieka którego
"rozjecha³"Oczywi¶cie niczego nie znajdowa³ a zdarzy³o siê ¿e na
miejsce zdarzania dociera³o wezwane telefonicznie pogotowie i
policja.Zdarzy³o siê to kilka razy i skoñczy³o siê.Albo zabawa  siê
ch³opcom znudzi³a,albo ( w co w±tpiê) zaczêli sobie zdawaæ sprawê z
konsekwencji swoich ¿artów,A mo¿e lala nie wytrzyma³a b±d¼ który¶ z
¿artownisiów zacz±³ j± u¿ywaæ zgodnie z przeznaczeniem:)))
Pozdro

Data: 2009-04-10 21:16:17
Autor: Jim-bim-ber
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze

U¿ytkownik "MichalKu" <misha123@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8835dabe-69f7-429a-a7a4-06a164c1a930o11g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Cza by³o zapierdalaæ ciutkê wolniej i braæ wiche nie 2-3 sekundy a w co najmniej 8. A tak w ogóle to masz kumpla wichmena - sam napisa³e¶ ¿e tam zamieszkuje - dobrze mu z tym ?? I tobie ??

Data: 2009-04-10 22:38:35
Autor: RadoslawF
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
Dnia 2009-04-10 21:16, U¿ytkownik Jim-bim-ber napisa³:

Cza by³o zapierdalaæ ciutkê wolniej i braæ wiche nie 2-3 sekundy a w co najmniej 8. A tak w ogóle to masz kumpla wichmena - sam napisa³e¶ ¿e tam zamieszkuje - dobrze mu z tym ?? I tobie ??

Nie rób wiochy, zbêdny tekst wycinaj a niezbêdny odpowiednio
zaznaczaj. No chyba ¿e u was na wiosce teraz taka moda, to
przepraszam.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-10 22:42:35
Autor: Grzybol
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
U¿ytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Nie rób wiochy,

Miliony Polaków kupuje dzia³ki, domy na wsiach. 90% tzw ynteligencji ju¿ tam mieszka. Twoje powiedzonko powoli siê dezaktualizuje:-)

--
Grzybol

Data: 2009-04-11 01:05:05
Autor: Jacot
"Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> wrote:

[...]

Nasuwaloby sie pytanie, skad rod swoj wiedzie "90% z owych 90% tzw.";)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-04-10 23:24:09
Autor: Nikanor
On 11 Kwi, 01:05, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
Nasuwaloby sie pytanie, skad rod swoj wiedzie "90% z owych 90%

W 100% z Afryki, z epizodem azjatyckim po drodze. Tylko po drodze
sobie niektórzy podorabiali klejnotów. "Trzy lwy w tarczy. Dwa sraj±,
trzeci warczy", ¿eby zacytowaæ klasyka.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

Data: 2009-04-11 01:40:01
Autor: Sir Piernik
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
Jacot pisze:
....>8
> Nasuwaloby sie pytanie, skad rod swoj wiedzie "90% z owych 90% tzw.";)

Jacek, nie sciemniaj ze nie pamietasz "punktow"!! ;)

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-04-11 00:48:01
Autor: Bartas_M5
Zabawa dzieci - cz³owiek na drodze
Na dniach  jade do rodziny do K³ecka, pogadam z kuzynem, powinien wiedzieæ kto siê tak bawi i zrobimy porz±dek z mot³ochem. U siebie w Palendziu naprostowa³em trudn± m³odzierz i chodz± jak w zegarku (czuj± respekt przed kolesiem w BMW M5).!!

Data: 2009-04-11 09:42:14
Autor: Arni
Bartas_M5 pisze:
[...]

nooo Ty to muszisz byc ktu¶.... jestem pod wrazeniem

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-04-11 13:58:46
Autor: Jacot
Arni <arni@NO.SPAM> wrote:

Bartas_M5 pisze:
respekt przed kolesiem w BMW M5).!!

nooo Ty to muszisz byc ktu¶.... jestem pod wrazeniem

No ale nareszcie dowiedzialem sie co to jest M5. BMW to fajne motory
sa, cokolwiek by nie powiedziec.

--
Pozdrowionka
Jacot M10