Zabawa jest przednia !

Data: 2010-06-27 15:48:50
Autor: 'he®sk'
Zabawa jest przednia !
 Z Re: wynika, ze wqrzam na psp kilku oblakanych wielbicieli PiS.
 prostaczki czekaja jak kania na deszcz bym cos napisal. jestem
 dla nich woda zycia! bezemnie nie istnieja. brac sie do roboty
 tchorze. pluc wczorajsza pomidorowka na ekrany. go! go! go! --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-27 15:53:27
Autor: jadrys
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 15:48, 'he®sk' pisze:
[...]

Czyli otwarcie przyznajesz siÄ™ do prowokowania innych?

Data: 2010-06-27 16:05:04
Autor: 'he®sk'
Zabawa jest przednia !
On Sun, 27 Jun 2010 15:53:27 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   tchorze. pluc wczorajsza pomidorowka na ekrany. go! go! go!

Czyli otwarcie przyznajesz siÄ™ do prowokowania innych?

 oczywiscie. robimy to dla jaj. a ty ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-27 16:10:44
Autor: jadrys
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 16:05, 'he®sk' pisze:
[...]

Ja tu jestem dla dyskusji. I w związku z twoim oświadczeniem rozważam wrzucenie ciebie do filtra... jako jedynego z psp.

Data: 2010-06-27 16:20:53
Autor: 'he®sk'
Zabawa jest przednia !
On Sun, 27 Jun 2010 16:10:44 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Ja tu jestem dla dyskusji. I w zwi±zku z twoim o¶wiadczeniem rozwa¿am wrzucenie ciebie do filtra... jako jedynego z psp.

 je tez moghlbym podyskutowac tyle, ze na normalnych zasadach.
 z holota pisowska dyskutowac zamiaru nie mam.  co robisz na: NNTP-Posting-Host: 74.115.0.24 ?

Data: 2010-06-27 18:59:17
Autor: jadrys
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 16:20, 'he®sk' pisze:
[...]

Antenka nie jest hołotą pisowską.

Nie wiem, chyba podłączyłem się do jakiegoś hot spota który mi przydziela takie adresy.

Data: 2010-06-27 16:28:50
Autor: u2
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 16:05, 'he®sk' pisze:
oczywiscie. robimy to dla jaj. a ty ?

Zauważ, że hesk pisze o swojej bandzie w liczbie mnogiej, czyli jest ich
więcej :)

Data: 2010-06-27 16:50:58
Autor: raff
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 16:28, u2 pisze:
W dniu 2010-06-27 16:05, 'he®sk' pisze:
oczywiscie. robimy to dla jaj. a ty ?

Zauważ, że hesk pisze o swojej bandzie w liczbie mnogiej, czyli jest ich
więcej :)

Zabawna jest megalomania Heniutka.

On jest jak to gowno, co sie przylepilo do felgi i sie cieszy ze caly swiat sie wokol niego obraca.

R.

Data: 2010-06-27 16:54:09
Autor: u2
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 16:50, raff pisze:
On jest jak to gowno, co sie przylepilo do felgi i sie cieszy ze caly
swiat sie wokol niego obraca.

No tak, jego ca³y ¶wiat siê obraca w jego odbycie :)

Data: 2010-06-27 18:13:46
Autor: raff
Zabawa jest przednia !
W dniu 2010-06-27 16:54, u2 pisze:
W dniu 2010-06-27 16:50, raff pisze:
On jest jak to gowno, co sie przylepilo do felgi i sie cieszy ze caly
swiat sie wokol niego obraca.

No tak, jego cały świat się obraca w jego odbycie :)

Spokojnie. Hesk to taka kupka konskiego nawozu przyklejona do kola. Jak to widzisz to sie zastanawiasz "O jakie fajne i sluchasz co ma do powiedzenia" czy po prostu czujesz ze smierdzi i myslisz jak to zdrapac ?

R.

Data: 2010-06-27 17:46:56
Autor: awe
Zabawa jest przednia !

[...]