Zabawka dla dziecka szukam

Data: 2011-08-23 16:19:10
Autor: Twat
Zabawka dla dziecka szukam
Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc

Data: 2011-08-23 20:53:20
Autor: Krzysztof 45
Zabawka dla dziecka szukam
Twat napisał(a):
Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc
Fajna :) Ale myślę że to zabawka dla tatusia nie dla dziecka.
Największą zabawą tatusia będzie robienie wrażenia na tych, co jej nie widzieli, nie tylko na dzieciach.
Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wraĹźenia.
T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.
--
Krzysiek

Data: 2011-08-24 10:34:05
Autor: Big Jack
Zabawka dla dziecka szukam
W wiadomości
*Krzysztof 45* napisał(-a):

Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wrażenia.
T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.

Dziecko nową zabawką wykazuje zainteresowanie średnio kilka minut

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-25 21:54:31
Autor: Marek Dyjor
Zabawka dla dziecka szukam
*Krzysztof 45* napisał(-a):

Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wrażenia.
T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.

Dziecko nową zabawką wykazuje zainteresowanie średnio kilka minut

wbrew pozorom dzieci potrafią sie najlepiej bawić kompletnie dziwnymi przedmiotami.

Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i zarezerwował sobie już łupanie na jutro.

Data: 2011-08-25 22:04:15
Autor: Pooh
Zabawka dla dziecka szukam
Dnia Thu, 25 Aug 2011 21:54:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i zarezerwował sobie już łupanie na jutro.
Nie obejrzysz się, a będziesz miał ładne popiersie ;-)

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

                   Dołącz do tych, którym zależy.     http://zwijaj.pl/

Data: 2011-08-25 22:23:02
Autor: Big Jack
Zabawka dla dziecka szukam
W wiadomości
*Marek Dyjor* napisał(-a):

wbrew pozorom dzieci potrafią sie najlepiej bawić kompletnie dziwnymi
przedmiotami.

Zgadza się i żeby było śmieszniej najczęściej będą to przedmioty
skrajnie odległe od zabawek, o czym sam piszesz :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-25 22:26:07
Autor: Big Jack
Zabawka dla dziecka szukam
*Marek Dyjor* napisał(-a):

Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć
starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i
zarezerwował sobie już łupanie na jutro.

Byłbym zapomniał. Zaopatrz Wiktora w jakieś okulary zanim będzie za późno

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-08-05 16:13:46
Autor: kogutek444
Zabawka dla dziecka szukam
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2011 21:54:31 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Big Jack wrote:
> W wiadomo�ci
> *Krzysztof 45* napisaďż˝(-a):

> Dziecko now� zabawk� wykazuje zainteresowanie �rednio kilka minut

wbrew pozorom dzieci potrafiďż˝ sie najlepiej bawiďż˝ kompletnie dziwnymi przedmiotami.

M�j Wiktor odkry� �e bloczek z betonu mo�rkowego mo�na fajnie kruszy� starym przecinakiem, sp�dzi� nad tym zadaniem prawie godzin� czasu i zarezerwowa� sobie ju� �upanie na jutro.

Przypomniałeś mi dzieciństwo. Robili malowanie bloku w którym mieszkałem. Rusztowania przybijali do ścian bardzo dużymi hakami. Wtedy popularną rozrywką wśród chłopaków w wieku ok 10 lat było granie w noża. Wykombinowaliśmy że takim hakiem będziemy grali. Zwinęliśmy kilka sztuk. Ale słabo się wbijały w deskę. W ziemię dobrze ale my twardziele byliśmy i w deskę chcieliśmy w noża haka grać.. Czubków ostrych nie miały. To ostrzyliśmy te haki na krawężniku.. Kilka dni po kilka godzin dziennie trzeba było ostrzyć.

Data: 2011-08-23 21:03:52
Autor: Biggie
Zabawka dla dziecka szukam

Użytkownik "Twat" <nosp@org.pl> napisał w wiadomości news:j30cub$7nc$1inews.gazeta.pl...
Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc

Np na ebay:
http://tnij.org/airswimmer

Poza tym w kilku sklepach w USA wyprzedane lub nie wysyłają poza Amerykę Północną

pzdr

Biggie

Data: 2011-08-23 21:06:09
Autor: Biggie
Zabawka dla dziecka szukam

Użytkownik "Biggie" <bbb@b.pl> napisał w wiadomości news:j30tit$b6s$1node2.news.atman.pl...

[...]

Swoją drogą, normalna cena oscylowała w przedziale 39-49$ a tu taaaka cena.
No cóż - rynek - a w Polsce kiedys to się nazywało SPEKULACJĄ i takich ludzi piętnowało się i wsadzao do więzienia ;)

Biggie

Data: 2011-08-24 08:12:22
Autor: jagr
Zabawka dla dziecka szukam

UĹźytkownik "Biggie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j30tn8$bg5$1@node2.news.atman.pl...

Może coś z takich, jak tu:
http://alezabawki.co/index.php?main_page=products_all&zenid=f2ug7ncmt0554b9cdlk4etlcd3

Data: 2011-08-25 02:33:25
Autor: Borys Pogoreło
Zabawka dla dziecka szukam
Dnia Wed, 24 Aug 2011 08:12:22 +0200, jagr napisał(a):

Może coś z takich, jak tu:
http://alezabawki.co/index.php?main_page=products_all&zenid=f2ug7ncmt0554b9cdlk4etlcd3

 Co ma piernik do wiatraka? Jeśli ktoś szuka zdalnie zdalnie sterowanego
latającego rekina, to kupi drewnianą układankę?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-25 07:38:54
Autor: jagr
Zabawka dla dziecka szukam
Użytkownik "BorysPogoreło"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10wa4mf43vvyc.1pjd51fxqil8v.dlg@40tude.net...
[...]

Sorry, nie skapowałem, że chodzi "tylko" o tego rekina.
Jakoś pomyślałem, że przydałyby się również i inne pomysły.

Data: 2011-08-25 21:59:49
Autor: Ghost
Zabawka dla dziecka szukam

Użytkownik "Biggie" <bbb@b.pl> napisał w wiadomości news:j30tn8$bg5$1node2.news.atman.pl...

[...]

Bo magazyny wyczerpane, rzuca nowa dostawe, bedzie z powrotem $50. Z tym, ze trzeba sobie jeszcze hel dokupic.

Data: 2013-08-05 06:38:21
Autor: msjeppsson
Zabawka dla dziecka szukam

jeśli chodzi o dobre zabawki, które mają wpływ na jego rozwój to tu http://www.sprytnezabawki.pl/tag/660/zabawka_dla_dziecka są spoko propozycje. i jeszcze wyszukiwarke prezentów według wieku :D

Data: 2013-08-05 14:55:04
Autor: masti
Zabawka dla dziecka szukam

na Twój jak widać źle wpłynęły spamerze

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-05 16:39:31
Autor: kogutek444
Zabawka dla dziecka szukam
W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 15:38:21 UTC+2 użytkownik msjep...@gmail.com napisał:
W dniu wtorek, 23 sierpnia 2011 16:19:10 UTC+2 użytkownik Twat napisał:

> Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:

> [...]

Żadna zabawka nie zastąpi zabawy z innymi dziećmi. Od wiosny do jesieni zużywaliśmy na podwórku trzy piłki do nogi. Opony w składakach wystarczały na sezon. Nie da się kupić dziecku dzieciństwa żadną zabawką. Zabawka rekin jest super. Ale wysiada przy zabawie polegającej na puszczaniu zrobionych przez siebie latawców. Takie konstrukcje robiliśmy że do tramwaju nie chciały wejść. Dziesięciu w podobnym wieku nas było na podwórku. Za 1/5 tego co żeśmy wtedy odwalali teraz by dożywocie rodzicom dali. Przez kilka lat zawsze któryś z naszej dziesiątki miał coś złamane, zwichnięte czy przetrącone. Ale i taka kaleka była potrzebna bo jak szliśmy na basen to miał kto ubrań pilnować.

Data: 2013-08-07 16:42:07
Autor: adam
Zabawka dla dziecka szukam
[...]

A weź wygoń dzisiaj dzieciaka na dwór (na pole...). Za "moich" czasów największa kara to jak matka dała zakaz wychodzenia przez dwa dni. Dziś jest odwrotnie, przed moim blokiem dzieciarni jak na lekarstwo.

Zabawka dla dziecka szukam