Zabawka dla dziecka szukam

Data: 2011-08-23 20:53:20
Autor: Krzysztof 45
Zabawka dla dziecka szukam
Twat napisał(a):
Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc
Fajna :) Ale myślę że to zabawka dla tatusia nie dla dziecka.
Największą zabawą tatusia będzie robienie wrażenia na tych, co jej nie widzieli, nie tylko na dzieciach.
Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wraĹźenia.
T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.
--
Krzysiek

Data: 2011-08-24 10:34:05
Autor: Big Jack
Zabawka dla dziecka szukam
W wiadomości
*Krzysztof 45* napisał(-a):

Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wrażenia.
T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.

Dziecko nową zabawką wykazuje zainteresowanie średnio kilka minut

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-25 21:54:31
Autor: Marek Dyjor
Zabawka dla dziecka szukam
*Krzysztof 45* napisał(-a):

Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wrażenia.
T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.

Dziecko nową zabawką wykazuje zainteresowanie średnio kilka minut

wbrew pozorom dzieci potrafią sie najlepiej bawić kompletnie dziwnymi przedmiotami.

Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i zarezerwował sobie już łupanie na jutro.

Data: 2011-08-25 22:04:15
Autor: Pooh
Zabawka dla dziecka szukam
Dnia Thu, 25 Aug 2011 21:54:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i zarezerwował sobie już łupanie na jutro.
Nie obejrzysz się, a będziesz miał ładne popiersie ;-)

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

                   Dołącz do tych, którym zależy.     http://zwijaj.pl/

Data: 2011-08-25 22:23:02
Autor: Big Jack
Zabawka dla dziecka szukam
W wiadomości
*Marek Dyjor* napisał(-a):

wbrew pozorom dzieci potrafią sie najlepiej bawić kompletnie dziwnymi
przedmiotami.

Zgadza się i żeby było śmieszniej najczęściej będą to przedmioty
skrajnie odległe od zabawek, o czym sam piszesz :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-25 22:26:07
Autor: Big Jack
Zabawka dla dziecka szukam
*Marek Dyjor* napisał(-a):

Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć
starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i
zarezerwował sobie już łupanie na jutro.

Byłbym zapomniał. Zaopatrz Wiktora w jakieś okulary zanim będzie za późno

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-08-05 16:13:46
Autor: kogutek444
Zabawka dla dziecka szukam
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2011 21:54:31 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Big Jack wrote:
> W wiadomo�ci
> *Krzysztof 45* napisaďż˝(-a):

> Dziecko now� zabawk� wykazuje zainteresowanie �rednio kilka minut

wbrew pozorom dzieci potrafiďż˝ sie najlepiej bawiďż˝ kompletnie dziwnymi przedmiotami.

M�j Wiktor odkry� �e bloczek z betonu mo�rkowego mo�na fajnie kruszy� starym przecinakiem, sp�dzi� nad tym zadaniem prawie godzin� czasu i zarezerwowa� sobie ju� �upanie na jutro.

Przypomniałeś mi dzieciństwo. Robili malowanie bloku w którym mieszkałem. Rusztowania przybijali do ścian bardzo dużymi hakami. Wtedy popularną rozrywką wśród chłopaków w wieku ok 10 lat było granie w noża. Wykombinowaliśmy że takim hakiem będziemy grali. Zwinęliśmy kilka sztuk. Ale słabo się wbijały w deskę. W ziemię dobrze ale my twardziele byliśmy i w deskę chcieliśmy w noża haka grać.. Czubków ostrych nie miały. To ostrzyliśmy te haki na krawężniku.. Kilka dni po kilka godzin dziennie trzeba było ostrzyć.

Zabawka dla dziecka szukam