Zabawy a'la Polansky...

Data: 2009-10-02 22:21:02
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Postymp siem bawi...

"39-letnia Vanessa George robiła obsceniczne zdjęcia dzieciom
powierzonym jej opiece w żłobku Little Ted's w Plymouth i udostępniała
je z pomocą e-maili lub wiadomości MMS dwóm osobom poznanym na portalu
towarzyskim Facebook. W zamian za to otrzymywała od nich inne
fotografie.

W ciągu 8 miesięcy działalności nieformalnej grupy, jej członkowie
wysłali sobie nawzajem ok. 10 tys. MMS-ów, e-maili i innych
wiadomości. Według prokuratury między oskarżonymi doszło do
rywalizacji o to, czyje zdjęcia okażą się bardziej wyuzdane."

http://anglia.interia.pl/wiadomosci/news/wbrytania-skandal-pedofilski-w-zlobku,1377278

Data: 2009-10-02 13:27:29
Autor: Antenka
Zabawy a'la Polansky...
On 2 Paź, 22:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

Co za głupia baba :(

Antenka

Data: 2009-10-02 22:28:58
Autor: Tzva Adonai
Zabawy a'la Polansky...
Co za głupia baba :(

Ty za to blondasku jesteś demonem intelektu, hehe....

Data: 2009-10-02 13:35:43
Autor: Antenka
Zabawy a'la Polansky...
On 2 Paź, 22:28, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Co za głupia baba :(

Ty za to blondasku jesteś demonem intelektu, hehe....

Spadaj Tzvel bo zrobię z ciebie miazgę

Antenka

Data: 2009-10-02 22:29:08
Autor: Lorn
Zabawy a'la Polansky...
Antenka pisze:
[...]

Wypowiedziała się mądrzejsza. :>

Data: 2009-10-02 13:37:36
Autor: Antenka
Zabawy a'la Polansky...
On 2 Paź, 22:29, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Co za głupia baba :(

Wypowiedziała się mądrzejsza. :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Popierdywacz w akcji. Idź lepiej opłakiwać tego Żyda. Płaczki
wynajęte?

Antenka

Data: 2009-10-02 22:49:46
Autor: Lorn
Zabawy a'la Polansky...
Antenka pisze:

[...]

Twoje ograniczenie umysłowe i to co sobą reprezentujesz jest godne pożałowania.

Data: 2009-10-02 22:29:01
Autor: matador
Zabawy a'la Polansky...
Piotr pisze:

[...]

Wiesz Piotr, nie wystarczy powiedzieć "o ja pierdolę", trzeba tę bandę zrównać z ziemią.

matador.

Data: 2009-10-02 22:33:08
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 02 Oct 2009 22:29:01 +0200, matador napisał(a):

Wiesz Piotr, nie wystarczy powiedzieć "o ja pierdolę", trzeba tę bandę zrównać z ziemią.

Tych biednych pokurwieńców, czy też inspiratorów postympu?
Piotr

Data: 2009-10-02 13:43:56
Autor: Antenka
Zabawy a'la Polansky...
On 2 Paź, 22:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> zrównać z ziemią.

Tych biednych pokurwieńców, czy też inspiratorów postympu?

Piotrek, Ty lepiej nie wyszukuj taki strasznych spraw, bo to jest woda
na młyn dla psp-owskich pedofilów. Taki Homo Erectus- Tzveloid jest
bardzo zadowolony tym faktem...

Antenka

Data: 2009-10-02 22:45:52
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 13:43:56 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Piotrek, Ty lepiej nie wyszukuj taki strasznych spraw, bo to jest woda
na młyn dla psp-owskich pedofilów. Taki Homo Erectus- Tzveloid jest
bardzo zadowolony tym faktem...

Na wierzchu leżą...
Piotr

Data: 2009-10-02 22:35:08
Autor: matador
Zabawy a'la Polansky...
Piotr pisze:
[...]

Wszystkich różowych.

matador.

Data: 2009-10-02 22:58:22
Autor: Grzegorz Z.
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 22:21:02 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Okropny ten Facebook jest. A Majspejs jeszcze gorszy.

Powinno się tego w Polsce zakazać!

Mówię Ci Piotrze - omijaj te serwisy z daleka.

Jeszcze byś z mężatką poznaną tam spędził taki uroczy "długi weekend" w
Trójmieście, jak w tym roku mi się zdarzyło.

Data: 2009-10-02 23:01:25
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 22:58:22 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Jeszcze byś z mężatką poznaną tam spędził taki uroczy "długi weekend" w
Trójmieście, jak w tym roku mi się zdarzyło.

Podziobałeś ją rogami?
Piotr

Data: 2009-10-02 23:10:22
Autor: Grzegorz Z.
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 23:01:25 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Fri, 2 Oct 2009 22:58:22 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Jeszcze byś z mężatką poznaną tam spędził taki uroczy "długi weekend" w
Trójmieście, jak w tym roku mi się zdarzyło.

Podziobałeś ją rogami?

Rogi to możesz mieć tylko wtedy gdy sam nie jesteś stanu wolnego, Piotrze.

Data: 2009-10-02 23:17:45
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 23:10:22 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Podziobałeś ją rogami?

Rogi to możesz mieć tylko wtedy gdy sam nie jesteś stanu wolnego, Piotrze.

He, he, czyli wzajemnie się podziobaliście... Piotr

Data: 2009-10-03 00:05:05
Autor: Grzegorz Z.
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 23:17:45 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Fri, 2 Oct 2009 23:10:22 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Podziobałeś ją rogami?

Rogi to możesz mieć tylko wtedy gdy sam nie jesteś stanu wolnego, Piotrze.

He, he, czyli wzajemnie się podziobaliście...

hehe, ale ja jestem stanu wolnego - jak zapewne wiesz.

Zabawy a'la Polansky...