Zabawy a'la Polansky...

Data: 2009-10-02 22:29:01
Autor: matador
Zabawy a'la Polansky...
Piotr pisze:

W ciągu 8 miesięcy działalności nieformalnej grupy, jej członkowie
wysłali sobie nawzajem ok. 10 tys. MMS-ów, e-maili i innych
wiadomości. Według prokuratury między oskarżonymi doszło do
rywalizacji o to, czyje zdjęcia okażą się bardziej wyuzdane."

Wiesz Piotr, nie wystarczy powiedzieć "o ja pierdolę", trzeba tę bandę zrównać z ziemią.

matador.

Data: 2009-10-02 22:33:08
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 02 Oct 2009 22:29:01 +0200, matador napisał(a):

Wiesz Piotr, nie wystarczy powiedzieć "o ja pierdolę", trzeba tę bandę zrównać z ziemią.

Tych biednych pokurwieńców, czy też inspiratorów postympu?
Piotr

Data: 2009-10-02 13:43:56
Autor: Antenka
Zabawy a'la Polansky...
On 2 Paź, 22:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> zrównać z ziemią.

Tych biednych pokurwieńców, czy też inspiratorów postympu?

Piotrek, Ty lepiej nie wyszukuj taki strasznych spraw, bo to jest woda
na młyn dla psp-owskich pedofilów. Taki Homo Erectus- Tzveloid jest
bardzo zadowolony tym faktem...

Antenka

Data: 2009-10-02 22:45:52
Autor: Piotr
Zabawy a'la Polansky...
Dnia Fri, 2 Oct 2009 13:43:56 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Piotrek, Ty lepiej nie wyszukuj taki strasznych spraw, bo to jest woda
na młyn dla psp-owskich pedofilów. Taki Homo Erectus- Tzveloid jest
bardzo zadowolony tym faktem...

Na wierzchu leżą...
Piotr

Data: 2009-10-02 22:35:08
[...]