Zabawy idiotów w Rembertowie

Data: 2009-04-19 11:24:11
Autor: glang
Zabawy idiotów w Rembertowie
Jadąc sobie w nocy przez tą piękną dzielnicę niestety najechałem na 5 litrowy
baniaczek z wodą. Dziwne - znalazł się przez przypadek na szybszym pasie tak
niczyj nie pilnowany, ciekawe czemu dreski okupujące przystanek miały z tego
ubaw...
Strat na szczęście nie było, ale następnym razem jakiś strachliwy kierowca
uciekając w bok albo wpadnie na chodnik albo na jakiś słup... I tragedia może
być gotowa...

na pewno przynieśli go ze sobą żeby komuś zrobić kawał.
a ciężarówki których kierowcy uważają że to podstawowe wyposażenie "tira" przywiozując je sznurkiem tamtędy nie jeżdżą??
pzdr
GL

Data: 2009-04-20 23:29:41
Autor: jack
> [...]

a ciężarówki których kierowcy uważają że to podstawowe wyposażenie "tira" przywiozując je sznurkiem tamtędy nie jeżdżą??
Pamietam kilka latek wstecz[jakieś 8-10]zakopianka okolice Lubienia [przed
Pcimiem].Wracajac z nart o godz.21 z groszmi,ciemno slisko autko za autkiem
..Patrze auta z przodu coś omijają.!!?????
Dojezdzam ...pijany góral prawie środkiem drogi.I co?????
Nikogo to nie dziwiło,nawet nikt nie zatrąbił...
pozdro.jack
A tam baniaczek kogo to???

--

Zabawy idiotów w Rembertowie