Zabawy platfonskich meneli

Data: 2011-06-21 07:04:43
Autor: Hans Kloss
Zabawy platfonskich meneli
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/warszawska-mlodziezowka-platformy-obywatelskiej-pije-pod-mostem-zdjecia_191558.html

Zabawę zorganizowała Emilia W. (23 l.) - liderka mazowieckiego
Stowarzyszenia "Młodzi Demokraci". Balanga na plaży pod mostem
rozpoczęła się chwilę po 20 i ciągnęła do późnych godzin nocnych. W
swojej wesołej zabawie zapomnieli niestety o tym, że łamią prawo. Bo
na stołecznych plażach, tak samo jak na ulicach Warszawy, obowiązuje
ścisły zakaz spożywania alkoholu. Gdzie  podziała się warszawska Straż
Miejska? Zapewne "chroni" Krakowskie Przedmieście przed Solidarnymi
2010.
Nie ma co się dziwić Młodym Demokratom, że lubią się zabawić z
przytupem w plenerze. Przykład idzie z góry.
J-23

Data: 2011-06-21 15:20:46
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/warszawska-mlodziezowka-platformy-obywatel=
skiej-pije-pod-mostem-zdjecia_191558.html

Zabaw=EA zorganizowa=B3a Emilia W. (23 l.) - liderka mazowieckiego
Stowarzyszenia "M=B3odzi Demokraci". Balanga na pla=BFy pod mostem
rozpocz=EA=B3a si=EA chwil=EA po 20 i ci=B1gn=EA=B3a do p=F3=BCnych godzin =
nocnych. W
swojej weso=B3ej zabawie zapomnieli niestety o tym, =BFe =B3ami=B1 prawo. B=
na sto=B3ecznych pla=BFach, tak samo jak na ulicach Warszawy, obowi=B1zuje
=B6cis=B3y zakaz spo=BFywania alkoholu. Gdzie  podzia=B3a si=EA warszawska =
Stra=BF
Miejska? Zapewne "chroni" Krakowskie Przedmie=B6cie przed Solidarnymi
2010.
Nie ma co si=EA dziwi=E6 M=B3odym Demokratom, =BFe lubi=B1 si=EA zabawi=E6 =
przytupem w plenerze. Przyk=B3ad idzie z g=F3ry.
J-23
=================

Kiedy Chams wybierasz się do Pacanowa ?! Czas najwyższy !!!
No dobra , no i co się qrva stało ?? Były jakieś burdy , bijatyki , szkody
materialne , ktoś nie mógł zasnąć , ktoś wzywał straż miejską bądź policję??
NIE !!!  Ale gdzie im tam do waszej prawej , sprawiedliwej i kulturalnej
ferajny ....

http://www.fakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html

MH

Data: 2011-06-21 08:32:35
Autor: Hans Kloss
Zabawy platfonskich meneli
On 21 Cze, 17:20, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
 Ale gdzie im tam
http://www.fakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html
 A w Ameryce to napierdalają Murzynów tak że aż szok.
J-23

Data: 2011-06-21 15:42:31
Autor: MH
Zabawy platfonskich meneli
> [...]
 A w Ameryce to napierdalaj=B1 Murzyn=F3w tak =BFe a=BF szok.
J-23
=======================

Po co wyciełeś to co wcześniej napisałem??  Argumentów pacanie zbrakło , co
nie?? A może jakiś komentarzyk odn. ostatniego Grand Prix Cypru ?..

MH

Data: 2011-06-21 08:59:00
Autor: Hans Kloss
Zabawy platfonskich meneli
On 21 Cze, 17:42, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Po co wycie e to co wcze niej napisa em??
 Bo co to ma wspólnego, ośle z BEZKARNOŚCIĄ alkoholowych wyczynów
platfonskiego menelstwa?
Jak było naprawdę z karskim nie wiem, wiem jednak ze został , słusznie
czy nie, ukarany za ów golfowy wybryk  przez cypryjski sąd. Masz
jeszcze jakieś pytania?
J-23

Data: 2011-06-21 16:05:30
Autor: MH
Zabawy platfonskich meneli
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 21 Cze, 17:42, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Po co wycie e to co wcze niej napisa em??
 Bo co to ma wsp=F3lnego, o=B6le z BEZKARNO=A6CI=A1 alkoholowych wyczyn=F3w
platfonskiego menelstwa?

WYCZYNÓW ???

Jak by=B3o naprawd=EA z karskim nie wiem, wiem jednak ze zosta=B3 , s=B3usz=
nie
czy nie, ukarany za =F3w golfowy wybryk  przez cypryjski s=B1d.

WYBRYK ??

Masz
jeszcze jakie=B6 pytania?

Kiedy jedziesz do Pacanowa ???

MH

Data: 2011-06-21 17:43:41
Autor: u2
W dniu 2011-06-21 17:32, Hans Kloss pisze:
[...]

A juhasi-kozojebcy spod nowego targu napierdalaja stewardesy.

Data: 2011-06-21 16:10:09
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
>  A w Ameryce to napierdalają Murzynów tak że aż szok.
> J-23

A juhasi-kozojebcy spod nowego targu napierdalaja stewardesy.

No pedzieć Ci U2 musem , zem kiedysik jednom stiułardemsem ze z Areofolotu
mioł!! Róźniste cynności s niom zek wyprawioł , ale tak nieładnie byk tego
nienazwoł jako ty to cynis...  I takowych cynności publicnie niecyniem jako ty...

MH

Data: 2011-06-21 19:44:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-21 18:10,  MH pisze:
[...]

Czyli kozojebco spod nowego targu jestes przeszkolony przez KGB :)

Data: 2011-06-21 16:06:11
Autor: obserwator
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

argument zajebisty typu: a prose pani on tez sie plul:)))

Data: 2011-06-21 16:11:44
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > Kiedy Chams wybierasz się do Pacanowa ?! Czas najwyższy !!!
> [...]
> ferajny ....

argument zajebisty typu: a prose pani on tez sie plul:)))

=============

Argument matole jest powyżej linka. Ale... , i tak nie zrozumiesz.

MH

Data: 2011-06-21 16:15:35
Autor: obserwator
Zabawy platfonskich meneli
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Argument matole jest powyżej linka. Ale... , i tak nie zrozumiesz.

matole? to w takim razie kim ty jestes chodzaca kulturo i sztuko?

Juz napisalem na jaki typ argumentow ciebie stac. Dzieci w przedszkolu bywaja
inteligentniejsze.

Data: 2011-06-21 16:51:01
Autor: MH
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Argument matole jest powyżej linka. Ale... , i tak nie zrozumiesz.

matole? to w takim razie kim ty jestes chodzaca kulturo i sztuko?

Juz napisalem na jaki typ argumentow ciebie stac. Dzieci w przedszkolu bywaja
inteligentniejsze.

==================

Moc twojej inteligencji wyraża się w ŻULACH.

MH

Data: 2011-06-21 16:56:48
Autor: obserwator
Zabawy platfonskich meneli
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Moc twojej inteligencji wyraża się w ŻULACH.

ales mnie dobil. twoje riposty powalaja na kolana:))

Data: 2011-06-21 20:43:38
Autor: wekon
" MH"  wrote in message news:itqi5k$fnp$1inews.gazeta.pl...

> [...]

inteligentniejsze.

==================

Moc twojej inteligencji wyraża się w ŻULACH.

-- -- -- -- -- -- --

tobie się podstawowe jednostki SI pierdolą, wracaj do podstawówki inteligencjo grupowa

wekon

Data: 2011-06-21 19:05:57
Autor: MH

==================

[...]

=========================

Za głupiś matole , żeby załapać aluzję , a co dopiero by mnie uczyć...

Masz tu przykład mądrości swojego kumpla , obersratora :

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=89151556

Niech Moc będzie z Wami !!!

MH

P.S. I poczytaj se dalej co srał w tym wątku obersrator !!

Data: 2011-06-21 21:14:02
Autor: wekon

==================

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

aluzja a niewiedza to nie to samo, więc nie pierdol lemingu tylko się doucz

wekon

Data: 2011-06-21 19:24:20
Autor: MH
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Czytałeś ośle zawartość podanego linka ?? Nie ??  To se głąbie przeczytaj ,
albo poproś mamę jak nie umiesz ćwierćinteligencie...

MH  --

Data: 2011-06-21 20:06:57
Autor: obserwator
wekon <wekon@op.pl> napisał(a): > > Za głupiś matole , żeby załapać aluzję , a co dopiero by mnie uczyć...

Czytałeś ośle zawartość podanego linka ?? Nie ??  To se głąbie przeczytaj ,
albo poproś mamę jak nie umiesz ćwierćinteligencie...

ales sie przyczepil tej tych jednostek w ktorych okresla sie moc broni.
Moc broni wyrazana jest dzulach i zamiast sie klocic wystarczy spradzic
dlaczego w takich wlasnie jednostkach, a nie watach podawana jest moc dla broni.

Moc w przypadku broni, to tylko okreslenie potoczne i nie jest rownoznaczne z pojeciem mocy w fizyce.

Na wszytskich stronach internetowych o broni taka a nie inna informacja jest
podawana :

*Zgodnie z polskim prawem na posiadanie wiatrówki o mocy mniejszej niż 17
Jouli nie jest wymagane zezwolenie.*  Wystarczy sobie sprawdzic wrzucajac ponizszy link:

http://tinyurl.com/446esva

Data: 2011-06-22 10:26:55
Autor: MH
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > wekon <wekon@op.pl> napisał(a): > > > > > > Za głupiś matole , żeby załapać aluzję , a co dopiero by mnie uczyć...
> [...]

dlaczego w takich wlasnie jednostkach, a nie watach podawana jest moc dla broni
.

Moc w przypadku broni, to tylko okreslenie potoczne i nie jest rownoznaczne z pojeciem mocy w fizyce.

Określeń potocznych można używać w odniesieniu do piwa (browar) , taksówki
(taryfa) , pieniędzy (kasa) i takie tam pierdoły..  W technice i naukach
ścisłych NIE MA MIEJSCA dla potoczności !!  I nie wycofuj się od dupy strony
od bzdur jakieś wówczas wypisywał , wiedząc teraz , że pierdzielisz 3 po 3..

[...]

Bo raz znalazł się matoł tobie podobny , który taką sentencję napisał i jest
ona BEZMYŚLNIE cytowana przez wszystkich sprzedawców pukawek. KROPKA W KROPKĘ
!!  Czyżby ustawodawca coś takiego w Dz. U. napisał ??  GÓWNO !!  Zarówno
ustawodawca jak i producenci precyzyjnie mówią o energii kinetycznej pocisku..

MH

--

Zabawy platfonskich meneli