Zabawy platfonskich meneli

Data: 2011-06-21 15:20:46
Autor: MH
Zabawy platfonskich meneli
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/warszawska-mlodziezowka-platformy-obywatel=
skiej-pije-pod-mostem-zdjecia_191558.html

Zabaw=EA zorganizowa=B3a Emilia W. (23 l.) - liderka mazowieckiego
Stowarzyszenia "M=B3odzi Demokraci". Balanga na pla=BFy pod mostem
rozpocz=EA=B3a si=EA chwil=EA po 20 i ci=B1gn=EA=B3a do p=F3=BCnych godzin =
nocnych. W
swojej weso=B3ej zabawie zapomnieli niestety o tym, =BFe =B3ami=B1 prawo. B=
na sto=B3ecznych pla=BFach, tak samo jak na ulicach Warszawy, obowi=B1zuje
=B6cis=B3y zakaz spo=BFywania alkoholu. Gdzie  podzia=B3a si=EA warszawska =
Stra=BF
Miejska? Zapewne "chroni" Krakowskie Przedmie=B6cie przed Solidarnymi
2010.
Nie ma co si=EA dziwi=E6 M=B3odym Demokratom, =BFe lubi=B1 si=EA zabawi=E6 =
przytupem w plenerze. Przyk=B3ad idzie z g=F3ry.
J-23
=================

Kiedy Chams wybierasz się do Pacanowa ?! Czas najwyższy !!!
No dobra , no i co się qrva stało ?? Były jakieś burdy , bijatyki , szkody
materialne , ktoś nie mógł zasnąć , ktoś wzywał straż miejską bądź policję??
NIE !!!  Ale gdzie im tam do waszej prawej , sprawiedliwej i kulturalnej
ferajny ....

http://www.fakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html

MH

Data: 2011-06-21 08:32:35
Autor: Hans Kloss
Zabawy platfonskich meneli
On 21 Cze, 17:20, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
 Ale gdzie im tam
http://www.fakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html
 A w Ameryce to napierdalają Murzynów tak że aż szok.
J-23

Data: 2011-06-21 15:42:31
Autor: MH
Zabawy platfonskich meneli
> [...]
 A w Ameryce to napierdalaj=B1 Murzyn=F3w tak =BFe a=BF szok.
J-23
=======================

Po co wyciełeś to co wcześniej napisałem??  Argumentów pacanie zbrakło , co
nie?? A może jakiś komentarzyk odn. ostatniego Grand Prix Cypru ?..

MH

Data: 2011-06-21 08:59:00
Autor: Hans Kloss
Zabawy platfonskich meneli
On 21 Cze, 17:42, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Po co wycie e to co wcze niej napisa em??
 Bo co to ma wspólnego, ośle z BEZKARNOŚCIĄ alkoholowych wyczynów
platfonskiego menelstwa?
Jak było naprawdę z karskim nie wiem, wiem jednak ze został , słusznie
czy nie, ukarany za ów golfowy wybryk  przez cypryjski sąd. Masz
jeszcze jakieś pytania?
J-23

Data: 2011-06-21 16:05:30
Autor: MH
Zabawy platfonskich meneli
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 21 Cze, 17:42, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Po co wycie e to co wcze niej napisa em??
 Bo co to ma wsp=F3lnego, o=B6le z BEZKARNO=A6CI=A1 alkoholowych wyczyn=F3w
platfonskiego menelstwa?

WYCZYNÓW ???

Jak by=B3o naprawd=EA z karskim nie wiem, wiem jednak ze zosta=B3 , s=B3usz=
nie
czy nie, ukarany za =F3w golfowy wybryk  przez cypryjski s=B1d.

WYBRYK ??

Masz
jeszcze jakie=B6 pytania?

Kiedy jedziesz do Pacanowa ???

MH

Data: 2011-06-21 17:43:41
Autor: u2
W dniu 2011-06-21 17:32, Hans Kloss pisze:
[...]

A juhasi-kozojebcy spod nowego targu napierdalaja stewardesy.

Data: 2011-06-21 16:10:09
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
>  A w Ameryce to napierdalają Murzynów tak że aż szok.
> J-23

A juhasi-kozojebcy spod nowego targu napierdalaja stewardesy.

No pedzieć Ci U2 musem , zem kiedysik jednom stiułardemsem ze z Areofolotu
mioł!! Róźniste cynności s niom zek wyprawioł , ale tak nieładnie byk tego
nienazwoł jako ty to cynis...  I takowych cynności publicnie niecyniem jako ty...

MH

Data: 2011-06-21 19:44:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-21 18:10,  MH pisze:
[...]

Czyli kozojebco spod nowego targu jestes przeszkolony przez KGB :)

Data: 2011-06-21 16:06:11
Autor: obserwator
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

argument zajebisty typu: a prose pani on tez sie plul:)))

Data: 2011-06-21 16:11:44
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > Kiedy Chams wybierasz się do Pacanowa ?! Czas najwyższy !!!
> [...]
> ferajny ....

argument zajebisty typu: a prose pani on tez sie plul:)))

=============

Argument matole jest powyżej linka. Ale... , i tak nie zrozumiesz.

MH

Data: 2011-06-21 16:15:35
Autor: obserwator
Zabawy platfonskich meneli
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Argument matole jest powyżej linka. Ale... , i tak nie zrozumiesz.

matole? to w takim razie kim ty jestes chodzaca kulturo i sztuko?

Juz napisalem na jaki typ argumentow ciebie stac. Dzieci w przedszkolu bywaja
inteligentniejsze.

Data: 2011-06-21 16:51:01
Autor: MH
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Argument matole jest powyżej linka. Ale... , i tak nie zrozumiesz.

matole? to w takim razie kim ty jestes chodzaca kulturo i sztuko?

Juz napisalem na jaki typ argumentow ciebie stac. Dzieci w przedszkolu bywaja
inteligentniejsze.

==================

Moc twojej inteligencji wyraża się w ŻULACH.

MH

Data: 2011-06-21 16:56:48
Autor: obserwator
Zabawy platfonskich meneli
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Moc twojej inteligencji wyraża się w ŻULACH.

ales mnie dobil. twoje riposty powalaja na kolana:))

Data: 2011-06-21 20:43:38
Autor: wekon
" MH"  wrote in message news:itqi5k$fnp$1inews.gazeta.pl...

> [...]

inteligentniejsze.

==================

Moc twojej inteligencji wyraża się w ŻULACH.

-- -- -- -- -- -- --

tobie się podstawowe jednostki SI pierdolą, wracaj do podstawówki inteligencjo grupowa

wekon

Data: 2011-06-21 19:05:57
Autor: MH

==================

[...]

=========================

Za głupiś matole , żeby załapać aluzję , a co dopiero by mnie uczyć...

Masz tu przykład mądrości swojego kumpla , obersratora :

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=89151556

Niech Moc będzie z Wami !!!

MH

P.S. I poczytaj se dalej co srał w tym wątku obersrator !!

Data: 2011-06-21 21:14:02
Autor: wekon

==================

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

aluzja a niewiedza to nie to samo, więc nie pierdol lemingu tylko się doucz

wekon

Data: 2011-06-21 19:24:20
Autor: MH
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Czytałeś ośle zawartość podanego linka ?? Nie ??  To se głąbie przeczytaj ,
albo poproś mamę jak nie umiesz ćwierćinteligencie...

MH  --

Data: 2011-06-21 20:06:57
Autor: obserwator
wekon <wekon@op.pl> napisał(a): > > Za głupiś matole , żeby załapać aluzję , a co dopiero by mnie uczyć...

Czytałeś ośle zawartość podanego linka ?? Nie ??  To se głąbie przeczytaj ,
albo poproś mamę jak nie umiesz ćwierćinteligencie...

ales sie przyczepil tej tych jednostek w ktorych okresla sie moc broni.
Moc broni wyrazana jest dzulach i zamiast sie klocic wystarczy spradzic
dlaczego w takich wlasnie jednostkach, a nie watach podawana jest moc dla broni.

Moc w przypadku broni, to tylko okreslenie potoczne i nie jest rownoznaczne z pojeciem mocy w fizyce.

Na wszytskich stronach internetowych o broni taka a nie inna informacja jest
podawana :

*Zgodnie z polskim prawem na posiadanie wiatrówki o mocy mniejszej niż 17
Jouli nie jest wymagane zezwolenie.*  Wystarczy sobie sprawdzic wrzucajac ponizszy link:

http://tinyurl.com/446esva

Data: 2011-06-22 10:26:55
Autor: MH
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > wekon <wekon@op.pl> napisał(a): > > > > > > Za głupiś matole , żeby załapać aluzję , a co dopiero by mnie uczyć...
> [...]

dlaczego w takich wlasnie jednostkach, a nie watach podawana jest moc dla broni
.

Moc w przypadku broni, to tylko okreslenie potoczne i nie jest rownoznaczne z pojeciem mocy w fizyce.

Określeń potocznych można używać w odniesieniu do piwa (browar) , taksówki
(taryfa) , pieniędzy (kasa) i takie tam pierdoły..  W technice i naukach
ścisłych NIE MA MIEJSCA dla potoczności !!  I nie wycofuj się od dupy strony
od bzdur jakieś wówczas wypisywał , wiedząc teraz , że pierdzielisz 3 po 3..

[...]

Bo raz znalazł się matoł tobie podobny , który taką sentencję napisał i jest
ona BEZMYŚLNIE cytowana przez wszystkich sprzedawców pukawek. KROPKA W KROPKĘ
!!  Czyżby ustawodawca coś takiego w Dz. U. napisał ??  GÓWNO !!  Zarówno
ustawodawca jak i producenci precyzyjnie mówią o energii kinetycznej pocisku..

MH

--

Zabawy platfonskich meneli