Zabawy rosyjskich studentów..

Data: 2009-05-19 21:47:58
Autor: Tzva Adonai
Zabawy rosyjskich studentów..
Data: 2009-05-19 22:51:11
Autor: boukun
Zabawy rosyjskich studentów..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000f72.4a130ceenewsgate.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=wTij_fhuYlM

Tu fatso zapodał na soc.culture.polish świetny film, z twoją sympatią w roli głównej Natalie Portman.

Goja i Św. Inkwizycja

http://cinemaxx.ru/20/7439-prizraki-gojji-goyas-ghosts-2006.html

Uwaga osobniki sciepowe wladajace jezykiem rosyjskim: powyzszy swietny film pojawil sie wlasnie
na ekranie kradzionego kina rosyjskiego. Lector tlumaczy z angielskiego, film swietny.
W ogole Francisco de Goya fascynowal mnie od dawna.Za tydzien przejade przez jego kraj- piekna
czasem potworna, okrutna jak samo slonce Hiszpanie. Na szczescie zabieramy z soba plyte Artura Rubinsteina.
Pianista kochal ten kraj i jego muzyke. Zmiekcza ja tak jakos, po polsku.
Ciekawi mnie jedno- czy Ojciec Rydzyk by pozwolil aby ten film pokazac w swojej TV Trwam?
Namawiam do obejrzenia u ruskich, oni nie maja skrupulow.

fatso

Data: 2009-05-20 18:09:12
Autor: Tzva Adonai
Zabawy rosyjskich studentów..
Tu fatso zapodał na soc.culture.polish świetny film, z twoją sympatią w roli głównej Natalie Portman.

Dzięki scenie tortur dowiedziałem się, jak ona słodko krzyczy... --

Zabawy rosyjskich studentów..