Data: 2010-05-27 14:58:32 | |
Autor: Agent0700 | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
W dniu 2010-05-27 14:07, krzysiek82 pisze:
witajcie Na forum4x4 polecają przepiaskować spawy a potem malowanie Interplusem 356. lub innym epoxydem antykorozyjnym. Podobno działa. Nie mam tylko pojęcia jak to robią od wewnątrz. J |
|
Data: 2010-05-27 15:06:36 | |
Autor: krzysiek82 | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
Agent0700 pisze:
Nie mam tylko pojęcia jak to robią od wewnątrz. no właśnie :) bo tak zrobić zeby tylko zrobić i potem ruda za rok, to już wolę pociąć całość wyrzucić i zapomnieć o temacie :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-05-27 19:14:07 | |
Autor: Jacek | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
To, co radzi Agent 0700 jest dobre, ale trudne do samodzielnego wykonania.
Jak nie możesz wypiaskować, to wyczyść porządnie i z zewnątrz psiknij preparatem typu "cynk z sprayu" a od środka jakimś wynalazkiem typu Boll do profili zamkniętych. Masz minimum rok bez rudej. Jacek |
|
Data: 2010-05-28 10:14:53 | |
Autor: krzysiek82 | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
Jacek pisze:
Masz minimum rok bez rudej. w tym sęk, że chciałbym zachować auto w całości na dłużej, gdyż jest to taka zabawka raczej która ma się dobrze prezentować, a z purchlami na progach to raczej by ciężko było :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-05-28 13:47:45 | |
Autor: Jacek | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
Jak dobrze wyczyścisz, to spokojnie wytrzyma dużej.
Niestety łatwiej pisać o porządnym wyczyszczeniu powierzchni przed malowaniem, niż ją wyczyścić. Jacek |
|
Data: 2010-05-28 13:53:45 | |
Autor: krzysiek82 | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
Jacek pisze:
Jak dobrze wyczyścisz, to spokojnie wytrzyma dużej. wszystko jest wypiaskowane, chyba lepiej się już nie da :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-05-28 16:52:30 | |
Autor: Jacek | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
ok. Racja.
Lepiej się nie da. Jacek |
|
Data: 2010-05-28 19:53:22 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
Zabezpieczanie spawów przed korozją. | |
Agent0700 wrote:
W dniu 2010-05-27 14:07, krzysiek82 pisze: Też podają, ale mniej precyzyjnie i trzeba się lepiej wgryźć w to co wypisują. Jakieś coś "na fosforze", wiążące się z rdzą a potem "na tłusto" (czyli jak tor radzi, ale najpierw wpuścić coś co zwiąże rdzę). To co idzie na wierzch musi być po pierwsze odporne samo w sobie (dobrze się trzymać, być wytrzymałem itd) i dobrze położone. To co idzie do środka profili musi przede wszystkim przyczepić się do źle oczyszczonej powierzchni (czyli tylko umytej) i musi się jej dobrze trzymać -- za to nie musi być twarde i odporne na ścieranie. pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |