Zabezpieczenie antykorozyjne

Data: 2010-03-30 18:57:50
Autor: Iguan007
Zabezpieczenie antykorozyjne
Hej,

Czy ktos ma jakies doswiadczenie z tzw. elektronicznymi zabezpieczeniami
antykorozyjnymi? Im wiecej o tym czytam tym mniej wiem. Jedni pisza ze to
zupelnie nie dziala, inni ze dziala wspaniale. Moze ktos widzial gdzies
jakies wiarygodne eksperymenty?

Chodzi mi o zabezpieczenie samochodu narazonego na czesty kontakt ze slona
woda morska.

Czy moze nie zawracac sobie  glowy elektronicznymi urzadzeniamii i
zwyczajnie zabezpieczyc pojazd "czarna mazia konserwowa"?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-03-30 11:02:43
Autor: kml

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hoseef$eno$1news.onet.pl...

Czy moze nie zawracac sobie  glowy elektronicznymi urzadzeniamii i
zwyczajnie zabezpieczyc pojazd "czarna mazia konserwowa"?

Nie wiem jak to jest w kontakcie z wodą, ale dobrą mazią jest rustcheck (info w googlach)

kml

Zabezpieczenie antykorozyjne