Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?

Data: 2009-11-10 11:02:42
Autor: Maciek
Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
Marcin pisze:
Ostatnio zanabylem Lenovo SL500.
Może podpytam tak zupełnie nie na temat: czy ten SL500 ma obudowę matrycy wykonaną z matowego, czy błyszczącego plastiku? Pytam, bo na zdjęciach ze strony Lenovo, obudowa jest według mnie matowa, natomiast macając laptopa w sklepie okazało się, że to wstrętny błyszczący plastik. Czy wszystkie mają błyszczącą obudowę, czy to zależy od modelu?
Maciek

Data: 2009-11-11 11:55:39
Autor: Piotrek
Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
Może podpytam tak zupełnie nie na temat: czy ten SL500 ma obudowę matrycy wykonaną z matowego, czy błyszczącego plastiku?

cala obudowa jest z matowego plastiku z wyjatkiem pokrywy ekranu....
po co zrobili tak to chyba nikt nie wie, ani wyglad nie jest lepszy ani nie jest to praktyczniejsze.
pewnie glupia moda i tyle...

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-11 20:51:07
Autor: Maciek
Piotrek pisze:
cala obudowa jest z matowego plastiku z wyjatkiem pokrywy ekranu....
po co zrobili tak to chyba nikt nie wie, ani wyglad nie jest lepszy ani nie jest to praktyczniejsze.
pewnie glupia moda i tyle...
Pani z Lenovo napisała mi, że SL510 jest cały matowy. Tylko matrycę zrobili błyszczącą :-D

Maciek

Data: 2009-11-11 21:21:04
Autor: Piotrek
Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
Pani z Lenovo napisała mi, że SL510 jest cały matowy. Tylko matrycę zrobili błyszczącą :-D

:)
no to nie wiem, ja ogladalem kilka SL550.
tak czy inaczej radze ci go na zywo poogladac a nie sugerowac sie zdjeciami :)
zebys sie niemilo nie zdziwil jak zamowisz przez neta i wyciagniesz go z pudelka :D

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-11 22:05:22
Autor: Maciek
Piotrek pisze:
no to nie wiem, ja ogladalem kilka SL550.
tak czy inaczej radze ci go na zywo poogladac a nie sugerowac sie zdjeciami :)
zebys sie niemilo nie zdziwil jak zamowisz przez neta i wyciagniesz go z pudelka :D
A co mi po nim jak ja szukam czegoś całkowicie matowego - od matrycy zaczynając, a na obudowie kończąc. Taki współczesny ThinkPad T23 za rozsądne pieniądze mi się marzy ;-)

Maciek

Data: 2009-11-12 19:21:18
Autor: Piotrek
Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?
Taki współczesny ThinkPad T23 za  rozsądne pieniądze mi się marzy ;-)

zmartwie cie, ale chyba nie znajdziesz.
cos porzadnego kosztuje juz sporo wiecej, a wszystko ze sredniej/tanszej polki to tandeta.

--
pzdr
piotrek

Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?