Zabezpieczenie gwintów...

Data: 2009-09-09 20:04:18
Autor: ToMasz
Zabezpieczenie gwintów...
BoDro pisze:
...piwotów przed odkręcaniem. Czy trzeba? Są co prawda specjane kleje do
gwintów, ale na dwa piwoty kupować nie ma sensu. A może wystarczy farba
olejna czy np. żywica epoksydowa?

Butapren/ klej do dętek. Nie zapiekają na amen. żywica spowoduje ze już
tego nie odkręcisz..

ToMasz

PS tyle ze bez smarów/cudów też sie nie powinny _same_ odkręcać.

Data: 2009-09-09 20:56:00
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Zabezpieczenie gwintów...
Dnia 09.09.2009 20:04 użytkownik ToMasz napisał :
BoDro pisze:
[...]

Nic się nie powinno samo odkręcać, a jednak się odkręca. Nie bez powodu piwoty fabrycznie są pociągnięte środkiem antyodkręceniowym. Ja bym kupił Loctite 222 (uważam, że jest wystarczający zawsze i 243 to przesada) i miał spokój na lata, tak zresztą zrobiłem. ;-) Niby tanie to nie jest, ale do roweru idzie naprawdę mało i może np. uda się kupić z kimś na spółę? Moim zdaniem takie coś jest tak samo niezbędne jak olej do łańcucha.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-09 12:23:57
Autor: Saurus
Zabezpieczenie gwintów...
On 9 Wrz, 20:56, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
[...]

To prawda że mało idzie. Kupiłem rok temu 2 małe buteleczki (wygląda
jak próbki) niebieskiego (nie znam oznaczeń), używam do kilku rowerów
i nadal dużo jest.

Zabezpieczenie gwintów...