Zabezpieczenie kół VW problem

Data: 2018-12-08 17:15:26
Autor: Bok
Zabezpieczenie kół VW problem
W zakupionym samochodzie VW koła sa zabezpieczone ¶rub±.

Gdzie w PL kupić tak± nasadkę:

https://www.ebay.pl/itm/Genuine-VW-Locking-Wheel-Bolt-Nut-Key-527-G/263066133625?hash=item3d3ff6a479:g:CG8AAOSw6oBXEjJy:rk:45:pf:0

czy tylko serwis VW? wyguglowałem ze to ma byc nasadka 527 G

a moze nie bawić się i wydobyć te ¶ruby inn± metoda?

Data: 2018-12-08 14:09:19
Autor: Zenek Kapelinder
Zabezpieczenie kół VW problem
Jak ma swoja nazwe to da sie to kupic. A jak sie nie da to odcisk w plastelinie i na jego podstawie grawer zrobi nasadke.

Data: 2018-12-09 04:26:06
Autor: Kris
W dniu sobota, 8 grudnia 2018 23:09:21 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jak ma swoja nazwe to da sie to kupic. A jak sie nie da to odcisk w plastelinie i na jego podstawie grawer zrobi nasadke.

Nawet dał linka do miejsca gdzie to mozna kupić więc nie wiem z czym problem

Data: 2018-12-09 12:05:36
Autor: yabba
W dniu 08-12-2018 o 17:15, Bok pisze:
[...]

Lepszy wulkanizator powinien sobie poradzić z odkręceniem nietypowych ¶rub.

yabba

Data: 2018-12-10 00:27:57
Autor: Pszemol
yabba <gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com> wrote:
[...]