Zabezpieczenie powrotu z przejażdżki

Data: 2010-05-26 13:41:46
Autor: Kacper Perschke
Zabezpieczenie powrotu z przejażdżki
Dnia 26.05.2010 ikov <ikov1@tlen.pl> napisał:
[...]
A jak Wy robicie jadąc dalszą trasę (nie mam na myśli turystyki, a rekreacyjnie gdzieś na odludzie). Zapewniacie sobie jakąś inną możliwość powrotu, czy raczej z komórką zamierzacie martwić się jak już się stanie?

Zawsze mi się jakoś udawało.

Najbardziej poważne jakie pamiętam to w niedzielę około jedenastej wyłamało mi
tylną przeżutkę w http://maps.google.com/maps?q=51.986632,+21.418698 a dom był
http://maps.google.com/maps?q=52.204486,+21.049781 . Do osiecka doszedłem
piechotą półniosąc rower. W osiecku u jakiejś biednej rodziny pożyczyłem klucze
i zdemontowałem przeżutkę, poczekałem na rynku na PKS do Wsiawki i po kłopocie.

KAcper

Zabezpieczenie powrotu z przejażdżki