Zabezpieczenie przed deszczem

Data: 2010-09-01 00:54:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zabezpieczenie przed deszczem
Piotr M bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Co myślicie o takim komplecie?
"materiał z którego jest wykonany to POLYESTER z naniesioną od środka  cienką powłoką PCV co czyni go całkowicie nieprzemakalnym a zarazem bardzo  lekkim, niekrępującym ruchów"

Będziesz w tym tak potężnie pływał, że ja wolałbym moknąć w deszczu. Idź w
GoreTex jak już.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-31 23:41:30
Autor: Piotrpo
Zabezpieczenie przed deszczem
On 1 Wrz, 00:54, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> lekkim, niekrępującym ruchów"

Będziesz w tym tak potężnie pływał, że ja wolałbym moknąć w deszczu. Idź w
Na rowerze jak zaczyna padać, to i gore nie pomoże. Zawsze jest się
mokrym, jak nie od deszczu, to od potu :/ Możliwe, że te peleryny są
pod tym względem lepsze. Na taka pogodę jak teraz, to niestety
najlepszym chyba patentem jest po prostu normalna koszulka(+ ew.
bluza) i szorty z jakiegoś tam coolmaxa. Ważne, że szybko schnie, a
nie, że "nie przemaka". W plecaku albo w pracy komplet ciuchów na
zmianę i starczy. Na krótszych trasach miejskich można kombinować,
jechać 2x wolniej itp. ale jak chce się utrzymać tempo, to niestety
deszcz trzeba traktować jako dodatkowe chłodzenie w trakcie jazdy :)
Nie sprawdzałem peleryn - spróbuję przy jakiejś okazji.
Podstawa to zabezpieczenie butów - zaskakująco szybko mokną i
zaskakująco długo schną.

Data: 2010-09-01 09:20:32
Autor: piecia aka dracorp

sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> bardzo lekkim, niekrępującym ruchów"

Będziesz w tym tak potężnie pływał, że ja wolałbym moknąć w deszczu.
IdĹş w GoreTex jak juĹź.
Na rowerze jak zaczyna padać, to i gore nie pomoże. Zawsze jest się
mokrym, jak nie od deszczu, to od potu
Bez przesady, to że membrana przestaje działać w dużych wilgotnościach i temperaturach to nie oznacza, że będziesz się jakoś mocniej pocił. W końcu będzie się zachowywać wówczas jak każda inna kurtka przeciwdeszczowa bez membrany.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-01 03:28:07
Autor: Piotrpo
On 1 Wrz, 11:20, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> [...]

temperaturach to nie oznacza, że będziesz się jakoś mocniej pocił. W
końcu będzie się zachowywać wówczas jak każda inna kurtka

Tak się składa, że mam kurtkę z gore-tex (fakt nie rowerową) można się
w tym spocić bardzo szybko i nie potrzeba deszczu. Taki już urok
roweru.
Dochodzi jeszcze interpretacja tego co nazywamy "dojazd do pracy" i
"rower miejski" - dla jednego to holender, z błotnikami chroniącymi
spodnie od garnituru, dla innego będzie to miejska przełajówka czy jak
to się nazywa (rower szosowy z prostą kierownicą) a dla jeszcze kogoś
innego regularna szosówka, czy fix. Jeżeli jest ciepło, wolę zmoknąć
niż się spocić.

Data: 2010-09-01 08:44:47
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 01.09.2010 00:54 użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał :
[...]

Jasne. A w tym super hiper ultra power Gore Teksie nie będzie pływał, bo
przecież w ulewie nie ma żadnego problemu z odprowadzeniem wilgoci na
zewnątrz.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-09-01 11:18:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zabezpieczenie przed deszczem
"Mikołaj \"Miki\" Menke" bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy
(niepotrzebne skreślić):
[...]

Tego nie napisałem. Będzie pływał, owszem, ale mniej. Poza tym, miki,
przypominam że istnieje instytucja "wywietrzników" w kurtkach, które
znacznie poprawiają oddychalność.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-01 09:10:23
Autor: PeJot
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Za kasę którą trzeba wydać na dobry zestaw z goretexem ( który mokry i tak nie zapewnia komfortu, bo ma ograniczoną oddychalność ) , da się kupić samochód w stanie nadającym się do zarejestrowania i jazdy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-01 09:34:58
Autor: szufla
[...]

To prawda, tylko, ze pojezdzisz nim z tydzien a pozniej jesli bedziesz chcial kontynuowac jego utrzymanie to dolozysz min. 3x tyle jesli nie wiecej.
Goretex swietnie nadaje sie do jazdy do pracy, czyli nie za szybko i nie za dlugo, tak jak dzisiaj po Wawie. Uwierz mi komfort jest olbrzymi, po za tym zestaw taki wykorzystasz na inne okazje :)

sz.

Data: 2010-09-01 10:09:35
Autor: PeJot
szufla pisze:
[...]