Zabezpieczenie przed deszczem

Data: 2010-09-01 13:53:50
Autor: robertbrn
Zabezpieczenie przed deszczem
Witam.

Jakie zabezpieczenie ktoś może polecić przed deszczem? Powiedzmy na
miejski dojazd 1h. Mam kurtkę ale coś by się przydało na nogi i stopy.
Pomyślałem o jakiś spodniach co można założyć na każde inne w których się
jest no i coś na buty.

Co myślicie o takim komplecie?
"materiał z którego jest wykonany to POLYESTER z naniesioną od środka
cienką powłoką PCV co czyni go całkowicie nieprzemakalnym a zarazem bardzo
lekkim, niekrępującym ruchów"
http://allegro.pl/i1207526440.html

Ja mam podobny zestaw z decathlona. Jedyna roznica jest taka ze moja kurtka ma kaptur. Polecam takie rozwiazanie. Wazne aby caly zestaw dal sie zwinac w mala torebka ktora mozesz gdzies wozic ze soba i wyciagac tylko gdy pada deszcz. Oddychalnosc moim zdaniem jest malo istotna, w czasie deszczu jezdze po miescie raczej spokojnie i po chodniku. Poprostu mniej wody chlapie na nogi i latwiej kaluze ominac. Ochraniacze na buty mozesz znalezc w akcesoriach do rowerow miejskich ok 60zl. mozna tez szukac w branzy motocyklowej

--

Zabezpieczenie przed deszczem