Zabezpieczenie samochodu

Data: 2012-05-11 09:39:31
Autor: Chris
Zabezpieczenie samochodu
Maniek nabazgrał(a):

Witam
Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów " niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
Czy może zainwestowaæ w ZEDER ?

Sprzedaj auto, kup bilet i do autobusu .. jedyna szansa żeby ci ¶rodka transportu nie zakosili :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdŒ historiê auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdŒ VIN, wyposażenie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2012-05-11 09:43:28
Autor: Myjk
Zabezpieczenie samochodu
Fri, 11 May 2012 09:39:31 +0200, Chris
Sprzedaj auto, kup bilet i do autobusu .. jedyna szansa ĆŒeby ci ƛrodka transportu nie zakosili :)

Etam! Mi kiedyƛ odjechaƂ sprzed nosa! ;)

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-05-11 09:57:47
Autor: Chris
Zabezpieczenie samochodu
Myjk nabazgraƂ(a):

Fri, 11 May 2012 09:39:31 +0200, Chris
Sprzedaj auto, kup bilet i do autobusu ..
jedyna szansa ĆŒeby ci ƛrodka transportu
nie zakosili :)
Etam! Mi kiedyƛ odjechaƂ sprzed nosa! ;)

Ale ubezpieczyciel szybko podstawiƂ drugi :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĆș historię auta i zobacz czy nie byƂo wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĆș VIN, wyposaĆŒenie, przebieg, historię wypadkową.

Zabezpieczenie samochodu