Zabezpieczenie samochodu

Data: 2012-05-11 15:34:16
Autor: Papkin
Zabezpieczenie samochodu
Maniek wrote:
Witam
Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegĂłw "
niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
Czy może zainwestować w ZEDER ?

zeder zbyt upierdliwy, niedzwiedzia mam ale juz nie zapinam bo mi sie nie chce no i jak czasami wyjedziesz w tyl i zapomnisz to nerwowo sie robi ;) Czy nowsze blokady nie maja tak zaawansowanego bajeru jak mikrostyk i brzeczyk?

Zainwestuj w GPS, ale nie takie chinskie bo im nie ufam:

http://www.7gis.ru/ od ruskich, to dobrzy spece a sprzet ma support, angielska, dobra instrukcje (w chinskich jest szczatkowa i pisana przez tlumacza lamera). Cena ok 100€ wiec rozsadna a mozliwosci ogromne (poglad live gdzie jest auto i to ZA DARMO).

Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna odlaczyc gniazdko tajnym heblem :P

Data: 2012-05-11 12:08:28
Autor: tadek
Zabezpieczenie samochodu
On 11 Maj, 15:34, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:
Maniek wrote:
> [...]

dobra instrukcje (w chinskich jest szczatkowa i pisana przez tlumacza lamera).
Cena ok 100 EURO wiec rozsadna a mozliwosci ogromne (poglad live gdzie jest auto i
to ZA DARMO).

Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna odlaczyc
gniazdko tajnym heblem :P

po 40 latach rosyjski już niestety zapomniałem. brak praktyki.

Data: 2012-05-14 10:31:29
Autor: elmer radi radisson
Zabezpieczenie samochodu
On 2012-05-11 15:34, Papkin wrote:

Problem to zagluszarki GPS, takie do gniazdka zapalniczki ale mozna
odlaczyc gniazdko tajnym heblem :P

A taka zagluszarke z wlasnym zasilaniem tez ten hebel zagluszy? ;)

--

memento lorem ipsum

Zabezpieczenie samochodu