Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP

Data: 2012-05-03 21:38:30
Autor: LP
Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP

Użytkownik "Wujek"
Wiam!

Mam następujące pytanie. W jaki sposób zabezpieczyć tekst przed skopiowaniem

Zapisać atramentem sypatycznym

i edycją?

Zaszyfruj. Jak nie odczytają to i nie edytują.

Znam różne zabezpieczenia, ale chodzi mi o to, któe z nich jkest najskuteczniejsce.

Wymień te, które znasz, bo bez tego trudno ocenić które jest najskuteczniejsze

Chodzi o umożliwienie przeczytania tekstu

uniemożliwienie jego skopiowania i edycji oraz brak możliwości drukowania.

Zostaw monitor ale ukryj komputer (i drukarkę;)

BTW: sorry za OFF-TOP

Sory za IRO- NIE

--
LP

Data: 2012-05-04 01:03:27
Autor: Wujek
Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP
Sory za IRO- NIE

Dziękuję za IRO-NIE. Poznałem odpowiedź kilka postów wyżej :)

Pozdrawiam (szczególnie kolegów z i qwerty), M.

Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP