Zabezpieczenie telefonu przed kradzieza

Data: 2015-01-29 22:37:48
Autor: Marcin
Zabezpieczenie telefonu przed kradzieza

Witam,

Po przeczytaniu artykulu z Gazety jak to pewnej pani zostal skradziony telefon, ale dzieki odpowiedniemu zabezpieczeniu (autor nie mowi jakiemu) policja byla w stanie namierzyc zlodzieja w tramwaju i odzsykac lup zastanawiam sie czy swojego telefonu tez jakos nie zabezpieczyc. Pewnie ktos juz sie interesowal tematem i moze sie podzielic z grupa swoimi przemysleniami? Jakie aplikacje sa godne polecenia?

Artykul dospteny pod linkiem:
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,17327163,Jak_GPS_przechytrzyl_amatorow_cudzych_telefonow.html#BoxLokKrakLink

Pozdrawiam,
Marcin