Zabezpieczenie wysyłki

Data: 2011-11-17 18:00:54
Autor: opolana
Zabezpieczenie wysyłki
Obłóż książkę ołowianymi płytami, to się na pewno nie zniszczy

O.P.

Użytkownik "Ignacy" <nie@lubie.spamu> napisał w wiadomości news:j94e37$9mj$3inews.gazeta.pl...
Chciałbym sprzedać książkę na Allegro. Nic do tej pory nie sprzedawałem a jedynie kupowałem. Pewien problem jest z zabezpieczeniem przesyłki. Kopertę bąbelkową moge kupić na poczcie ale zwykle do zabezpieczenia służą jakieś tektury, folia bąbelkowa i taśma przylepna. Gdy ktoś prowadzi sklep to dla niego żaden kłopot, ale ja zastanawiam się czy jeśli wrzucę w samą kopertę to czy będzie dobrze zabezpieczony. A może w kopercie w tekturze?

Zabezpieczenie wysyłki