Zabezpieczono środki do budowy kolejnych, ważnych dróg

Data: 2017-08-30 22:13:09
Autor: u2
Zabezpieczono środki do budowy kolejnych, ważnych dróg
http://telewizjarepublika.pl/zabezpieczono-srodki-do-budowy-kolejnych-waznych-drog,53228.html

  Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk podpisał kolejne Programy Inwestycji dla zadań ujętych w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.). Dzięki temu rozpoczną się prace przygotowawcze do budowy drogi ekspresowej S10 Piła - Bydgoszcz (odc. węzeł Wyrzysk - węzeł Pawłówek) oraz S12 Lublin - Dorohusk (odc. Piaski - Dorohusk), w ramach których zostanie opracowana dokumentacja niezbędna do rozpoczęcia realizacji. Zatwierdzenie Programów Inwestycji oznacza zabezpieczenie środków finansowych na realizację procesów przygotowawczych dla tych zadań.

Inwestycja będzie polegać na budowie ponad 40-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S10 Wyrzysk - Pawłówek w województwie kujawsko-pomorskim.

Podpisany Program Inwestycji obejmuje prowadzenie procesu przygotowawczego dla tego zadania. Zakres prac przygotowawczych obejmuje opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego z elementami Koncepcji programowej, materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz wykonanie archeologicznych badań powierzchniowych.

Zakres prac przygotowawczych obejmuje opracowanie Koncepcji Programowej w oparciu o uzyskaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz przeprowadzenie badań archeologicznych.

Nie, dziękuję. (pokaż inny program)

Lata realizacji (procesu przygotowawczego objętego PI) 2018-2020.

Prace przygotowawcze dla obwodnicy Chełma są już prowadzone. Dla tego odcinka S12 została już uzyskana decyzja środowiskowa, trwają przygotowania do uzyskania koncepcji programowej. Następnie zostanie ogłoszony przetarg w trybie projektuj i buduj.

Źródło: mib.gov.pl
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-30 22:34:01
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://telewizjarepublika.pl/zabezpieczono-srodki-do-budowy-kolejnych-waznych-drog,53228.html

Widzę uprawiasz samolasację mózgu :DDDDD
Myślałem, że codzienne dupcenie przez pisuary powinno ci wystarczyć :DDDDDDD

  Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk podpisał kolejne Programy Inwestycji dla zadań ujętych w Programie Budowy Dróg

A napisano w tym szambie dlaczego podpisano w tym roku umowy na remont 30km
dróg zamiast planowanych 530km czy wolałeś mieć zlasowany móżdżek? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-30 22:50:28
Autor: u2
Zabezpieczono środki do budowy kolejnych, wa Ĺźnych drĂłg
W dniu 30.08.2017 o 22:34, Presidente de San Escobar pisze:
A napisano w tym szambie dlaczego podpisano w tym roku umowy na remont 30km
dróg zamiast planowanych 530km czy wolałeś mieć zlasowany móżdżek?

te piździak, ja piszę o konkretach, a ty wolisz rozpowszechniać fejk-niusy:)))))))))))))))

Data: 2017-08-31 11:15:45
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

te piździak, ja piszę o konkretach, a ty wolisz rozpowszechniać fejk-niusy:)))))))))))))))

Hej zlasowany - a napisano w tym szambie dlaczego podpisano w tym roku umowy na

Data: 2017-08-31 21:38:40
Autor: u2
Zabezpieczono środki do budowy kolejnych, wa Ĺźnych drĂłg
W dniu 31.08.2017 o 11:15, Presidente de San Escobar pisze:
a napisano w tym szambie

te piździak ty mały rozumek masz jak u misia Colargola:)

Data: 2017-08-31 12:46:41
Autor: Zenek Kapelinder
Zabezpieczono środki do budowy kolejnych, ważnych dróg
I podobnie zbudowany ma jak mis Colargol. Z trocin.

Data: 2017-08-31 22:44:23
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

I podobnie zbudowany ma jak mis Colargol. Z trocin.

Piśdziaki -- a napisano w tym szambie dlaczego podpisano w tym roku umowy na
remont 30km dróg zamiast planowanych 530km czy wolałeś mieć zlasowany móżdżek?
:DDDDDDDDDD

Jak was łatwo wydupczyć :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 23:20:12
Autor: u2
Zabezpieczono środki do budowy kolejnych, wa Ĺźnych drĂłg
W dniu 31.08.2017 o 22:44, Presidente de San Escobar pisze:
Jak was łatwo wydupczyć

te piździak widać że robisz w niemieckim burdelu jako żygolak:)

Data: 2017-09-01 10:51:17
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 31.08.2017 o 22:44, Presidente de San Escobar pisze:
> Jak was łatwo wydupczyć

te piździak widać że robisz w niemieckim burdelu jako żygolak:)

Wydupcony - ale co z tym: