"Zabić Arcybiskupa?"

Data: 2009-10-03 11:42:09
Autor: sofu
"Zabić Arcybiskupa?"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
P. s. "sprawy Acybiskupa Paetza".
=========================
Przemilczane przez media, a  ważne w tej sprawie oświadczenie, jednego
z prześladowców abp Juliusza Paetza , ks. dr Jacka Stępczaka  byłego
redaktora naczelnego "Przewodnika Katolickiego" :

"Ja, niżej podpisany ks. Jacek Stepczak, były redaktor naczelny
"Przsewodnika Katolickiego", który we wrześniu 2001 roku wraz z ks.
Tomaszem Węcławskim, ks. Tadeuszem Karkoszem, ks. Marcinem Węcławskim
oraz p. Pawłem Wosickim skierowałem list do Delegatów Episkopatu
Polski na Synod Biskupów w Rzymie, oświadczam, że po długim
zastanowieniu się i modlitwie - anuluję mój podpis z w/w listu i
stwierdzam, iż nie identyfikuję się więcej z jego treścią.
Uważam, że popełniłem bardzo poważny błąd działając na szkodę
Kościoła, a zwłaszcza burząc dobre imię ks. abp Juliusza Paetza,
ówczesnego Metropolity Poznańskiego.
Rozpoczynając aktualnie posługę rektora Diecezjalnego Seminarium
Misyjnego "Redemptoris Mater" w Kitwe ( diecezja Ndola, Zambia) pragnę
żyć w jedności z Kościołem Powszechnym, w tym szczególnie z wszystkimi
Pasterzami Kościoła w Poznaniu i Polsce.
Upraszam dobrego Boga o miłosierdzie nade mną i zawierzam moją dalszą
służbę w Kościele Matce Odkupiciela.

ks. Jacek Stępczak

Być moze ksieżulek poczuł "wolę boża" w stosunku do młodych murzynków i tak
mu nie wypada sekować kogos o podobnych słonnosciach?

sofu

"Zabić Arcybiskupa?"