Zabierz dziadkowi prawo jazdy

Data: 2019-04-07 10:18:31
Autor: Zenek Kapelinder
Zabierz dziadkowi prawo jazdy
Tak przy okazji. Jak mu zabiora pj i zlapia ze jezdzi bez to co mu zrobia jak ma np najnizsza emeryturte?

Data: 2019-04-07 22:01:52
Autor: J.F.
Zabierz dziadkowi prawo jazdy
Dnia Sun, 7 Apr 2019 10:18:31 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Tak przy okazji. Jak mu zabiora pj i zlapia ze jezdzi bez to co mu zrobia jak ma np najnizsza emeryturte?

a) wsadza do wiezienia, gdy grzywny nie zaplaci,
b) przyjdzie komornik i zlicytuje samochod :-)

J.

Data: 2019-04-07 13:20:49
Autor: Zenek Kapelinder
Zabierz dziadkowi prawo jazdy
Bede mial najnizsza emeryture. Cos mi sie widzi ze bedzie wolna od zajecia komorniczego. A nawet jak cos zabiora to 50 zlotych. Od 11 lat nie pracuje i jakos zyje. Bardzo wczesnie zrozumialem ze jak sie duzo pracuje to nie ma czasu pomyslec jak zarobic pieniadze. Do tego troche farta mialem. Jaki samochod? Zabralem synowi bez jego wiedzy. Oczami wyobrazni widze jak wsadzaja siedemdziesiecio piecio letniego faceta do pierdla bo jezdzi bez PJ. Poza tym w wielu miejscach bylem ale w pierdlu nie bylem. W pierdlu nikt mnie nie wydyma w kakalko bo do uzywania mlodszych maja. Stare baby sa upierdliwe to sobie odpoczne i odreaguje. Wyczuwasz ulotnosc chwili ze sie nie boje.

Zabierz dziadkowi prawo jazdy