Zabierzcie tego imbecyla.

Data: 2009-10-11 09:43:12
Autor: cirrus
Zabierzcie tego imbecyla.
# Witam serdecznie.
Pani Moniko, czy mogła by Pani nie zapraszać do studia tego imbecyla Brudzińskiego? Wiem, że pot6zrebuje Pani jakiegoś osła do stworzernia tematu i przyciągnięcia słuchaczy. Sorru, ale ten pajac nie jest godny wyrażania swoich chorych opinii w radiu. Kiedyś nie mogłem słuchać giertycha, ten zniknął, natomiast pojawił się injny ndebil.
Pozdrawiam
Adam Chdziutko #
Ze strony:
http://www.radiozet.pl/Programy/7-Dzien-Tygodnia/11.10.2009

--
stevep

Data: 2009-10-11 09:52:25
Autor: CYC
Zabierzcie tego imbecyla.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:harvjm$hk2$1news.vectranet.pl...
[...]

O tak , to wyjatkowa menda , nawet jak na pisowskie standarty .

cyc

Data: 2009-10-11 11:06:23
Autor: brat_olin
Zabierzcie tego imbecyla.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote

[...]

Ten Chdziutko to jakis intelektualista, i z GWna?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-11 14:41:59
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Skąd Chdziutko nie wiem, ale imbecyl niewątpliwie pisowski.

dla umyslowo niedorozwinietego peowca pietrzykowskiego, swiat jest prosty:
on i jego partia to medrcy, a pozostali ludzie to imbecyle i kretyni.

Typowe podejscie totalitarystow: kiedys komunistow i faszystow, teraz peowcow.

Jak widac podatny grunt w Polsce sie znalazl, bo sbeckie odpadki ludzkie, moga sie znowu samorealizowac.

Data: 2009-10-11 12:28:11
Autor: Hans Kloss
Zabierzcie tego imbecyla piepszykoskiego!
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
# Witam serdecznie.
Pani Moniko,

.. czy nie mogłaby pani zniechęcic do "pisania" na psp tego kretyna
piepszykoskiego? Jeden debil kłamecki, drugi słaby na umysle cycek... to chyba
wystarczająca ilość upośledzonych umysłowo jak na jedną grupę dyskusyjna.
J-23

Data: 2009-10-11 14:17:01
Autor: Hans Kloss
Zabierzcie tego imbecyla piepszykoskiego!
On 11 Paź, 16:27, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

 to potroje na twoje zamowienie.

A  popięciorz nawet sobie nieszczęsny, i tak czytam te twoje bździny
jedynie w przypływie wisielczego humoru ;) Dawaj, czysta procent normy
albo nawet i pińcet jak Pstrowski ;),  towarzysz tusk będzie ci
dozgonnie wdzięczny. Pytanie tylko do czyjego zgonu owa wdzięczność
będzie trwała, bo  przykład twojego idola pstrowskiego nie rokuje ci
najlepiej w tym względzie ;)
J-23

Data: 2009-10-11 14:34:05
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla piepszykoskiego!
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Jak cię to tak wkurwia niemyty kretynie to potroje na twoje zamowienie.

dac pietrzykowskiej malpie komputer to takie sa efekty, ze nie dosc, ze pisze brednie to jeszcze sie ograza. --

Data: 2009-10-11 16:46:44
Autor: cirrus
Dnia 11-10-2009 o 16:34:05   <jef_f@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Ty się nie "ograżaj" kretynie.
stevep

Data: 2009-10-11 14:50:00
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla piepszykoskiego!
cirrus <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Ty si=EA nie "ogra=BFaj" kretynie.

nawet moj pies potrafi wiecej, anizeli niedorozwoj umyslowy pietrzykowski:)

Data: 2009-10-11 17:00:36
Autor: CYC

Użytkownik <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hasrao$53$1inews.gazeta.pl...
cirrus <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

Ty si=EA nie "ogra=BFaj" kretynie.

nawet moj pies potrafi wiecej, anizeli niedorozwoj umyslowy pietrzykowski:)

masz psa ???  i Cie nie pogryzl . Musi byc jakis wybrakowany !.

cyc

Data: 2009-10-11 15:19:31
Autor:

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
masz psa ???  i Cie nie pogryzl . Musi byc jakis wybrakowany !.

no i prosze jak latwo was na tej grupie rozpracowac. Wielki *ideowiec i
patriota* cyc, adwokatem pietrzykowskiej mendy grupowej:)

Te twoje rzekomo propolskie idee, hoowno warte szpiclu z pusta glowa.

Data: 2009-10-11 17:37:05
Autor: CYC

Użytkownik <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hast23$6tl$1inews.gazeta.pl...

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Znaczy , ze jestes taka wiecej wrozka , co ? ............lub geniusz jakis .
No bo jak inaczej mozna byloby wywnioskowac z tego , ze podejrzewam wybrakowanie Twojego psa bo nie chce Cie ugryzc , izbym mial nie byc ideowcem i patriota a jestem za to szpiclem z pusta glowa ? .
Podziwiam godna szacunku przenikliwosc ............no ale jak ktos jest geniuszem , to takie kalambury myslowe nie moga zadziwic .

cyc

PS. Pozdrow psa i powiedz mu niech sie wiecej stara to napewno mu wyjdzie i Cie za jaja wytarga , co byloby przeciez normalna reakcja kazdego zdrowego psa na Twoj widok .

Data: 2009-10-11 15:53:15
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla piepszykoskiego!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a): (ciach brednie kolejnej kanalii grupowej)

grupowy glupku, szkoda mojej klawiatury na dyskusje z chamem i antypolskim
prowokatorem.

Data: 2009-10-11 18:01:00
Autor: CYC

Użytkownik <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hasv1b$eh7$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

(ciach brednie kolejnej kanalii grupowej)

grupowy glupku, szkoda mojej klawiatury na dyskusje z chamem i antypolskim
prowokatorem.

I te wnioski wyciagnales z mojego postu o Twoim psie ? .
Robisz postepy .
Coraz mniej danych Ci potrzeba aby opisywac rzeczywistosc .
Jeszcze troche a bedziesz mogl napisac jak Twoj ulubieniec Rydzyk , doktorat , ktory bedzie tyle samo wart zreszta a to dla Ciebie komplement pewnie . On tez wyciaga wnioski .........i pieniadze z niczego , choc to drugie najlepiej  wychodzi mu kiedy korzysta z kieszeni starych oglupialych babc oraz z panstwowej kasy, kiedy przy wladzy PiS.

cyc

Data: 2009-10-11 14:20:44
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a): (ciach)

sprzedajna antypolska wywloka i pasciarz imbecyl normalnych ludzi chce pouczac.  --

Data: 2009-10-11 14:36:26
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A co to towarzyszu Jef? Własnego nicka się wstydzisz, zreszta nie dziwie się insektów każdy unika.

a wy pietrzykowski dlaczego piszecie po innym nickiem? Insekt jestescie? Co za samokrytyka:)

Data: 2009-10-11 16:49:16
Autor: cirrus
Zabierzcie tego imbecyla.
Dnia 11-10-2009 o 16:36:26   <jef_f@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zasadnicza różnica, ja nicka nie ukrywam, insekty wolą sie nie pokazywać  bo będzie użyta wsząca maść.
stevep

Data: 2009-10-11 14:52:32
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
Dnia 11-10-2009 o 16:36:26   <jef_f@nospam.gazeta.pl> napisa=B3(a):

  =

> a wy pietrzykowski dlaczego piszecie po innym nickiem? Insekt jestesci=
e?
> Co za samokrytyka:)

Zasadnicza r=F3=BFnica, ja nicka nie ukrywam, insekty wol=B1 sie nie pok=
azywa=E6  =
bo b=EAdzie u=BFyta wsz=B1ca ma=B6=E6.

bo wy jestescie pietrzykowski insekt z nickiem:)

--

Zabierzcie tego imbecyla.