Zabierzcie tego imbecyla.

Data: 2009-10-11 09:52:25
Autor: CYC
Zabierzcie tego imbecyla.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:harvjm$hk2$1news.vectranet.pl...
# Witam serdecznie.
Pani Moniko, czy mogła by Pani nie zapraszać do studia tego imbecyla Brudzińskiego? Wiem, że pot6zrebuje Pani jakiegoś osła do stworzernia tematu i przyciągnięcia słuchaczy. Sorru, ale ten pajac nie jest godny wyrażania swoich chorych opinii w radiu. Kiedyś nie mogłem słuchać giertycha, ten zniknął, natomiast pojawił się injny ndebil.
Pozdrawiam
Adam Chdziutko #
Ze strony:
http://www.radiozet.pl/Programy/7-Dzien-Tygodnia/11.10.2009

-- stevep

O tak , to wyjatkowa menda , nawet jak na pisowskie standarty .

cyc

Zabierzcie tego imbecyla.