Zabierzcie tego imbecyla.

Data: 2009-10-11 14:20:44
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a): (ciach)

sprzedajna antypolska wywloka i pasciarz imbecyl normalnych ludzi chce pouczac.  --

Data: 2009-10-11 14:36:26
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
A co to towarzyszu Jef? Własnego nicka się wstydzisz, zreszta nie dziwie się insektów każdy unika.

a wy pietrzykowski dlaczego piszecie po innym nickiem? Insekt jestescie? Co za samokrytyka:)

Data: 2009-10-11 16:49:16
Autor: cirrus
Zabierzcie tego imbecyla.
Dnia 11-10-2009 o 16:36:26   <jef_f@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zasadnicza różnica, ja nicka nie ukrywam, insekty wolą sie nie pokazywać  bo będzie użyta wsząca maść.
stevep

Data: 2009-10-11 14:52:32
Autor:
Zabierzcie tego imbecyla.
Dnia 11-10-2009 o 16:36:26   <jef_f@nospam.gazeta.pl> napisa=B3(a):

  =

> a wy pietrzykowski dlaczego piszecie po innym nickiem? Insekt jestesci=
e?
> Co za samokrytyka:)

Zasadnicza r=F3=BFnica, ja nicka nie ukrywam, insekty wol=B1 sie nie pok=
azywa=E6  =
bo b=EAdzie u=BFyta wsz=B1ca ma=B6=E6.

bo wy jestescie pietrzykowski insekt z nickiem:)

--

Zabierzcie tego imbecyla.