Zabijamy si臋 nawzajem z powodu wolno艣c i na drogach?

Data: 2010-12-31 13:08:49
Autor: MariuszM
Zabijamy si臋 nawzajem z powodu wolno艣c i na drogach?
W dniu 30-12-2010 16:02, Technolog pisze:

Przypu艣膰my, 偶e z powodu niezapi臋cia pas贸w kto艣 doznaje w wypadku
samochodowym powa偶nych obra偶e艅. Leczony jest on w pa艅stwowym szpitalu, wi臋c
za pieni膮dze nas wszystkich (ubezpieczenie samochodowe nie pokrywa koszt贸w
leczenia ofiar wypadk贸w). Wniosek: z mojego osobistego punktu widzenia,
jako p艂atnika podatk贸w, sprawca wypadku poprzez niezapi臋cie pas贸w narazi艂
mnie na straty, gdy偶 z moich podak贸w pokrywane jest jego leczenie.

Powinien te偶 chodzi膰 w zim臋 w czapce i koniecznie w r臋kawiczkach.
Lecz膮c si臋 w "Twoim" kraju za "Twoje" pieni膮dze nara偶a Ci臋 na straty, dodatkowo siedz膮c na L4 nie wypracowuje odpowiednich podatk贸w. Je偶eli dodatkowo jest np. nauczycielem "Twoje" dzieci nie naucz膮 si臋 w szkole tyle, ile powinny, bo b臋dzie "okienko". A niech si臋 takich niesubordynowanych obywateli trafi kilku....
Dalej mi si臋 nie chce, bo i tak nie zrozumiesz.

Aha, uprzejmie donosz臋, 偶e p艂ac臋 sk艂adki, wi臋c lecz臋 si臋 za MOJE, nie za Twoje.

M.

Zabijamy si臋 nawzajem z powodu wolno艣c i na drogach?