Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?

Data: 2010-12-30 19:51:46
Autor: Bydlę
On 2010-12-30 16:02:11 +0100, Technolog <technoNOSPAMkraton@gmail.com> said:

Wciąż jesteś za ā€žwolnościąā€ na drogach?

Nie, nie jestem za "wolnością".
Jestem za wolnością, ale bez demagogii i kłamstw, ktĆ³re cytowałeś.

--
Bydlę

Data: 2010-12-31 12:02:42
Autor: Technolog
Zabijamy siź nawzajem z powodu wolno¶ci na drogach?

On 2010-12-30 16:02:11 +0100, Technolog <technoNOSPAMkraton@gmail.com> said:

Wciąż jesteś za „wolnością” na drogach?

Nie, nie jestem za "wolnością".
Jestem za wolnością, ale bez demagogii i kłamstw, które cytowałeś.

Proszę jakiś konkret. Ja mogę się podeprzeć źródłem każdej danej, którą
podałem.

Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?