Zabijanie

Data: 2019-03-12 08:39:16
Autor: Jacek Maciejewski
Zabijanie
Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
gilotyną. Sędzia uważał że walenie karpia po głowie młotkiem jest
bardziej humanitarne niż ucinanie mu tej głowy. No i najwyraźniej nie
był w przemysłowej ubojni brojlerów, gdzie żywe ptaki wiesza się na
ruchomej taśmie za głowę, którą co sekund 3 zgrabnie ucina
nadjeżdżającemu kolejnemu kurczakowi gilotyna właśnie. Ciekawe ile by
mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może to
już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-12 07:58:49
Autor: Marcin Debowski
Zabijanie
On 2019-03-12, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Z tego co zrozumiałem, przy tych karpiach to też chodziło, że ucinał tępą gilotyną.

--
Marcin

Data: 2019-03-12 10:28:25
Autor: nie ma emaila
Zabijanie
w <ZEJhE.18911$nk7.7180@fx16.ams1>, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
napisał(-a):

On 2019-03-12, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
> [...]
> już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

Z tego co zrozumiałem, przy tych karpiach to też chodziło, że ucinał tępą gilotyną.

I publicznie.

Data: 2019-03-12 08:47:41
Autor: u2
Zabijanie
W dniu 12.03.2019 o 08:39, pedofil Jcek Maciejew pisze:
Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
gilotyną.

Jcek nie potrafi wskazać nawet źródła swojej rewelacji, wiadomo Jcek to Jcek:)))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-12 18:19:33
Autor: Sonn
Zabijanie
W dniu 2019-03-12 o 08:47, u2 pisze:
[...]

Idź stąd przygłupie

--
Sonn

Data: 2019-03-12 18:44:05
Autor: u2
Zabijanie
W dniu 12.03.2019 o 18:19, Sonn pisze:
Idź stąd przygłupie

nie potrafisz ustawić filtra, niemiecki synku ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-12 11:46:30
Autor: J.F.
Zabijanie
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:44fwlxylk7al$.1p2yuq3j0y11z.dlg@40tude.net...
[...]

A jestes pewien, ze tak ?

Bo zarzut byl zdaje sie taki, ze u nas wymaga sie "ogłuszenia".
Mozna mlotkiem, mozna pradem ... te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?

J.

Data: 2019-03-12 13:10:13
Autor: Jacek Maciejewski
Zabijanie
Dnia Tue, 12 Mar 2019 11:46:30 +0100, J.F. napisał(a):

A jestes pewien, ze tak ?
Widziałem film dokumentalny.

Mozna mlotkiem, mozna pradem ...
I młotkiem po łbie to bardziej humanitarne?

te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?
Jak są żywe to myślisz że się nie ruszają?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-12 15:16:46
Autor: J.F.
Zabijanie
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1j1vfbgaorso9.1725qs8k3v20y$.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 12 Mar 2019 11:46:30 +0100, J.F. napisał(a):
A jestes pewien, ze tak ?
Widziałem film dokumentalny.

Mozna mlotkiem, mozna pradem ...
I młotkiem po łbie to bardziej humanitarne?

W/g naszych ustawodawcow tak.
Zreszta niektorzy moga potwierdzic, ze jak zostali uderzeni ... to juz nic nie poczuli, az do ockniecia :-)

Zreszta nie musi byc mlotkiem, moze byc pradem, albo

https://www.linde-gaz.pl/pl/processes/controlled_and_modified_atmospheres/controlled_atmosphere_stunning/index.html

Choc ... skoro pisza "oszałamiania", to czy spelnia wymog ogluszenia ?

te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?
Jak są żywe to myślisz że się nie ruszają?

A jak sa zywe, ale nieprzytomne ?

http://www.szlachetstal.pl/kompaktowa-linia-uboju/

Punkt pierwszy - głuszacz.

J.

Data: 2019-03-12 17:59:15
Autor: Jacek Maciejewski
Zabijanie
Dnia Tue, 12 Mar 2019 15:16:46 +0100, J.F. napisał(a):

Zreszta nie musi byc mlotkiem, moze byc pradem, albo
To co, ustalamy stopień "humanitarności" sposobów zabijania?

A jak sa zywe, ale nieprzytomne ?
Ja widziałem że trzepotały skrzydłami.
Punkt pierwszy - głuszacz.
Czyli co, facet z młotkiem?

PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-03-12 19:05:58
Autor: u2
Zabijanie
W dniu 12.03.2019 o 17:59, Jcek Maciejew pisze:
PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

lol
--
George Orwell :

Data: 2019-03-14 07:36:46
Autor: J.F.
Zabijanie
Dnia Tue, 12 Mar 2019 17:59:15 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
Dnia Tue, 12 Mar 2019 15:16:46 +0100, J.F. napisał(a):
Zreszta nie musi byc mlotkiem, moze byc pradem, albo
To co, ustalamy stopień "humanitarności" sposobów zabijania?

Od dawna.
Rzeznie pracuja pelna para, a "po muzulmansku" nie wolno.

Ba - krowe zabic mozna, a psa nie. Szczura trzeba, a o komarze nawet
nikt nie wspomni ... a nie, czasem sa masowo mordowane.

A jak sa zywe, ale nieprzytomne ?
Ja widziałem że trzepotały skrzydłami.

Punkt pierwszy - głuszacz.
Czyli co, facet z młotkiem?

Nie napisali. Ale raczej nie - po prostu kiepsko sie to robi mlotkiem.

http://www.szlachetstal.pl/gluszacz-wodno-elektryczny/

Niech zgadne - glowke zanurza sie w wodzie, a woda pod napieciem ?

http://dromasz.pl/gluszacz-wodno-elektryczny/

Swoja droga - ze BHP na to pozwala ... pracownik moze chyba reke
wsadzic.

A tu masz mlotki do wiekszych zwierzat
https://www.gastrosilesia.pl/aparaty-ubojowe-pistolety,2,4,628,619,37

PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

Dziwne. Rozumialbym ze zle łamia wiersze rozne programy, ze niezgodnie z regulami, ale ze sie zle czyta ...

J.

Data: 2019-03-15 00:58:19
Autor: Marcin Debowski
Zabijanie
On 2019-03-14, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jedna elektroda musi być na tym czymś co trzyma nogi, wiec o ile nie ma jednej łapy w tej wodzie a drugiej na podajniku to chyba powinno byc ok. Nb. 0.15A na sztukę a zaciekawiło mnie też podkreslenie "spawana płyta polipropylenowa".

PS. Nie rób spacji przed pytajnikiem, dziwnie się czyta.

Dziwne. Rozumialbym ze zle łamia wiersze rozne programy, ze niezgodnie z regulami, ale ze sie zle czyta ...

Trochę drażni. Mnie ktoś operniczył za dokłanie to samo i na tej właśnie grupie chyba z 15 czy nawet 20 lat temu i się oduczyłem.

--
Marcin

Data: 2019-03-15 10:38:56
Autor: J.F.
Zabijanie
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:LMCiE.4013$4L2.3020@fx06.ams1...
On 2019-03-14, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale na tasmociagu jest jakis uchwyt, byloby chyba niewygodnie go izolowac, dokladac elektrode, zapezpieczac, zeby cala linia nie znalazla sie pod napieciem.

Wydaje, ze uchwyt metalowy, podajnik uziemic, a tylko te wanne pod napieciem jest prostszym rozwiazaniem.
Ale trzeba pilnowac, zeby ktos reki nie wsadzil.

Nb. 0.15A na sztukę a zaciekawiło mnie też podkreslenie "spawana płyta
polipropylenowa".

Moze istotne.

J.

Data: 2019-03-15 10:55:29
Autor: ń
Zabijanie
Data: 2019-03-12 14:28:45
Autor: bytomir.torpeksowy
Zabijanie
 użytkownik J.F. napisał:
te ptaki sie ruszaja przed gilotyna ?

J.

Chodzi o to żeby miastowe mieli spokojniejsze sumienie.
O nius dla luda. Być może o jaką kaskę dla fundacji.
Gdyby chodziło rzeczywiście o los karpia to fundacje darły by mordę już po:
cyt.
Kilka tygodni przed świętami odławia się je z głównego stawu i przenosi się je do małych stawów, żeby je "odmulić". Nie są karmione, są we w miarę czystej wodzie, żeby na wigilijnym stole nie trąciły mułem. Czyli po prostu są głodzone.

A tak? Sami rozumicie. Ta Ostaszesta (za aborcją) też chyba i za karpiami.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_7U1jZUMUgv8pl1XeO30dQBDcar2SOUdi.jpg

Dziwni ludzie.

Data: 2019-03-12 11:49:18
Autor: ń
Zabijanie
Nie mogę zrozumieć czemu przed WSA o np. podwyższenie sracza bez fundamentów o 2 cm decyduje nie mniej niż troje sędziów, a w Sądach Rejonowych o ludzkim losie jednoosobowo jakieś ledwo wyszłe z krajowej szkółki pindy.
Jak dla mnie w karnych powinny być składy 3-osobowe na każdym bez wyjątku szczeblu, podobnie w postanowieniach niejawnych np. o przedłużeniu aresztu.

-- -- -
Sędzia uważał że

Data: 2019-03-13 00:10:50
Autor: RadoslawF
Zabijanie

[...]

Jak ostatnio byłem w zakładach drobiarskich to kurczaki wieszali
na taśmie za łapki głową w dół.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-13 07:32:02
Autor: ń
Zabijanie
I jak biedna gilotyna ma trafić takiego wierzgającego szechita i skąd jego łepek wie, gdzie Mekka?

-- -- -