Zabijanie

Data: 2019-03-12 07:58:49
Autor: Marcin Debowski
Zabijanie
On 2019-03-12, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
gilotyną. Sędzia uważał że walenie karpia po głowie młotkiem jest
bardziej humanitarne niż ucinanie mu tej głowy. No i najwyraźniej nie
był w przemysłowej ubojni brojlerów, gdzie żywe ptaki wiesza się na
ruchomej taśmie za głowę, którą co sekund 3 zgrabnie ucina
nadjeżdżającemu kolejnemu kurczakowi gilotyna właśnie. Ciekawe ile by
mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może to
już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

Z tego co zrozumiałem, przy tych karpiach to też chodziło, że ucinał tępą gilotyną.

--
Marcin

Data: 2019-03-12 10:28:25
Autor: nie ma emaila
Zabijanie
w <ZEJhE.18911$nk7.7180@fx16.ams1>, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
napisał(-a):

On 2019-03-12, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
> [...]
> już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

Z tego co zrozumiałem, przy tych karpiach to też chodziło, że ucinał tępą gilotyną.

I publicznie.

Zabijanie