Zabijanie

Data: 2019-03-13 00:10:50
Autor: RadoslawF
Zabijanie

Skazano ostatnio człowieka na 3 miechy bez nawiasów za zabijanie karpi
gilotyną. Sędzia uważał że walenie karpia po głowie młotkiem jest
bardziej humanitarne niż ucinanie mu tej głowy. No i najwyraźniej nie
był w przemysłowej ubojni brojlerów, gdzie żywe ptaki wiesza się na
ruchomej taśmie za głowę, którą co sekund 3 zgrabnie ucina
nadjeżdżającemu kolejnemu kurczakowi gilotyna właśnie. Ciekawe ile by
mógł dostać właściciel ubojni i ten biedny wieszacz brojlerów? A może to
już podpada pod ludobójstwo, tfuu... kurobójstwo? :)

Jak ostatnio byłem w zakładach drobiarskich to kurczaki wieszali
na taśmie za łapki głową w dół.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-13 07:32:02
Autor: ń
Zabijanie
I jak biedna gilotyna ma trafić takiego wierzgającego szechita i skąd jego łepek wie, gdzie Mekka?

-- -- -