Zabijanie Polski i Polaków część II.

Data: 2012-04-01 18:11:55
Autor: Mr Bean
Zabijanie Polski i Polaków część II.
KL Warschau -ukrywany holokaust Polaków. Niezwykły artykuł i film. Czy wiedziałeś, że w Warszawie istniał obóz zagłady, w którym zagazowano ponad 200.000 Polaków? To nie kawał pryma aprilisowy! Jest to kolejny dowód na to, że satanistyczne syjo-media nie posiadają żadnej wiarygodności. Historia rzeczywista jest ukazywana ponad 60 lat po masowych mordach. Jedynym wiarygodnym źródłem niezwykłej mądrości  oraz historii jest dla nas Biblia. Dlatego sataniści jej tak nienawidzą. Mała korekta - film podaje liczbę 800.000 wszystkich ofiar w Warszawie a artykuł podaje liczbę ofiar w obozie - 200.000.

Link - http://www.proroctwa.com/smierc-bojownika.htm

Link do filmu o komorach gazowych.

http://www.youtube.com/watch?v=WYiSaYHxCFs

Największa w świecie komora gazowa / KL Warschau

http://www.youtube.com/watch?v=l40aoxkHeVc

Data: 2012-04-01 13:18:50
Autor: bolek

Użytkownik "Mr Bean" <MrBean@hotmail.com> napisał w wiadomości news:DeKdnV82dqpttOXSnZ2dnUVZ_gWdnZ2dwestnet.com.au...
[...]

To żydki teraz się pochlastają. Ty sadysto.

bolek

Data: 2012-04-01 16:18:36
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -

Można zadać pytanie co ma piernik do wiatraka, czyli Biblia do komór gazowych i na dodatek sataniści? Ale widać dla ciebie ma!
Idąc twoim tropem jedynym godnym polecenia podręcznikiem zastępujacym matematykę, fizyk, chemię, biologię, geologię, informatykę i wiele dalszej niepotrzebnej prostemu katolikowi wiedzy jest Biblia. Czuję, że chodzi ci o wersję  zatwierdzoną przez watykańska sektę wyróżniającą się od prawdziwej "nieco zmienionymi" i podrasowanymi przykazaniami boskimi.

sofu

Data: 2012-04-01 16:24:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zabijanie Polski i Polaków część II.
niedziela, 1 kwietnia 2012 16:18. carbon entity 'sofu' <manhunter1@o2.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

[...]
wersję  zatwierdzoną przez watykańska sektę wyróşniającą się od prawdziwej
"nieco zmienionymi" i podrasowanymi przykazaniami boskimi.

sofu

Akurat co do Fasolki to pierdolnąłeś sofu kulą w płot, bo on uznaje KJV czy coś koło tego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-01 16:35:05
Autor: sofu

--

Ch. go wie co on wyznaje? A mała prowokacja mu nie zaszkodzi.

sofu

Data: 2012-04-01 18:20:07
Autor: abangel666
Zabijanie Polski i Polaków część II.

Użytkownik "Mr Bean" <MrBean@hotmail.com> napisał w wiadomości news:DeKdnV82dqpttOXSnZ2dnUVZ_gWdnZ2dwestnet.com.au...
KL Warschau  (...) wiarygodnym źródłem niezwykłej mądrości  oraz historii jest dla nas Biblia.

Jest o tym w proroctwie Daniela czy Jana?
Bo nie mogę znaleźć....

Dlatego sataniści jej tak nienawidzą.

Jestem satanistką i wcale Biblii nie nienawidzę. Biblia raczej mnie bawi swoja naiwnością a nawet głupotą.
Baśnie Andersena i Grimm'ów stoją o wiele klas wyzej od tej starozydowskiej mitologii.
Że nie wspomnę już, że w imieniu Andersena nie wymordowano milionów ludzi, ani też nie rozpętywano wojen religijnych.

ab.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Biblia Czerwonego Kapturka

Znacie tę baśń? Na pewno tak, ale zapewne niewielu wie, że baśń o Czerwonym
Kapturku, to objawione ludzkości Słowo Boże, prawdziwa i jedyna Biblia
pisana pod natchnieniem Ducha Św. Znajdziemy w tej Świętej Księdze prawdy
wiary i historię Zbawienia, zapisane naturalnie w sposób symboliczny.

Babcia to oczywiście symbol ludzkości, głodnej i chorej z braku Boga,
zagubionej gdzieś w środku ciemnego lasu symbolizującego grzech.

Miłosierna Bóg-Matka nie zostawia ludzi samych, bo kocha babcię i wysyła do
nas Mesjasza w osobie Swojej Córki - Czerwonego Kapturka. Córka Boża
zstępuje do lasu, niosąc nam pożywienie dla ciała i leki dla duszy. Ale
wilk-symbol zła udał się do babci i pożarł ją, co oczywiście symbolizuje, że
babcia-ludzkość, pogrążona w grzechu bez pomocy Boga-Matki i Jej Córki nie
jest wstanie podnieść się z upadku - jak mówi ludowe porzekadło:
"Bez Boga ani do proga, a bez Kapturka ani do podwórka".

Czerwony Kapturek dociera do domu babci, oddaje za nas życie i zstępuje do
Piekieł... tzn. żołądka wilka. W ten sposób Bóg-Matka własną Córkę dała dla
naszego Zbawienia!

Teraz na scenie pojawia się Trzecia Osoba Boga - Leśniczy. Wpada do domku,
zabija wilka, rozdeptuje mu łeb... tzn. rozpruwa brzuch z którego
zmartwychwstaje Czerwony Kapturek i babcia-ludzkość.
Śmierć zostaje zwyciężona, wilk pokonany, a ludzie dzięki Ofierze odrodzeni
w Bogu Trójosobowym: Matce, Córce i Leśniczym.

Zapytacie, dlaczego Kapturek nosił czerwoną czapkę, a nie np. biały berecik?
To już temat na inną katechezę, którą może napiszę z okazji Św. 1 Maja.

Powie ktoś, że coś ta Biblia mało oryginalna, że z opowiadania podobnej
baśni od setek lat dostatnio żyją darmozjady w kieckach... Tak, to prawda,
jest wiele wersji tej legendy, ale Biblia Kapturka nad wszystkimi innymi
Bibliami ma jedną zasadniczą przewagę! Mimo, że treść jest w zasadzie ta
sama co i w żydowskiej baśni, to w imieniu Czerwonego Kapturka nikt nie
splamił rąk krwią, nie urządzał krucjat, nie mordował Indian, ani nie palił
ludzi na stosie... a zapewnia was o tym:

ksiądz biskup Kościoła Czerwonego Kapturka
abangel

Data: 2012-04-02 09:43:22
Autor: jadryś
Zabijanie Polski i Polaków część II.
W dniu 2012-04-01 18:20, abangel666 pisze:

Jestem satanistką
abangel

Czyli.. - czym? Kultywujesz to co Chrześcijanie nazywają złem?

Data: 2012-04-02 13:38:56
Autor: Adramelech
Zabijanie Polski i Polaków część II.
jadryś <rg@yachoo.com> Odpowiedz na news:jlblas$d0o$3node2.news.atman.pl:

W dniu 2012-04-01 18:20, abangel666 pisze:

Jestem satanistką
abangel

Czyli.. - czym? Kultywujesz to co Chrześcijanie nazywają złem?

Czy wam katolom wydaje się że macie monopol na wszystko, także na znaczenia słów? To co wy w swoich główkach nazywacie "szatanizmiem" nie ma nic wspólnego z wartościami AB.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-04-02 17:49:57
Autor: abangel666

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jlblas$d0o$3node2.news.atman.pl...

Czyli.. - czym? Kultywujesz to co Chrześcijanie nazywają złem?

Satanizm jest starszy od tej twojej zabawnej religijki o cn. 4-5 tys. lat.
To nie porównuj.

ab.

Data: 2012-04-03 20:46:19
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-02 17:49, abangel666 pisze:
[...]

Skoro tak twierdzisz.. Jednak nie takiej odpowiedzi oczekiwałem. A tak swoją drogą to każda "religijka" jest zabawna.

Data: 2012-04-02 18:00:11
Autor: Mr Bean
On 2/04/2012 3:43 PM, jadryś wrote:
W dniu 2012-04-01 18:20, abangel666 pisze:

Jestem satanistką
abangel

Czyli.. - czym? Kultywujesz to co Chrześcijanie nazywają złem?

Wygląda na to, że Polaków na tych forach nie ma.

:(

Data: 2012-04-02 12:08:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Mr Bean" <MrBean@hotmail.com> napisał w wiadomości news:PdadnSI-VrQw5eTSnZ2dnUVZ_qGdnZ2dwestnet.com.au...
[...]

A ci niepolacy nieźle znają język polski! To jakaś piąta kolumna?

Data: 2012-04-02 13:04:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zabijanie Polski i Polaków część II.
poniedziałek, 2 kwietnia 2012 12:00. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Wygląda na to, że Polaków na tych forach nie ma.

:(

Tu się mylisz, bo ja np. jestem etnicznym Polakiem. To nic, że większość przodków z Kresów Wschodnich. Robię wiele rzeczy, które niektórzy co bardziej ortodoksyjni chrześcijanie uznaliby za zło, choć etyka oparta na Złotej Zasadzie nie daje takich podstaw do ich uznania. No bo np. jakiemu drugiemu człowiekowi szkodzę z punktu widzenia etyki, gdy dajmy na to wykonuję operację magiczną w celu przywołania kobolda, który miałby mi wyjawić miejsce zakopania skarbu w wysokości stu tysięcy rubli carskich przez jakiegoś bezpotomnego księcia sto lat temu? A chrześcijanie uznają ten rodzaj magii za równie szkodliwy jak wszystkie inne.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-03 20:47:48
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-02 12:00, Mr Bean pisze:

Wygląda na to, że Polaków na tych forach nie ma.

:(

Są, tylko wielu zaczyna się wstydzić swoich korzeni, w ostatnich czasach. Nawet ich trochę rozumiem.

Zabijanie Polski i Polaków część II.