Zabijanie dzieci szczxepionkami.

Data: 2015-03-18 15:27:43
Autor: Michał Szatański
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
 Nie należy uprzedzać wypadków, a w przypadku szczepionki tak się robi. W sumie to co piszę wynika z tego co pisałem dzisiaj o hartowaniu się, ale właśnie poleciała reklama, w której jakaś młoda mama wierzy w szczepionkę dla swojego Jasia czy jak mu tam na imię.
 Może nie tak łatwo to wytłumaczyć, ale: człowiek nie wie co go spotka w życiu. Jeśli zacznie uprzedzać wypadki i się szczepić, to przeciwreakcją na to jest śmierć, której chce zapobiec, bo jakby ją wybrał i się przed nią broni (uprzedzając wypadki).

Data: 2015-03-18 16:20:33
Autor: kogutek444
W dniu środa, 18 marca 2015 23:27:44 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:
[...]

Wypierdalaj na misc.debile.pl.

Data: 2015-03-18 23:54:14
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 18 Mar 2015 15:27:43 -0700 (PDT), Michał Szatański napisał(a):

[...]

Przede wszystkim - nie należy ulegać reklamie. Reklama ma na celu SPRZEDAŻ.
A tam, gdzie chodzi o sprzedaż, nie chodzi o dobro Jasia.
Proste.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 00:03:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Michał Szatański wrote:

 Nie naleĹźy uprzedzać wypadkĂłw,

A kto tak twierdzi?
Zapobiegliwość była i jest w większości kultur traktowana raczej jako cnota niż wada.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-03-18 16:38:14
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 19 marca 2015 00:03:54 UTC+1 uĹźytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:
Michał Szatański wrote:

>  Nie naleĹźy uprzedzać wypadkĂłw, A kto tak twierdzi?
Zapobiegliwość była i jest w większości kultur traktowana raczej jako cnota niż wada.

> [...]

na szczęście w Polsce podstawowe szczepienia są obowiązkowe. I jakaś pierdolnięta mamusia nie ma żadnego wpływu czy jej dziecko będzie zaszczepione. Fakt że trochę tą obowiązkowość odpuszczono. Ale po ostatnich zachorowaniach w UE na odrę wszystko wróci do normy. Czyli do szczepień bez względu na to czy debile rodzice będą mieli na temat szczepień inne zdanie niż ustawa. W USA rozwiązali problem z nieodpowiedzialnymi rodzicami. Nie szczepione dziecko nie zostanie przyjęte do przedszkola, szkoły, nie otrzyma żadnego dokumentu itp.

Data: 2015-03-19 01:35:16
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Dnia Wed, 18 Mar 2015 16:38:14 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

na szczęście w Polsce podstawowe szczepienia są obowiązkowe. I jakaś pierdolnięta mamusia nie ma żadnego wpływu czy jej dziecko będzie zaszczepione.

Na szczęście ma.

http://stopnop.pl/images/PDF/inne/MZ%20ODPOWIED%20W%20SPRAWIE%20OWIADCZENIA%20I%20WEZWANIA%20NA%20SZCZEPIENIE.pdf
Odpowiedź Ministerstwa Zdrowia w sprawie:
"Art. 16 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku
Praw Pacjenta (Dz. U. z 2012 r. poz. 159, poz. 742), wskazuje,
że pacjent ma prawo do wyrażenia zgody na udzielenie określonych świadczeń
zdrowotnych lub odmowy takiej zgody. Konieczność uzyskania zgody pacjenta lub opiekuna prawnego dziecka, będąca
po stronie lekarza, wynika z art. 32 ust. 1 - 2 ustawy z dnia 5 grudnia
1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2011 r. Nr 277,
poz. 1634, z późn. zm.).
Wykonanie świadczenia zdrowotnego wymaga poinformowania pacjenta o
realizowanym świadczeniu oraz wymaga uzyskania zgody od pacjenta w formie
ustnej lub pisemnej.
W przypadku, gdy pacjent nie może samodzielnie udzielić zgody (np. ze
względu na wiek), stosuje się konstrukcję tzw. zgody zastępczej. Wyraża ją
wówczas tzw. przedstawiciel ustawowy, którym wobec małoletnich dzieci są
najczęściej ich rodzice.

Odnosząc się do przekazanej informacji o zmuszeniu rodziców, którzy
rezygnują lub sami odraczają szczepienia ochronne dzieci, do podpisywania
niezgodnego z prawdą oświadczenia woli, a także o przypadkach odmawiania
wystawiania recept na mieszanki mlekozastępcze, odmawiania
wydawania skierowania do lekarza specjalisty i utrudniania dostępu
do świadczeń zdrowotnych, informuję, że
udzielanie świadczeń zdrowotnych nie może być warunkowane podpisaniem ?
Oświadczenia świadomiej odmowy szczepienia ochronnego?.
W każdym indywidualnym przypadku, gdy rodzice uważają, iż
wobec nich zastosowano przemoc lub groźbę w celu zmuszenia do określonego
działania, należy bezwzględnie zgłosić zaistniałe zdarzenie do
właściwych organów ścigania."

Fakt że trochę tą obowiązkowość odpuszczono. Ale po ostatnich zachorowaniach w UE na odrę

Debilu, "epidemią odry" straszy się tych, którzy dają się ogłupiać (czyli
ciebie i pozostałą durną większość).
Odra jeszcze 20 lat temu była traktowana jako zwykła choroba dziecięca,
chorowały na nią dzieci bardzo licznie i niezależnie od ich szczepienia czy
nieszczepienia - moje np chorowały pomimo szczepienia, lekarz zupełnie
spokojnie zalecił jakieś tam rutynowe leczenie, bez żadnej sensacji. Odra
była na tyle powszechna, że nawet w zwykłym kwestionariuszu np przy
zapisywaniu na kolonie czy do przedszkola było STAŁE i RUTYNOWE pytanie
"Czy dziecko chorowało na odrę, świnkę, różyczkę - niepotrzebne skreślić".
Pierdoło ty.

Takim jak ty tumanom-NIEWOLNIKOM wystarczy palcem pokiwać, aby dali zrobić
sobie WSZYSTKO. Niedługo wam powszczepiają w tyłki czipy, żeby już do
reszty was odrzeć z konieczności myślenia i uzależnić od systemu, będziecie
nawet kupę robili na sygnał z czipa.

[...]

Tobie już dawno odurniający czip wszczepili - jak widać. Sam sobie teraz na
komendę urwij ten durny łeb, bo i tak pusty. --

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-18 18:28:38
Autor: kogutek444
napisał(a):

> [...]

Tobie już dawno odurniający czip wszczepili - jak widać. Sam sobie teraz na
komendę urwij ten durny łeb, bo i tak pusty. -- Ikselka

Jaka to przykrość dla wszystkich ze cie durna ruro stara pudernico zaszczepili na Polio. Bez szczepienia może byś już dawno zdechła. A tak całe zawodowe życie wyżywałaś się na uczniach.

Data: 2015-03-19 03:00:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 19.03.2015 o 02:28, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Chyba kończą Ci się argumenty, bo jedziesz po bandzie.
Ikselka kiedy nie ma racji to nie ma, ale ze szczepionkami ma rację w 100%.
Pomijam już bezpośrednią szkodliwość szczepionek, bo zostało to już wyjaśnione, ale jest tu jeszcze taki aspekt, że szczepienia eliminują dobór naturalny i z pokolenia na pokolenie człowiek jest coraz słabszy, bardziej chorowity i ułomny.
Takie "ułatwianie" życia owszem, dla jednostki jest wygodne ale w skali populacji jest jak najbardziej szkodliwe.
Chore dzieci staną się chorymi rodzicami i będą rodziły chore dzieci - tak to działa.
Dzieci, które same nie posiadają i nie wyrobiły sobie odporności są po prostu kalekie.
Bardziej jaskrawym przykładem jest utrzymywanie przy życiu uszkodzonych płodów i skazywanie takich dzieci na sztuczne utrzymywanie przy życiu do końca jego dni. Sukces medycyny? Tak, tylko że to jest sukces w 100% komercyjny i nic więcej. Z punktu widzenia populacji jest to działanie na jej szkodę.

I teraz wracając do szczepienia Ikselki na polio, może by nieszczepiona zdechła a może nie. I w tym drugim przypadku przekazałaby swoje dobre bo sprawdzone geny następnemu pokoleniu. Natomiast Ty, jako szczepiony na wszystkie choroby produkujesz pokolenie, które do życia będzie musiało mieć cały arsenał chemii.

Trochę z innej beczki.
Powyższe "ułatwianie życia" jest widoczne na przykładzie komputerów, które są w pewnym sensie protezą mózgu.
Młode pokolenie wychowywane z taką protezą ma obniżony poziom IQ.
Owszem, jako jednostki mogą funkcjonować całkiem poprawnie, ale debilizacja społeczeństwa nie najlepszą drogą rozwoju człowieka.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-18 19:15:29
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 19 marca 2015 03:00:54 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]

Owszem, jako jednostki mogą funkcjonować całkiem poprawnie, ale debilizacja społeczeństwa nie najlepszą drogą rozwoju człowieka..

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Czy pamiętasz jak zachorowałeś na Polio? Nie pamiętasz bo cie durniu zaszczepili zanim zachorowałeś. Co do braku argumentów. Masz racje, nie mam argumentów na to co ta debilka napisała. Nikt normalny nie ma na to argumentów.

Data: 2015-03-19 11:09:41
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Dnia Wed, 18 Mar 2015 19:15:29 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Czy pamiętasz jak zachorowałeś na Polio? Nie pamiętasz bo cie durniu zaszczepili zanim zachorowałeś.

Debilu, mnóstwo ludzi choruje BEZPOŚREDNIO na skutek szczepienia na polio.
Sama jedna znam bezpośrednio takich dwoje z mojego pokolenia, mieszkających
w moim rejonie, gdzie się wychowałam. Debilu.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 19:45:25
Autor: andal

napisał(a):

[...]

facet jest okaleczony drewnianym scyzorykiem

jemu nic nie wyjasnisz, szkoda czasu i atlasu

Data: 2015-03-20 16:56:46
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

Najwidoczniej - ale czemu TEŻ na mózgu...

jemu nic nie wyjasnisz, szkoda czasu i atlasu

Inni przeczytają, dlatego piszę - przecież nie dla tego pustołebca.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 11:08:24
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Mar 2015 03:00:53 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

A jakieś W OGÓLE miał?

[...]

Ba, "nie wyrobiły" - chodzi o tę NATURALNĄ odporność, którą przejmuje
bezbronne dziecko od matki, jesczze w jej łonie przed urodzeniem (krew
łożyskowa) i po urodzeniu (pokarm naturalny). Tymczasem jeśli matka BYŁA
SZCZEPIONA na wszystko, co popadnie, to ona już NIE MA CZEGO przekazać, bo
nie ma NATURALNEJ odporności.
Na tym polega najbardziej TRAGICZNY skutek szczepionek. Bo ze rtęć itp, to
juz każdy wie, no ale TO...

Nic dodać, nic ująć.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 14:15:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2015 11:08, Ikselka pisze:

[...]

Wyraźnie widać, że nie masz bladego pojęcia jak działają szczepionki. One właśnie dają naturalną odporność! To nie są jakieś syntetyczne przeciwciała tylko odpowiednio spreparowane patogeny mające wywołać w ludzkim (i nie tylko) organizmie wytworzenie naturalnej odporności.

Na tym polega najbardziej TRAGICZNY skutek szczepionek. Bo ze rtęć itp, to
juz każdy wie, no ale TO...

Nie masz też bladego pojęcia o chemii... Jest duża różnica pomiędzy rtęcią w stanie wolnym a rtęcią w jakimś konkretnym związku chemicznym.

Wiesz np. z czego składa się sól kuchenna? Z sodu (metal! wybucha w kontakcie z wodą! a człowiek to w większości woda!) oraz chloru (trujący gaz!).

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-20 21:49:44
Autor: ikka
W dniu 2015-03-19 o 14:15, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 19.03.2015 11:08, Ikselka pisze:

[...]

Wiesz np. z czego składa się sól kuchenna? Z sodu (metal! wybucha w
kontakcie z wodą! a człowiek to w większości woda!) oraz chloru (trujący
gaz!).

:) :) :)

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.

Data: 2015-03-19 14:10:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2015 03:00, Wiesiaczek pisze:

Chyba kończą Ci się argumenty, bo jedziesz po bandzie.
Ikselka kiedy nie ma racji to nie ma, ale ze szczepionkami ma rację w 100%.

Brednie.

Pomijam już bezpośrednią szkodliwość szczepionek, bo zostało to już

Pomijalną. Większa część populacji jest uczulona na truskawki niż na składniki szczepionek.

wyjaśnione, ale jest tu jeszcze taki aspekt, że szczepienia eliminują
dobór naturalny i z pokolenia na pokolenie człowiek jest coraz słabszy,
bardziej chorowity i ułomny.

Dane medyczne i statystyczne przeczą twoim bredniom. Poza tym - ciesz się. Inaczej zostałbyś wyeliminowany z powodu słabości umysłowe.

[...]

Ale szczepionka właśnie daje odporność na chorobę.

Dzieci, które same nie posiadają i nie wyrobiły sobie odporności są po
prostu kalekie.

I dlatego należy szczepić - szczepienia dają tę odporność.

[ciach bełkot kretyna]

I teraz wracając do szczepienia Ikselki na polio, może by nieszczepiona
zdechła a może nie. I w tym drugim przypadku przekazałaby swoje dobre bo
sprawdzone geny następnemu pokoleniu. Natomiast Ty, jako szczepiony na

Dobre geny? Ta sklonowana owca? No, z punktu widzenia takiego kretyna jak ty - moĹźe i tak samo "dobre", bo macie jednakowo gĂłwniane.

Ale nawet najlepsze nie dają odporności na polio. Tę odporność trzeba nabyć - dzięki np. szczepieniom.

[ciach bełkot kretyna]

Data: 2015-03-20 21:47:56
Autor: ikka
W dniu 2015-03-19 o 03:00, Wiesiaczek pisze:
[...]

Może po prostu zlikwidujmy szpitale i całą szeroko pojętą medycynę?
Z punktu widzenia populacji jest to działanie na jej szkodę.
Przeżyją najsilniejsi.

Jeszcze zostaje opcja doboru nienaturalnego - sztuczne zapłodnienia i
wybieranie zarodków o pożądanych cechach. Ale to pieśń przyszłości :)

[...]

Data: 2015-03-20 23:42:13
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 20 Mar 2015 21:47:56 +0100, ikka napisał(a):

Może po prostu zlikwidujmy szpitale i całą szeroko pojętą medycynę?
Z punktu widzenia populacji jest to działanie na jej szkodę.

Szpitale - jak najbardziej. To wylęgarnie lekoopornych szczepów bakterii i
wirusów.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-21 11:08:46
Autor: Andrzej Lawa
ikselka spadła z krawędzi szaleństwa
W dniu 20.03.2015 o 23:42, Ikselka pisze:
[...]

Ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, że ikselka ma mózg gładki jak pupa noworodka?

Data: 2015-03-21 12:22:20
Autor: andal
On Sat, 21 Mar 2015 11:08:46 +0100, Andrzej Lawa wrote:

[...]

bakterii i wirusĂłw.

Ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, że ikselka ma mózg gładki jak pupa
noworodka?

twoj jest gladki i przezroczysty

chamstwo widac na kilometr

Data: 2015-03-21 13:34:11
Autor: babel77
W dniu 2015-03-21 o 11:08, Andrzej Lawa pisze:
[...]

nie powinien mieć takich wątpliwości ktoś, kto ma w miarę normalnie pracujący móg.

Data: 2015-03-21 14:16:04
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 21 Mar 2015 11:08:46 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Twój zanikł - ja przynajmniej jakiś mam.
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=gro%C5%BAne+zaka%C5%BCenia+szpitalne

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 21:54:57
Autor: Budzik
ikselka spadła z krawędzi szaleństwa
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Twój zanikł - ja przynajmniej jakiś mam.
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=gro%C5%BAne+zaka%C5%BCenia+szpitalne

Argumentacja na poziomie tych, co mówią ze pasy zabijają...

Data: 2015-03-24 21:55:01
Autor: Budzik
[...]

Tu akurat masz wybór i mozesz nie korzystać.
Zmienisz spiewkę, jak ci gdzies zycie uratują...

Data: 2015-03-24 23:22:35
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Jak dotąd to o mało nie odebrali - zarażeniem szpitalną gorączką połogową
zaraz po porodzie. Już nade mną bezradne konsylium po łacinie gadało. 42
stopnie gorączki i trzęsionka że o mało zębów nie pogubiłam. Mąż na
korytarzu stał, pozbawiony wszelkiej informacji.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-22 12:39:01
Autor: ruski szpieg
W dniu 19.03.2015 o 03:00, Wiesiaczek pisze:

Chyba kończą Ci się argumenty, bo jedziesz po bandzie.
Ikselka kiedy nie ma racji to nie ma, ale ze szczepionkami ma rację w 100%.
Nie ma w ogóle racji. Szczepionka jak każdy obcy element w organizmie jest szkodliwa i może powodować jakieś skutki uboczne, chorobę lub śmierć. Jednak korzyść w skali populacji jest większa od szkód, Szczególnie dobrze to widać w przypadku śmiertelnych chorób zakaźnych. Na 100 zaszczepionych 2 osoby umrą od skutków szczepionki, 10 umrze ponieważ szczepionka nie była skuteczna ale 88 osób przeżyje.
Na 100 niezaszczepionych jakieś 80 osób umrze od choroby a 20 przeżyje.
Szczepionki są przede wszystkim ważne dla społeczeństw zorganizowanych w państwa dlatego najbardziej one są zainteresowane szczepieniami. Przykładowo: dzisiaj masz dobrze prosperujący okręg przemysłowy produkujący potrzebne rzeczy a jutro przestaje produkować bo wymiera połowa populacji, w tym trudni do zastąpienia specjaliści i naukowcy.

[...]

Eliminują, pewnie że tak. Ale mycie rąk po wyjściu z kibla też eliminuje dobór naturalny bo nie zarazisz się wtórnie jakimś świństwem np. tasiemcem. Mycie rąk to zdobycz kultury i nauki dzięki której działanie doboru zostało znacznie ograniczone.
Wszystkie zasady higieny, wszystkie lekarstwa eliminują działanie doboru naturalnego! Chemiczne lekarstwa też są szkodliwe i mogą powodować skutki śmiertelne. Znaczy to, ze należy z nich całkowicie zrezygnować?

[...]
Kalekami pozostają często te dzieci, którym udało się uniknąć śmierci powodowanej przez chorobę zakaźną. Poczytaj jakie ilości kalekich ludzi pozostawił po sobie wirus polio.
[...]

Jest jeszcze trzecia możliwość, mogła nie zdechnąć lecz zostać kaleką. Mogła pozostać ze sparaliżowanymi kończynami. Nie przekazała by w ten sposób nikomu żadnych genów.

[...]

IQ jest różne dla ludzi żyjących w rożnych środowiskach. Buszmen nie znający pisma będzie miał nędzną inteligencję w zachodnich testach bo się wychował w innej kulturze. Ten sam Buszmen będzie sobie wspaniale radził w swoim środowisku...

Data: 2015-03-22 12:59:28
Autor: u2
W dniu 2015-03-22 o 12:39, ruski szpieg pisze:
[...]

w ktorym to srodowisku czlowiek "cywilizowany" ma malutkie szanse na przezycie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-22 15:48:59
Autor: Stokrotka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Na 100 zaszczepionych 2 osoby umrą od skutków szczepionki, 10 umrze ponieważ szczepionka nie była skuteczna ale 88 osób przeżyje.
Bzdura, do potęgi, do silni.
Na 100 zaraĹźonyh umiera mniej niĹź 1.
A nie każdy będzie zarażony.
Na 100 zaszepionyh WSZYSCY mają jakieś takie czy inne
konsekwencje uboczne, najmniejszą  jest stres.

Szczepionki są przede wszystkim ważne dla społeczeństw zorganizowanych w państwa dlatego najbardziej one są zainteresowane szczepieniami.
Znowu bzdura.
W społeczeństwie zorganizowanym pszeżywalność jest większa,
ze względu na lepsza dostepność zaawansowanej opieki zdrowotnej
umożliwiającej jednostce pszeżycie kryzysu horoby pod respiratorem itp.

.... Ale mycie rąk po wyjściu z kibla też eliminuje dobór naturalny bo nie zarazisz się wtórnie jakimś świństwem np. tasiemcem.
Nie masz pojęcia o tasiemcu, a łapy, to myją nawet dzikie zwieżęta.
One nie podlegają doborowi naturalnemu?

... Chemiczne lekarstwa też są szkodliwe i mogą powodować skutki śmiertelne. Znaczy to, ze należy z nich całkowicie zrezygnować?
ZaĹźywasz je dobrowolnie.
NIa ma gĹźywny za wyplucie aspiryny.

Kalekami pozostają często te dzieci, którym udało się uniknąć śmierci powodowanej przez chorobę zakaźną. Poczytaj jakie ilości kalekich ludzi pozostawił po sobie wirus polio.
Zapomniałeś się doczytać jakie szkody i ile kalek mamy z powodu szczepień na polio.
W latah 60-70 było tego masę, wiele dzieci ,
także na ulicy można było widzieć ze śladami po szczepionce polio.

Ja nie jestem medykiem, ale twoja niewiedza, ignorancja w stosunku do wiedzy
dowodzi, żeś szczepiony.
Teraz wiem dlaczego Tusk posłał dzieci do szkoły od 6 lat:
szczepieni uczą się 2 razy wolniej.

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-22 18:09:06
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.03.2015 o 12:39, ruski szpieg pisze:
W dniu 19.03.2015 o 03:00, Wiesiaczek pisze:

Chyba kończą Ci się argumenty, bo jedziesz po bandzie.
Ikselka kiedy nie ma racji to nie ma, ale ze szczepionkami ma rację w
100%.
Nie ma w ogĂłle racji. Szczepionka jak kaĹźdy obcy element w organizmie
jest szkodliwa i może powodować jakieś skutki uboczne, chorobę lub
śmierć. Jednak korzyść w skali populacji jest większa od szkód,

Jaka to korzyść?
Czy masz na myśli korzyść koncernów farmaceutycznych?

[...]

Pewien jesteś, ze okręg przemysłowy jest tym czego człowiek pragnie najbardziej?
A może wolałby dziewiczy las, czyste jezioro?
Nie sądzisz, ze masz mocno skrzywiony światopogląd i powinieneś skorygować swój system wartości?
Staje Ci bardziej, gdy czytasz, że PKB wzrosło?

[...]

Całkowicie może nie, ale zdecydowanie ograniczyć. Ja tak robię i zamiast różnych cudów stawiam sobie i rodzinie bańki, piję syrop sosnowy, jadam miód, na rany i skaleczenia stosuję "wilczy ogon" i jakoś koncerny medyczne niewiele mają ze mnie pożytku.

[...]

Dziwne, że ludzkość nie wyginęła na polio. Przecież szczepionka jest dosyć nowym wynalazkiem?

[...]

sposĂłb nikomu Ĺźadnych genĂłw.

No widzisz, w takim przypadku geny przekazali by rodzice odporniejsi, czyli to działa.

[...]

Chyba nie zrozumiałeś tego , co napisałem.
Chodzi o to, że w tym samym środowisku IQ obniża się.
Przeglądałem kiedyś dane dla Polski i mamy mniejsze IQ obecnie niż np. w 1980 roku.
Co do tego mam buszmen?

Data: 2015-03-19 11:02:59
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.

napisał(a):

[...]

Tylko na tobie, z przyjemnością, debilu.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 04:58:05
Autor: LeoTar
napisał(a):

[...]

A swoja drogą, ciekawe jakie byłyby tego czynu odgłosy ? :-)

Brawo XL !!!

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

Data: 2015-03-19 11:11:42
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

Krew mnie zalewa, jak takich durniów sobie uświadamiam w społeczeństwie,
jak to debilne kokokoguciątko.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 11:35:54
Autor: LeoTar
napisał(a):

[...]

Wychodzenie z bezmózgiego niewolnictwa na wolność, samodzielność i odpowiedzialność za własne czyny to bolesny proces. Większość oczekuje, że ktoś będzie za nich podejmował decyzje tak jak to w niewolnictwie. Ale wyleczyć z niewolnictwa trzeba wszystkich by nie bruździli tym, którzy wolność osiągnęli. Kopniaki to tez forma terapii wolnościowej. :-) A jak chcą by ich potomstwo było coraz bardziej zdegenerowane (np. przez szczepionki) to niech się poddają dyktatowi systemu dozorującego niewolników.

Data: 2015-03-19 13:44:15
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

Raczej w systemie totalitarnym.

[...]

Powiem tak: paradoksalnie sam system sprawi, że niewolnicy wyginą - w
sposób... no może nie całkiem naturalny, bo na skutek szczepień ich dzieci.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 14:17:43
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2015 13:44, Ikselka pisze:

Powiem tak: paradoksalnie sam system sprawi, że niewolnicy wyginą - w
sposób... no może nie całkiem naturalny, bo na skutek szczepień ich dzieci.

Cóż, wirusów twoja wiara nie interesuje - więc to wy, kretyni odrzucający zdobycze medycyny, wyginiecie. Im szybciej tym lepiej.

Data: 2015-03-19 14:27:52
Autor: Andrzej Lawa
szczepionki ratuja zycie
Widzę, że ikselki (czyli osoby wybitnie tępe, nie tylko sama kretynka będąca pierwowzorem tego określenia) pieprzą bzdury o szczepieniach nie mając najmniejszego pojęcia, na jakiej zasadzie szczepionki w ogóle działają.

W rezultacie pojawia się bełkot porównywalny tylko z tym, jaki kretardzi produkują usiłując dyskutując z teorią ewolucji - nie mając pojęcia, na czym ona polega.

Na początek proponuję wikipedię:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka

Data: 2015-03-19 06:46:20
Autor: kogutek444
szczepionki ratuja zycie
W dniu czwartek, 19 marca 2015 14:27:53 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
[...]

Jak bym był królem to tym co nie chcą szczepić swoich dzieci dałbym wolną rękę. Mogą nie szczepić. Jednak pod pewnymi warunkami. W przypadku choroby nie mogli by liczyć na żadną pomoc ze wspólnych środków. Nie mogli by się kontaktować ze szczepionymi.

Data: 2015-03-19 19:04:23
Autor: Andrzej Lawa
szczepionki ratuja zycie
W dniu 19.03.2015 o 14:46, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

To nie jest dobre rozwiązanie - szczepienia chronią także tych, którzy z jakichś obiektywnych powodów nie zostali zaszczepieni.

Można by ewentualnie dać wybór - albo się szczepisz albo won do jakiejś religijnej dziczy, która i tak się nie szczepi "bo bozia nie pozwala". ISIS na przykład...

Data: 2015-03-20 16:44:52
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Thu, 19 Mar 2015 19:04:23 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Można by ewentualnie dać wybór - albo (...) albo won do

Znaleźli się dawcy wyboru :->
Na szczęście WYBÓR jest zupełnie między czym innych - albo się szczepię,
albo nie.
Was obu należy ZASZCZEPIĆ NA WSZYSTKIE ISTNIEJACE CHOROBY I TO W JEDNYM
DNIU  :->

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-20 16:33:20
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Thu, 19 Mar 2015 06:46:20 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Jak bym był królem to

....powiedział kogutek :-D
:-D
:-D

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-20 16:34:16
Autor: andal
szczepionki ratuja zycie
On Fri, 20 Mar 2015 16:33:20 +0100, Ikselka wrote:

Dnia Thu, 19 Mar 2015 06:46:20 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Jak bym był królem to

...powiedział kogutek :-D :-D :-D

marzyl kogut o niedzieli

Data: 2015-03-20 20:08:15
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Fri, 20 Mar 2015 16:34:16 +0000 (UTC), andal napisał(a):

On Fri, 20 Mar 2015 16:33:20 +0100, Ikselka wrote:

Dnia Thu, 19 Mar 2015 06:46:20 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Jak bym był królem to

...powiedział kogutek :-D :-D :-D

marzyl kogut o niedzieli

....w sobotę mu...
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-21 15:47:01
Autor: Michał Szatański
szczepionki ratuja zycie
W dniu czwartek, 19 marca 2015 14:46:21 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Jak bym był królem to tym co nie chcą szczepić swoich dzieci dałbym wolną rękę. Mogą nie szczepić. Jednak pod pewnymi warunkami. W przypadku choroby nie mogli by liczyć na żadną pomoc ze wspólnych środków. Nie mogli by się kontaktować ze szczepionymi.

 Zastanów się jeszcze raz nad tym co napisałeś.

Data: 2015-03-21 16:04:32
Autor: kogutek444
szczepionki ratuja zycie
W dniu sobota, 21 marca 2015 23:47:02 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

 Zastanów się jeszcze raz nad tym co napisałeś.

Jak bym był królem to zrobił bym tak jak napisałem. Druga wersja to zabierał bym dzieci tym co nie chcą szczepić. A głupich rodziców do kopalni. I jak by taka gruba baba nakopała węgla to bym kazał usypiać.

Data: 2015-03-22 00:23:29
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Sat, 21 Mar 2015 16:04:32 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

> [...]

Jak bym był królem to zrobił bym tak jak napisałem. Druga wersja to zabierał bym dzieci tym co nie chcą szczepić. A głupich rodziców do kopalni. I jak by taka gruba baba nakopała węgla to bym kazał usypiać.

Tymczasem każ swojej żonie, co tam chcesz.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-21 17:02:43
Autor: kogutek444
szczepionki ratuja zycie
napisał(a):

Tymczasem każ swojej żonie, co tam chcesz.
-- Ikselka
pewni siebie.

Nie musisz się produkować, z debilami nie gadam.

Data: 2015-03-22 00:21:20
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Sat, 21 Mar 2015 15:47:01 -0700 (PDT), Michał Szatański napisał(a):

[...]

Do gett!
:-}
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-22 10:24:26
Autor: Stokrotka
szczepionki ratuja zycie

Jak bym był królem to tym co nie chcą szczepić swoich dzieci dałbym wolną rękę. >Mogą nie szczepić. Jednak pod pewnymi warunkami. W przypadku choroby nie >mogli by liczyć na żadną pomoc ze wspólnych środków.

Jak nie mogą liczyć na pomoc ze wpulnej kasy,
to ta kasa nie jest wspulna, a należy tylko to klasy panującej.
Więc resztę ograbiasz, zamieniasz bezprawnie w niewolnika pracującego na
zaszczepioną zgraję autystycznyh pszygłupuw.
To jest wymażony pszez ciebie sytem społeczny?

Nie mogli by się kontaktować ze szczepionymi.
Produkujesz getto .
Jesteś nowym hitlerkiem?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-22 17:22:55
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Sun, 22 Mar 2015 10:24:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

100/100, Stokrocia, 100/100!!!

Propozycja tego rodzaju gett, jakie sugeruje debilny kogutek, jest nie do
przyjęcia - właśnie dlatego, co piszesz, tzn że WSZYSCY  _obowiązkowo_
płacimy składki zdrowotne, więc WSZYSCY _mamy prawo_ do świadczeń,
niezależnie od szczepienia lub nieszczepienia się. Możemy te świadczenia
przyjąć lub ich odmówić i nikt nam z tego powodu nie ma prawa robić
utrudnień.

Jednakże jest rozwiązanie, jak najbardziej zgodne z sugestią tego debila
kogutka, he he - zniesienie obowiązku płacenia składki "zdrowotnej" do ZUS
dla osób nieuznajacych szczepień! Osoby te mogłyby SWOJE pieniądze
przeznaczyć na opłacenie sobie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego.
Powstaną ubezpieczalnie prywatne, a i już dziś są instytucje świadczące
usługi medyczne na zasadach ubezpieczenia (np Medicover).

ALE, ale :-)
Przecież gdyby się zgodzono na takie rozwiązanie, to powstałby precedens,
wręcz wyrwa w polityce "zdrowotnej" (czyt. haraczowej) - okazałoby się, że
obywatele pro-szczepionkowi również ZAPRAGNĘLIBY UWOLNIĆ SIĘ OD ZUS 33333-)

Czyli Stokrociu, spoko - paradoksalnie żadne getto nie grozi nieszczepiącym
się, póki ZUS istnieje. Czyli króle-kogutki mogą im wszystkim  tylko
nagwizdać, ewentualnie naskoczyć, ewentualnie pocałować w... :-D

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-22 17:34:43
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Sun, 22 Mar 2015 17:22:55 +0100, Ikselka napisał(a):

[...]

Zresztą to samo dotyczy represyjnego odmawiania przyjęć nieszczepionych
dzieci do szkół państwowych... --

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 21:55:05
Autor: Budzik
szczepionki ratuja zycie
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Zresztą to samo dotyczy represyjnego odmawiania przyjęć nieszczepionych
dzieci do szkół państwowych...

I znow bład w logice.
To tak jak z palaczami - to ze nie maja palic w szkole to nie jest ograniczenie ich wolnosci tylko walka o zdrowie niepalących.
Ze szczepionkami jest tak samo - dlaczego moje dziecko cchesz wystawiac na niebezpieczenstwo zarazenia chorobą któa niesie ze soba wiele powikłań a z która medycyna juz sobie poradziła, tylko ty zdobycze tej medycyny odrzucasz?

Data: 2015-03-24 23:26:52
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Ja się pytam - a co TY się tak boisz? Przecież skoro Twoje jest szczepione,
to wszak NIE_ZACHOROWAĆ ma?
Chyba że niekoniecznie w to wierzysz? No to po cholerę żeś je naraził na
uszczerbek - szczepiąc?
:->
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-25 00:37:03
Autor: Budzik
szczepionki ratuja zycie
[...]

Ile razy mam ci tłumaczyc, ze szczepienie daje tylko ograniczenie mozliwości zachorowania ale nie eliminuje go w 100%?
Twierdziłas ze wiesz co to prawdopodbienstwo, a za kazdym razem udowadniasz ze nie...

Chyba że niekoniecznie w to wierzysz? No to po cholerę żeś je naraził
na uszczerbek - szczepiąc?
:->

Tak to jest - wystarczy przyjąc głupie założenie to i wnioski wyjda bez sensu.

Data: 2015-03-25 03:18:18
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Wed, 25 Mar 2015 00:37:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Tak to jest - wystarczy przyjąc głupie założenie to i wnioski wyjda bez sensu.

No wreszcie :-D
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-25 07:00:37
Autor: Budzik
szczepionki ratuja zycie
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Tak to jest - wystarczy przyjąc głupie założenie to i wnioski wyjda bez sensu.

No wreszcie :-D

Merytorycznie się odnieść nie dałas rady do kwestii prawdopodobienstwa?
Odpowiadałem na Twoje pytanie wiec liczyłbym na pol grama rzeczowości...

Data: 2015-03-25 20:11:39
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Wed, 25 Mar 2015 07:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Odnosiłam się 5 lat - na studiach matematycznych. Jak się też tyle
poodnosisz, to pogadamy.

Data: 2015-03-25 20:10:34
Autor: Budzik
szczepionki ratuja zycie
[...]

ROTFL
To pogadalismy.

Data: 2015-03-25 21:14:22
Autor: u2
szczepionki ratuja zycie
W dniu 2015-03-25 o 21:10, Bucek pisze:
Odnosiłam się 5 lat - na studiach matematycznych. Jak się też tyle
poodnosisz, to pogadamy.
ROTFL
To pogadalismy.

czyli ty bucus nie pogadasz, bo nie wiesz co to orzel a co reszka:)))

Data: 2015-03-23 10:27:13
Autor: Stokrotka
szczepionki ratuja zycie
... zniesienie obowiązku płacenia składki "zdrowotnej" do ZUS
dla osób nieuznajacych szczepień!
Z tym się nie mogę zgodzić,
cofasz się do lat,  gdy na kapitalistycznym zahodzie
po wypadku zamykano ruh, by był czas stwierdzić,
czy niepszytomna ofiara płaciła składki, czy nie.
Bo jak nie płaciła to nie należy się pomoc kartki.
Dlatego muszą płacić wszyscy.
Tyle, że niekoniecznie do zus: powinien być JEDEN podatek.
Ten sam co corocznie płacony  do skarbu państwa,
i państwo, ma pomoc medyczną organizować.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-23 19:46:37
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Mon, 23 Mar 2015 10:27:13 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

Bzdury! - nie chodzi mi o NIEPŁĄCENIE WCALE, lecz o PŁACENIE DO INNYCH
ubezpieczalni niż tylko ZUS!
A na wyoadek... wypadku - organizacja pomocy i jej rozlicsenie jest bardzo
prosta: żeby nie było takich historii jak opisujesz, wystarczy porozumienie
wszystkich istniejących ubezpieczalni zdrowotnych, tak jak jest np w USA.
Ludzie nie płacą do JEDNEJ OBOWIĄZKOWEJ jak my, tylko sobie wybierają jedną
DOWOLNĄ (albo kilka) z wielu (!!!) isniejących, co stwarza w miarę zdrową
konkurencję między ubezpieczalniami, a w każdym razie funkcjonuje! - w
odróżnieniu od tego monopolu ZUS, w wyniku ktorego jesteśmy tylko ograbiani
(przymus), a jak przychodzi co do czego, to na nic nie można liczyć.

Dlatego muszą płacić wszyscy.
Tyle, że niekoniecznie do zus: powinien być JEDEN podatek.

Nie. Powinno być wiele konkurujących ze sobą ubezpieczalni zdrowotnych.

Ten sam co corocznie płacony  do skarbu państwa,
i państwo, ma pomoc medyczną organizować.

Trele morele - "państwo". No już widzę to "organizowanie". Ja chcę płacić
tam, gdzie moje pieniądze będą użyte należycie, a nie "pożyczone na wieczne
nieoddanie" kulejącemu rządowi na łatanie dziur budżetowych!
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 09:03:27
Autor: Stokrotka
szczepionki ratuja zycie
[...]
Zapomniałaś tylko, że ten system, obowiąkowego ubezpieczenia w USA,
działa w pełni od bardzo niedawna, jeśli juz działa.
To dopiero Obama to pszeforsował,
i nie wiem, czy na razie to tylko na popierku, czy już działa.

Co innego jest celem ubezpieczyciela państwowego, a co innego prywatnego.
Celem ubezpieczyciela państwowego, bez względu na system
ma być zdrowie społeczeństwa, kture władzę wybiera.
Ubezpieczyciel prywatny hce robić pieniądza,
jak koncern farmaceutyczny na szczepieniu,
bo pieniądze są celem podmiotu gospodarczego w kapitalizmie.
Zdrowie to nie miejsce by testować ideologię sprawności konkurencji.

Dlatego muszą płacić wszyscy.
Tyle, że niekoniecznie do zus: powinien być JEDEN podatek.

Nie. Powinno być wiele konkurujących ze sobą ubezpieczalni zdrowotnych.
Ktoś hce się leczyć gdzie indziej, jego wolna wola,
ale obowiązkowy ma być jeden państwowy.

[...]

Anarhizmem śmierdzi.
Jak nie hcesz płacić podatku i wojsko zlikwiduj .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-24 21:55:14
Autor: Budzik
szczepionki ratuja zycie
[...]

debilny kogutek? Kultura osobista jak u byłej nauczycielki...

To ze mamy do czegos prawo nie oznacza, ze nie mamy zadnych obowiązków.
Przykąłdowo to ze mamy prawo do leczenia i L4 w jej trakcie nie upowaznia nas do przychodzenia chorym do pracy i zarazania innych.
Mamy wrecz oboiwazek siedziec w domu i nie roznosic.
Ze szczepionkami jest podobnie - mamy prawo do opieki zdrowotnej ale obowiazek sie zaszczepic bo to szczepienie to jest własnie FRAGMENT OPIEKI ZDROWOTNEJ.
I zadne brednie o tym, ze spadek zachorowac to przypadek a nie korelacja z podawaniem szczepionki tego nie zmienią.

Data: 2015-03-24 23:31:54
Autor: Ikselka
szczepionki ratuja zycie
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Obecni to za to sama kultura.
http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/dolny-slask-skandal-w-szkole-nauczycielka-znecala-sie-nad-dziecmi,522324.html

[...]

Ale już sposobu leczenia nikt nie narzuca :->

Ze szczepionkami jest podobnie - mamy prawo do opieki zdrowotnej ale obowiazek sie zaszczepic bo to szczepienie to jest własnie FRAGMENT OPIEKI ZDROWOTNEJ.

Yhy 3->

I zadne brednie o tym, ze spadek zachorowac to przypadek a nie korelacja z podawaniem szczepionki tego nie zmienią.

Jasne. Grunt to być kolejnym lemingiem.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-25 00:37:04
Autor: Budzik
szczepionki ratuja zycie
[...]

Znów mylne załozenia a przez to mylne wnioski.

[...]

Czasami narzuca.
Popatrz np. na kwestie izolowania zakaźnie chorych.

[...]

Z tym zdaniem to az sie nie chce dyskutowac skoro to jest Twoj koronny argument.

Data: 2015-03-19 19:50:39
Autor: andal
szczepionki ratuja zycie
debilowi sol wybuchla w mozgu

i mysli ze przezyl big bang

Data: 2015-03-21 22:25:07
Autor: LeoTar
napisał(a):

[...]

Jak zwał tak zwał, ale zarówno systemie niewolniczym jak i totalitarnym jeden człowiek podporządkowuje sobie innego albo i nawet całe stado po to by czerpać korzyści z tego uzależnionego od niego. Wszystkie formacje ekonomiczno-społeczne są oparte na dominacji i poszukiwaniu sposobu jakby tu tego drugiego sobie podporządkować, zrobić z niego niewolnika. Dlatego używam słowa 'niewolnictwo' w stosunku do wszystkich tych formacji. Żeby zlikwidować niewolnictwo fizyczne należy wyeliminować czynnik, który wywołuje takie dążenie jednego człowieka do uzależnienia od siebie drugiego. A cały proces zniewalania zaczyna się od poziomu rodziny, gdzie dziecko na skutek zakazów (ograniczanie wolności) jest wychowywane na niewolnika, którego pozbawiono prawa do poznania. Możliwość poznawania jest podstawowym prawem dziecka, gdyż dzięki temu uczy się jak żyć by nie krzywdzić innych i by samemu nie być krzywdzonym. Równość jest możliwa tylko w systemie, z którego wyeliminowane zostały zachowania niewolnicze, zarówno stawanie się panem jak i stawanie się niewolnikiem. Wprawdzie obie strony sa wzajemnie od siebie uzależnione i muszą współpracować by przetrwać ale jest to współpraca oparta na przemocy. O ileż piękniejszy był świat gdyby współpraca była oparta na wolności i wolnej woli, świat którym rządzą świadomość i odpowiedzialność, równość i braterstwo.

[...]

Masz na myśli 'przymusową' śmierć? A gdzież tutaj miejsce na empatię dyktowaną przykazaniem 'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'? Traktowanie tego drugiego jako czegoś gorszego od siebie i skazanie go na śmierć, zadawaną nieważne jakim sposobem, to jest rasizm, droga XL. Jesteś rasistką !

Data: 2015-03-22 00:19:28
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 21 Mar 2015 22:25:07 +0100, LeoTar napisał(a):

Powiem tak: paradoksalnie sam system sprawi, że niewolnicy wyginą - w
sposób... no może nie całkiem naturalny, bo na skutek szczepień ich dzieci.

Masz na myśli 'przymusową' śmierć?

Nie rozumiem, co _TY_ masz na myśli, pisząc "przymusowa śmierć". Przecież nikt ich nie zmusza do szczepień - to oni chcą zmusić wolnych.

[...]

Absolutnie nie rozumiesz tego przykazania. "Szanuj bliźniego jak siebie
samego" oznacza dokładnie "traktuj bliźniego swego _NIE LEPIEJ_, niż siebie
samego". Obowiązkiem każdego człowieka jest przede wszystkim dbanie o dobro
własne, a o bliźniego dopiero potem - jak bowiem można zadbać o bliźniego,
kiedy się nie dba o samego siebie i tym samym skazuje samego siebie na
unicestwienie? Kto tedy o tego bliźniego zadba?

Chrystus, jako jedyny człowiek nie spełniający tego przykazania, umarł -
ponieważ opoświęcił swoje dobro dla ludzi. Tylko że On był też Bogiem -
więc w Boskiej Osobie może dbać o nas nadal.
Ludzie tego nie mogą 3-)

Jesteś rasistką !

A oczywiście, że tak. Mało tego, Ty też.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-22 14:26:50
Autor: LeoTar
Ikselka pisze:
[...]

Czy nie należy jednak dołożyć wszelkich starań aby tych zmuszających swoje dzieci do szczepień uswiadomić że trwają w błędzie? Że szczepiąc dzieci, moze nie zawsze ale w wielu przypadkach, skazują swoje potomstwo na wcześniejszą śmierć;. Tak właśnie rozumiem 'przymusową śmierć'.

[...]

Czasem trzeba się 'podłożyć' żeby drugiego człowieka o czymś przekonać. I czasami wiąże się to z poniesieniem ryzyka. Trzeba potraktować wówczas oponenta lepiej niż samego siebie, trzeba zaryzykować by go przekonać do swoich racji.

[...]

Myślisz w dalszym ciągu jak hetera, która uważała, że tylko ona jest w stanie zapewnić bezpieczeństwo swojemu potomstwu. I dlatego wykorzystywała swego męskiego partnera by za wszelką cenę przetrwać. Te czasy już dawno minęły i zmieniła się świadomość odpowiedzialności mężczyzn a jednak Kobieta trwa dalej w swoim przekonaniu o swej wyjątkowości w zabezpieczaniu potomstwa. Dlatego tak jak przed tysiącleciami chroni przede wszystkim siebie wykorzystując w tym celu seks jak towar do przehandlowania z mężczyzną co przeradza sie w prostytucję małżeńską i rodzi wstręt do seksu z partnerem.

[...]

Bzdury piszecie Koleżanko.

Jesteś rasistką !

A oczywiście, że tak. Mało tego, Ty też.

Tak, jestem rasistą gdyż nie toleruję umysłowego ograniczenia i ciemnogrodu.

Data: 2015-03-22 10:20:05
Autor: Stokrotka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
.... 'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'? ....
NO właśnie.
Kiedyś ludzie nie byli szczepieni.
I zmusili do tego swoje dzieci.
NIE USZANOWALI.

'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'
oznacza, że każdy ma obowiązek szanować ciało bliźniego- dowolnego dziecka, jak ciało swoje, skoro nie był szczepiony nie ma moralnego prawa zmuszać do tego dzieci.
NIKT.
Nawet ten na siłę zaszczepiony, bo tylko pszekazuje dalej zło mu uczynione.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-22 14:12:33
Autor: LeoTar
Stokrotka pisze:

.... 'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'? ....

NO właśnie.
Kiedyś ludzie nie byli szczepieni.
I zmusili do tego swoje dzieci.
NIE USZANOWALI.

Dokładnie tak właśnie postąpili rodzice z własnymi dziećmi. Nie będąc świadomymi co czynią dali sobie narzucić przez innych działania szkodliwe dzięki którym ci inni zaspokajali swoje deficyty emocjonalne czując się panami zapewniającymi rzekomo bezpieczeństwo zdrowotne społeczeństw. W ten sposób twórcy szczepionek leczyli samych siebie z kompleksu Edypa; zapewniali przy tym , że chodzi im o zdrowie i bezpieczenstwo dzieci.

[...]

Siła działania, które stało się tradycją jest ogromna. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z ogromnych trudności z wyzwoleniem sie z uzależnień. A przecież tradycja, kultura, nałogi, religia to są wszystko różne formy uzależnienia, które wzięło swój początek z nieświadomego zakazu przekazania potomstwu wiedzy o życiu przez pierwszych rodziców, którzy nie mając żadnej tradycji wybrali drogę przez mękę by w końcu doświadczyć oświecenia.

Data: 2015-03-22 16:18:46
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 22 Mar 2015 10:20:05 +0100, Stokrotka napisał(a):

Nawet ten na siłę zaszczepiony, bo tylko pszekazuje dalej zło mu uczynione.

Czy ja nie mówiłam, że z Ciebie mądra kobita jest?
:-)
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-20 21:52:03
Autor: ikka
Ikselka pisze:
Dnia Wed, 18 Mar 2015 16:38:14 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]
:-) A jak chcą by ich potomstwo było coraz bardziej zdegenerowane (np.

no tak, ty jesteś zwolennikiem degeneracji nieco innego rodzaju...

przez szczepionki) to niech się poddają dyktatowi systemu dozorującego
niewolników.

i nie poddajesz się dyktatowi rozsądku...

Data: 2015-03-20 23:17:15
Autor: LeoTar
ikka pisze:
W dniu 2015-03-19 o 11:35, LeoTar pisze:

:-) A jak chcą by ich potomstwo było coraz bardziej zdegenerowane (np.

no tak, ty jesteś zwolennikiem degeneracji nieco innego rodzaju...

Czy za degenerację uważasz dążenie do wyzwolenia potomstwa z łapsk przemocy ?

przez szczepionki) to niech się poddają dyktatowi systemu dozorującego
niewolników.

i nie poddajesz się dyktatowi rozsądku...

Rozsądek nakazywał mi i nakazuje poszukiwanie wyzwolenia młodych ludzi z niewoli ich nieświadomych opiekunów i wychowawców.

Właśnie rozpocząłem eksperyment z młodym człowiekiem (24 lata) z patologicznej rodzimy, któremu uświadomiłem dlaczego znęca się nad słabszymi i wykorzystuje ich. Powiedziałem mu po prostu wszystko na temat PRZYCZYNY, która powoduje takie jego zachowania. Jest to dla mnie test na to czy uświadomienie przestępcy tego że stał się przestępcą wskutek braku właściwego wychowania seksualnego spowoduje jego przemianę i odejście od patologicznych zachowań.

Jeżeli mam rację to młody człowiek powinien po pewnym czasie odstąpić od zachowań destrukcyjnych. Musi mieć pewien czas na samodzielne przemyślenie tego czego się ode mnie dowiedział, na przeanalizowanie tego w kontekście własnych życiowych doświadczeń. Dla mnie będzie to test mojej metody na resocjalizację nie tylko młodocianych przestępców.

Data: 2015-03-22 20:39:03
Autor: ikka
W dniu 2015-03-20 o 23:17, LeoTar pisze:
ikka pisze:
W dniu 2015-03-19 o 11:35, LeoTar pisze:

[...]

Właśnie rozpocząłem eksperyment z młodym człowiekiem (24 lata) z
[...]

zrobiło się straszno...

Data: 2015-03-23 19:55:39
Autor: ikka
ikka pisze:
[...]

po prostu współczuję jego dzieciom i matce.

Data: 2015-03-23 19:59:11
Autor: Ikselka

ikka pisze:
[...]

Że jego dzieciom, to można zrozumieć - ale czemu jego matce?
3-]
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-23 20:10:09
Autor: ikka

ikka pisze:
[...]

a jak poczuje się jeszcze na tyle dzieckiem, że będzie chciał się
inicjować? :)

Data: 2015-03-23 21:45:35
Autor: Ikselka

ikka pisze:
[...]

O kutfa ;-PPP

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-22 21:15:03
Autor: jdjgang

ikka pisze:
W dniu 2015-03-19 o 11:35, LeoTar pisze:

[...]

Właśnie rozpocząłem eksperyment z młodym człowiekiem (24 lata) z
[...]

zrobiło się straszno...

E, tam.  Leo przeprowadzi inicjacje seksualna goscia w sposob poprawny,
wlasciwy i zgodny z teoria i praktyka a zakladajac ze obaj sa zdrowi to
co najwyzej mlodzienca bedzie bolec odbyt a Leosia jojstick. Ewentualnie
obaj napija si ebialka. Od tego
sie nie umiera.

--
JDJGang
(Jarek, Diana, Junak)

Data: 2015-03-22 23:17:33
Autor: Ikselka

ikka pisze:
W dniu 2015-03-19 o 11:35, LeoTar pisze:

[...]

Właśnie rozpocząłem eksperyment z młodym człowiekiem (24 lata) z
[...]

zrobiło się straszno...

Straszno to by było, gdyby "eksperymentował" z 4-latkiem.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-23 07:39:13
Autor: LeoTar
Ikselka pisze:
[...]

Żeby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień wyjaśnie, że seks uprawiam wyłącznie z dojrzałymi kobietami. Bardzo lubię damsko-męskie harce i eksperymenty.:-)

Data: 2015-03-23 19:36:57
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 23 Mar 2015 07:39:13 +0100, LeoTar napisał(a):

Ikselka pisze:
[...]

Uff :-)
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-23 19:56:43
Autor: ikka

ikka pisze:
[...]

ten 24 latek pewnie będzie miał kiedyś dzieci...

Data: 2015-03-23 19:59:54
Autor: Ikselka

ikka pisze:
[...]

Już nie w tem kraju 33333-]

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 21:55:07
Autor: Budzik
[...]

A To ze czesto powodowała powikłania nie ma znaczenia...
A to ze niektorzy zaszczepieni chorowali co jest normalne bo wynika z prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.
Jak zwykle przytoczyłas zbiór wytartych argumentów ktore juz były kilkukrotnie obalane - ale jak widac nie przeszkadza ci to ich powtarzac.

Data: 2015-03-24 23:18:49
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

A To ze czesto powodowała powikłania nie ma znaczenia...

Powikłania powoduje też wiele innych "zwykłych" chorób, np świnka
(zapalenie jąder), także angina (uszkodzenia serca) - jeśli człowiek je
"przechodzi", a przy tym jest osłabiony, niedożywiony i/lub z licznymi
schorzeniami. Generalnie nawet zwykły marsz do sklepu po bułeczki też może
spowodować powikłania - kiedy człek niedowidzi albo mu się noga omsknie.

A to ze niektorzy zaszczepieni chorowali

Prawie wszyscy szczepieni chorowali. Moze tylko dzięki szczepieniom
chorowali lżej, ale tego nikt nie (z)badał. Dziś ludzie powyżej 20-ki nie
wiedząc o tym tracą odporność poszczepienną, a nie mają naturalnej (właśnie
z powodu szczepień) i TERAZ dopiero może być bal. Ale brak odporności
naturalnej (czyli tej nabytej od matki lub ze środowiska) to nie wina
nieszczepionych, jak to się imputuje, tylko wina SZCZEPIEŃ!

Odra była jeszcze jakieś 20 lat temu powszechną chorobą dziecięcą, dzieci
chorowały pomimo szczepień. Już pisaliśmy tu o tym, nie będę się powtarzać,
wystarczy dorwać jakiś kwestionariusz zdrowia z tamtego okresu, gdzie
pytanie o jej przejście było tak rutynowe, jak rubryka "imię i nazwisko"
czy "data urodzenia".

co jest normalne bo wynika z prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.

Do czasu aż ludzie zaczynają myśleć.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 15:28:24
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 24 marca 2015 23:18:50 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

czy "data urodzenia".

> co jest normalne bo wynika z > prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.

To że pisałaś o czymś z równie głupią jak ty pizdą nie znaczy że pisałyście prawdę a znaczy żeście sobie pisały.

Data: 2015-03-24 23:38:23
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Dnia Tue, 24 Mar 2015 15:28:24 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Spadaj, lemingu.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 15:34:34
Autor: kogutek444
> [...]

czy "data urodzenia".

> co jest normalne bo wynika z > prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.

A jak to jest że dwa lata temu pisałaś że się zaszczepiłaś na grypę i wszyscy w twojej rodzinie też bo ich namówiłaś. I że to jest coś wspaniałego. Ktoś napisał że szczepienia to gówno i żeś go wtedy zjebała na funty.

Data: 2015-03-24 23:40:40
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Dnia Tue, 24 Mar 2015 15:34:34 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

A jak to jest że dwa lata temu pisałaś że się zaszczepiłaś na grypę i wszyscy w twojej rodzinie też bo ich namówiłaś.

Nie mogłam tego napisać, bo wszyscy CIĘŻKO chorowaliśmy na grypę właśnie po
tym szczepieniu, i od tego czasu na żadne szczepienie na grypę nas nikt nie
namówi, tępolu.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 15:49:46
Autor: kogutek444
napisał(a):

> [...]

tym szczepieniu, i od tego czasu na żadne szczepienie na grypę nas nikt nie

Każdy może sprawdzić że kłamiesz. Wystarczy że się cofnie dwa albo try lata.

Data: 2015-03-24 23:53:56
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.

napisał(a):

[...]

Po co ma "każdy" sprawdzać - pomóż "każdemu" i sprawdź sam, dawaj cytat,
lemingu.

Data: 2015-03-24 16:07:00
Autor: kogutek444
napisał(a):

Po co ma "każdy" sprawdzać - pomóż "każdemu" i sprawdź sam, dawaj cytat,
> [...]

Jak nie mogłaś jak napisałaś. Dobrze pamiętam bo stanąłem po twojej stronie. Napisałaś w stylu że szczepionki są bardzo dobre itd. I polecałaś każdemu. Poczekamy może ktoś jeszcze pamięta i potwierdzi.

Data: 2015-03-25 00:18:36
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.

napisał(a):

[...]

"Potwierdzić" może sobie każdy, co tylko chce - a najlepiej niech poda
cytat 3-]

Data: 2015-03-25 00:19:42
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

Ja pamiętam, że ty pisałeś, iż jesteś głupi i polecasz to każdemu. I co?

Data: 2015-03-24 16:32:55
Autor: kogutek444
napisał(a):

Ja pamiętam, że ty pisałeś, iż jesteś głupi i polecasz to każdemu. I co?
> [...]

Zdaję sobie sprawę że przyłapana będziesz kąsała. Liczyłem się z atakiem, ale prawda jest ważniejsza. Mam czas żeby poczekać aż ktoś potwierdzi.  Chcesz się założyć że taki ktoś się znajdzie?

Data: 2015-03-25 03:16:39
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.

napisał(a):

[...]

Ależ nie muszę się zakładać - WIEM że się znajdzie 33333-))

Data: 2015-03-25 07:00:37
Autor: Budzik
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Chcesz się założyć że taki ktoś się znajdzie?

Ależ nie muszę się zakładać - WIEM że się znajdzie 33333-))

Od czasu kiedy google usuneło możliwośc wyszukiwania w grupach to nei jest to takie proste.

Data: 2015-03-25 20:10:35
Autor: Ikselka
[...]

Kiepska wymówka - po prostu nie chcesz pomóc koledze 3-]
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!overview
No to dawaj pierwszy ten link, gdzie to chwalę szczepionkę na grypę.

Data: 2015-03-25 20:10:35
Autor: Budzik
[...]

Ja? Masz jakies problemy z kojarzeniem wypowiedzi i osób?

Data: 2015-03-25 00:37:04
Autor: Budzik
[...]

Szczepienia na grype to jest zupełnie inna sprawa ze wzgledu na ciągłe mutowanie wirusa.

Data: 2015-03-25 03:23:33
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 00:37:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

To jest TA SAMA SPRAWA: bezsensowne bo NADMIAROWE szczepienie. W przypadku
grypy klasycznie, bo szczepienie ZA KAŻDYM RAZEM nieaktualnymi już
szczepami - jako że przygotowanie szczepionki odbywa się w ciągu roku PO
wystapieniu danej mutacji.

Powody bezsensowności mogą być różne, ale problem jest _ten sam_ :
akceleracja i mnożenie niepotrzebnych szczepień.

Data: 2015-03-25 07:00:36
Autor: Budzik
[...]

Zupełnie inna z wielu powodów:
- szczepienia na grypę nie są obowiązkowe
- przygotowanie szczepionki odbywa sie na podstawie wirsa sprzed roku ale przeciez nie w sensie ze "przeciwko temu wirusowi" tylko "przeciwko przewidywanej mutacji" co jest jasno i uczciwie powiedziane przez producentów

Powody bezsensowności mogą być różne, ale problem jest _ten sam_ :
akceleracja i mnożenie niepotrzebnych szczepień.

Nie, nie mozna ot tak rozciagac sobie argumentów z jednego szczepienia na drugie bo kazde jest inna.
Szeroko dyskutowane tutaj szczepienie przeciw odrze ze swą opisaną skutecznością, wyeliminowaniem zachorowalnosci do zera itp to zupelnie inna sprawa.

To tak jakbys napisała ze nie ma sensu budowac autostrad, bo na drogach lokalnych tez gina ludzie, wiec autostrady nie polepszają bezpieczesntwa.
A to zupełnie rózne sprawy!

Data: 2015-03-25 20:14:27
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 07:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie chce mi sie z Tobą gadać.

Data: 2015-03-25 20:10:35
Autor: Budzik
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Nie chce mi sie z Tobą gadać.

I jeszcze foch...
Coraz smieszniej...

Data: 2015-03-25 21:15:20
Autor: u2
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
W dniu 2015-03-25 o 21:10, Bucekk pisze:
Nie chce mi sie z Tobą gadać.
I jeszcze foch...
Coraz smieszniej...

te bucus ty sie nadajesz do kabaretu:)

Data: 2015-03-25 16:53:58
Autor: MarkWoydak
paciuk "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:55131756$0$2205$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdol się śmieciu! poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-25 00:37:04
Autor: Budzik
[...]

I to jest argument, zeby sie na nie eksponować?

[...]

Prawie wszyscy?
Przeciez juz ci pokazywałem wyniki ilosciowe ktore pokazywały ze kłamiesz.
Wtedy myslałem ze mozesz sie po prostu mylic, ale skoro nadal powtarzasz pomimo podsuniecia danych pod nos to twierdze ze KLAMIESZ.
[...]

I znowu brak rozumienia prawdopodobiesntwa.

co jest normalne bo wynika z prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.

Do czasu aż ludzie zaczynają myśleć.

Daj znac jak zaczniesz.

Data: 2015-03-25 03:15:44
Autor: Ikselka
[...]

Jeśli w danym czasie w danej populacji na 1000 wychodzących codziennie rano
po bułeczki statystycznie 2 osoby łamią nogę, to nie zlikwiduje problemu
bilbord "Nie wychodź z domu" ani postawienie wszędzie barierek. Ani zresztą
nic innego. Nadal będą się zdarzały złamania - i to wciaż w granicach
odchylenia standardowego dla tej populacji.

[...]

Ach, jasne, mam powtarzać właśnie to, co TY mi podsuwasz pod nos - wtedy
nie będę się mylić ani kłamać :-]

[...]

Już Ty mnie nie ucz - to raczej ja mogę Ciebie.

co jest normalne bo wynika z prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.

Do czasu aż ludzie zaczynają myśleć.

Daj znac jak zaczniesz.

Jestem już dawno w trakcie - Ty jeszcze nie zacząłeś.

Data: 2015-03-25 07:00:36
Autor: Budzik
[...]

I dlatego: NIE odsniezajmy chodników!?!?!

[...]

Możesz z tymi liczbami polemizować - nie pamietam jednak takowej dyskusji poza absurdalnym argumentem, ze korelacja podawania szczepionki i spadku praktycznie do 0 liczby zachorowań to PRZYPADEK...

[...]

Ach ta maniera nauczycielki.
Nie wazne argumenty - to ja jestem MONDRZEJSZA...

co jest normalne bo wynika z prawdopodobienstwa tez nic nie udowadnia.

Do czasu aż ludzie zaczynają myśleć.

Daj znac jak zaczniesz.

Jestem już dawno w trakcie - Ty jeszcze nie zacząłeś.

Wmawiaj sobie tak dalej.
Oczekiwałoby się od człowieka nauki podejscia naukowego ale w sumie nic dziwnego ze wsród nauczycieli byli PRAWDZIWI MENTORZY i TABORETY Z KLAPKAMI NA OCZACH...

Data: 2015-03-25 19:22:46
Autor: Ikselka
[...]

Generalnie proponuję - zwiększ czcionkę, to lepiej trafisz z argumentacją.

Data: 2015-03-25 20:00:33
Autor: Budzik
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Generalnie proponuję - zwiększ czcionkę, to lepiej trafisz z
argumentacją.

Zasmuce cie - na usenecie rozmiar czcionki regulujesz sobie sama...
Znowu braki w wiedzy...?

Data: 2015-03-25 21:03:27
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 20:00:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Generalnie proponuję - zwiększ czcionkę, to lepiej trafisz z
argumentacją.

Zasmuce cie - na usenecie rozmiar czcionki regulujesz sobie sama...

Chodzi mi o TWOJE MAJUSKUŁY/WERSALIKI.

Znowu braki w wiedzy...?

Jak widać tylko u Ciebie - dowiedziałeś się właśnie czegoś nowego vide
wyżej.

Data: 2015-03-25 21:34:53
Autor: Budzik
[...]

I w czym ci przeszkadzają?
Wielkie litery są zamierzone.

Znowu braki w wiedzy...?

Jak widać tylko u Ciebie - dowiedziałeś się właśnie czegoś nowego vide
wyżej.

Dowiedziałem sie, że nie potrafisz się precyzyjnie wypowiadać.
Piszesz o wielkości czcionki a chodzi ci o wielkie litery...

Data: 2015-03-26 21:32:59
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 21:34:53 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Byle uzasadnione :->

[...]

Chodzi mi o _wielkość czcionki_ - wtedy wielkie litery są jeszcze większe
:->

Data: 2015-03-26 23:00:32
Autor: Budzik
[...]

Taki miałem zamiar.

[...]

Ze co? Przeciez, powtórze, wielkośc czcionki to Twoja prywatna sprawa...

Data: 2015-03-27 01:56:50
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 23:00:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Uhmmm, czyli zwiększę - pewnie wtedy Twoja argumentacja podziała lepiej :->

Data: 2015-03-27 08:00:27
Autor: Budzik
[...]

Przed chwila była dla Ciebie zbyt duża... ehh kobiety...

Data: 2015-03-27 12:41:36
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 08:00:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

"Zbyt duża", więc napisałam "zwiększ czcionkę"? - eCH...
:->

Data: 2015-03-27 17:00:25
Autor: Budzik
[...]

Zbyt duza, zbyt mała - wazne ze to Ty jestes decydentem w tej sprawie.

Data: 2015-03-24 23:27:48
Autor: Ikselka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Jak zwykle przytoczyłas zbiór wytartych argumentów ktore juz były kilkukrotnie obalane

Gdzie?
:-)

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-25 00:37:03
Autor: Budzik
[...]

Specyficzne poczucie humoru...

Data: 2015-03-19 10:54:23
Autor: Stokrotka
Zabijanie dzieci szczxepionkami.

na szczęście w Polsce podstawowe szczepienia są obowiązkowe. ...
>UE na odrę wszystko wróci do normy.
Jesteś bezczelny: sam jesteś z pokolenia nieszczepionego
i dla ohrony włąsnej dupy zabijasz dzieci.

W USA rozwiązali problem z nieodpowiedzialnymi rodzicami.
Nie szczepione dziecko nie zostanie przyjęte
do przedszkola, szkoły, nie otrzyma żadnego dokumentu itp.
To nie prawda, to tylko projekty, jak w Polsce, nie kłam, może w jakimś prywatnym, ale państwowo nic takiego nie ma, wiem, bo dopiero co była o tym mowa w TV.

--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-19 11:20:00
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Mar 2015 10:54:23 +0100, Stokrotka napisał(a):

nic takiego nie ma, wiem, bo dopiero co była o tym mowa w TV.

Oj oj, już w telewizji to masz PRAWDĘ objawioną. Kto dziś wierzy telewizji,
kobieto!
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 01:21:21
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

W takim razie jakim cudem przezyli starozytni Indianie którzy wstrzykiwali
sobie jad róznych stworzeń by ich zdaniem uodpornić sie na ukąszenia?

MW

Data: 2015-03-19 11:00:44
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Mar 2015 01:21:21 +0100, MarkWoydak napisał(a):

W takim razie jakim cudem przezyli starozytni Indianie którzy wstrzykiwali
sobie jad róznych stworzeń by ich zdaniem uodpornić sie na ukąszenia?

Jad to nie wirus. No i rtęci tam raczej nie ma :->
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-19 09:00:42
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-18 o 23:27, Michał Szatański pisze:
  Nie należy uprzedzać wypadków, a w przypadku szczepionki tak się robi.

Zabijają, nie zabijają - na pewno degenerują gatunek ludzki.

Data: 2015-03-19 11:15:51
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Mar 2015 09:00:42 +0100, Patriota napisał(a):

W dniu 2015-03-18 o 23:27, Michał Szatański pisze:
  Nie należy uprzedzać wypadków, a w przypadku szczepionki tak się robi.

Zabijają, nie zabijają - na pewno degenerują gatunek ludzki.

Na pewno osłabiają odporność - żeby ludzie (nawet od głupiej odry)
CHOROWALI POWAŻNIE, na tyle poważnie, że opłąca się inwestować w tzw
szczepionki, aby potem "leczyć' znacznie drożej i całe życie.

Bowiem przypominam: NIE JESTEM PRZECIW SZCZEPIENIOM, lecz przeciw ich
KUMULACJI u dzieci w PIERWSZYCH 2 LATACH życia.
Ta KUMULACJA jest forsowana właśnie dlatego, że tak młody organizm łatwo i
tanio zatruć na przyszłość - a ta przyszłość procentuje KONCERNOM
finansowo!!!!
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-24 21:55:15
Autor: Budzik
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Bowiem przypominam: NIE JESTEM PRZECIW SZCZEPIENIOM

A to chyba cos sie zmieniło bo ostatnio udowadniałas ze nie ma dowodu ze one działają...

Data: 2015-03-24 23:28:23
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 24 Mar 2015 21:55:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Bowiem przypominam: NIE JESTEM PRZECIW SZCZEPIENIOM

A to chyba cos sie zmieniło bo ostatnio udowadniałas ze nie ma dowodu ze one działają...

Czytaj nie tylko to, co "ostatnio", to zrozumiesz.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-25 00:37:02
Autor: Budzik
[...]

A co, zmieniłas juz poglady?

Data: 2015-03-25 03:17:28
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Mar 2015 00:37:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Czyli nie rozumiesz.

Data: 2015-03-25 07:00:36
Autor: Budzik
[...]

Powiedziała mistrzyni omijania merytorycznej dyskusji tam gdzie tylko sie da.
Zauwazyłem, ze za kazdym razem jak w dyskusji padna jakies merytoryczne argumenty to watek sie konczy na korzysc własnie takich głupkowatych przytyków.
Cóż - moze rzeczywiscie z wiarą trudno dyskutować...

Data: 2015-03-25 20:12:11
Autor: Ikselka
[...]

Uhmmm, spróbuj BEZ wiary może.

Data: 2015-03-25 20:10:35
Autor: Budzik
Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Cóż - moze rzeczywiscie z wiarą trudno dyskutować...

Uhmmm, spróbuj BEZ wiary może.

Przedstawiłem ci bardzo konkretne argumenty, liczby.
A Ty? Wiare ze korelacja szczepienia i spadku zachorowań to przypadek.

Data: 2015-03-19 13:59:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.03.2015 23:27, Michał Szatański pisze:
  Nie należy uprzedzać wypadków,

Bo?

"Może nie będę musiał się zatrzymywać, więc po co mi sprawne hamulce w samochodzie? Po co uprzedzać wypadki... przecież lepiej je mieć!"

a w przypadku szczepionki tak się robi.

W przypadku szczepionki daje się człowiekowi odporność na groźne choroby zakaźne.

[ciach reszta bełkotu]

Data: 2015-03-24 21:55:16
Autor: Budzik
[...]

Michale, czym predzej powinienes zbadac sie u psychologa.

Zabijanie dzieci szczxepionkami.