Zabijanie zwierząt.

Data: 2017-11-04 14:50:37
Autor: Jacek Maciejewski
Zabijanie zwierząt.
Ostatnio przekaziory epatują niusami ile to lat kicia grozi  gościowi co
zabił psa. Jest jakaś ustawa która kompleksowo reguluje kiedy, komu i
jak wolno zabić jakieś zwierzę? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-11-04 15:28:12
Autor: Robert Tomasik
Zabijanie zwierząt.
Ostatnio przekaziory epatują niusami ile to lat kicia grozi  gościowi co
zabił psa. Jest jakaś ustawa która kompleksowo reguluje kiedy, komu i
jak wolno zabić jakieś zwierzę?
Jest, nazywa się o ochronie zwierząt.

Data: 2017-11-04 19:21:22
Autor: denat 'POPIS/EU
Zabijanie zwierząt.
i to tam jest wzmianka o tym słynnym uboju?

Data: 2017-11-04 19:29:11
Autor: Robert Tomasik
Zabijanie zwierząt.
W dniu 04-11-17 o 19:21, denat 'POPIS/EU pisze:
i to tam jest wzmianka o tym słynnym uboju?

A zajrzałeś?

Data: 2017-11-04 20:20:58
Autor: denat 'POPIS/EU
Zabijanie zwierząt.
A zajrzałeś?

nie jest to wielka tajemnica, że ja nie ogarniam... modelu...

Data: 2017-11-04 21:35:35
Autor: Robert Tomasik
Zabijanie zwierząt.
W dniu 04-11-17 o 20:20, denat 'POPIS/EU pisze:
A zajrzałeś?
nie jest to wielka tajemnica, że ja nie ogarniam... modelu...

Nikt nie jest doskonały.

Zabijanie zwierząt.