Zabił kobietę na stoku, dostanie grzywnę [onet.pl]

Data: 2009-03-03 22:40:41
Autor: didi
Zabił kobietę na stoku, dostanie grzywnę [onet.pl]
Data: 2009-03-04 14:40:30
Autor: Tomasz K. Czarnecki
Zabił kobietę na stoku, dostanie grzywnę [onet.pl]
Dziwna sprawa....
http://wiadomosci.onet.pl/1927381,12,item.html

Powiedział bym raczej, że nie dziwna ale kontorwersyjna. Ale to temat raczej na pl.soc.prawo..
Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2009-03-04 14:52:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Tomasz K. Czarnecki" <tkc_nospam@gazeta_nospam_.pl> napisał w wiadomości news:gom0cg$q9j$1inews.gazeta.pl...
Dziwna sprawa....
http://wiadomosci.onet.pl/1927381,12,item.html

Powiedział bym raczej, że nie dziwna ale kontorwersyjna. Ale to temat raczej na pl.soc.prawo..

Ale dlaczego kontrowersyjna - jesli naprawde tam prawo przewiduje za nieumyslne spowodowanie smierci co najwyzej rok, to nie znaczy ze kazdy tyle dostanie.

Wezcie np smierc w wypadku drogowym. Sprawca moze u nas zarobic bodajze 8 lat.
Ale jak byl trzezwy to dostanie np dwa w zawieszeniu.

Trudno powiedziec jakie tam byly okolicznosci, ale zapewne mocno przypadkowe...

J.

Data: 2009-03-04 15:03:58
Autor: Tomasz K. Czarnecki
[...]

Tzn. ja nie neguję wyroku. Tylko mówię, iż wysokość kary, ewentulanie przeliczanie ludzkiego życia na "mamonę", może być kontrowersyjne - zresztą jest to już od wieków znany problem.
Ja zresztą też bym zakładał przypadek, przecież nikt z premedytacją nie wieżdża w ludzi na stoku od tak sobie.
Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2009-03-04 16:52:24
Autor: Titus Atomicus
Zabił kobietę na stoku, dostanie grzywnę [onet.pl]
In article <gom1of$30c$1@inews.gazeta.pl>,
 "Tomasz K. Czarnecki" <tkc_nospam@gazeta_nospam_.pl> wrote:

> [...]

Ja zresztą też bym zakładał przypadek, przecież nikt z premedytacją nie wieżdża w ludzi na stoku od tak sobie.

Na dodatek sprawe znamy jedynie z wzmianki w onecie.

A przy okazji. Czy rzeczywiscie jest takie stanowisko: Premier Turyngii?

I jeszcze link z wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dieter_Althaus

Wynika z niego, ze on mial kask, a ta narciarka nie.
Choc twierdze, ze nic z tego nie wynika, bo szczegolow nie znamy.

TA

Data: 2009-03-04 17:39:55
Autor: MichałG
[...]

rzeczywiście jest. To kraj land)związkowy.
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-03-04 22:17:00
Autor: J.F.
Zabił kobietę na stoku, dostanie grzywnę [onet.pl]
On Wed, 04 Mar 2009 16:52:24 +0100,
A przy okazji. Czy rzeczywiscie jest takie stanowisko: Premier Turyngii?

Moze byc, niemieckie landy [takie wojewodztwa] maja znacznie wieksza
niezaleznosc i wlasne [za]rzady.

http://de.wikipedia.org/wiki/Dieter_Althaus

Ministerpraesident

J.

Zabił kobietę na stoku, dostanie grzywnę [onet.pl]