Zabił psychopata. A winien jak zwykle Kaczyński

Data: 2010-10-20 00:11:28
Autor: Hans Kloss
Zabił psychopata. A winien jak zwykle Kaczyński
Taka mantrę serwuje nam od wczoraj platfonsiarsie bydło. Kto półmózg
niech wierzy..

"Zabił psychopata. A winien jest Jarosław Kaczyński i jego przyboczni..
Miedzy innymi poseł Hoffman, który chciał powiesić Palikota. Reakcja
niemal identyczna i równie błyskawiczna jak: Zawinił  pilot! Winien
Lech Kaczyński!
A więc zero refleksji!   I trwają przy Tusku bezwzględnie. Zero
refleksji,  że środowisko dziennikarskie też ma swój udział w tej
parszywej nagonce na Kaczyńskiego i pisowskie ,"bydło". Że to właśnie
ta nagonka zaprowadziła mordercę z Częstochowy do Łodzi.
 Czy pamiętacie tę kobietę z wiecu Palikota w Lublinie, która z
wykrzywioną z nienawiści twarzą krzyczała do mikrofonu: ,,Kaczor nie
może byc prezydentem bo to obłuda i cham....tylko Palikot, tylko
Platforma Obywatelska...szkoda, że mordobicia nie było, bo ja już mam
pałę, chciałam przy...lić temu Kaczorowi!"
      A może brzmią Wam  jeszcze w uszach palikotowe
słowa: ,,Przyjdzie jeszcze taki dzień, że Jarosław Kaczyński będzie
rozmawiał z siłami ostatecznymi. Być może jeszcze w tym roku. I
wówczas uznamy, ze to był naprawdę dobry rok. tego sie trzymam , w to
wierzę"  I kolejne straszliwe: Jarosław Kaczyński umiera. Chce znaleźć
się tam gdzie jego brat - pod ziemią, w trumnie, obok tego
drugiego"   ,,Jarosława Kaczyńskiego trzeba zastrzelić i
wypatroszyć!...Bronisław Komorowski pójdzie na polowanie na wilki i
zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego, wypatroszymy i skórę wystawimy na
sprzedaż w Europie!"
Jeśli to nie jest nawoływanie do linczu, to co nim jest!?"
Całość na: http://lubczasopismo.salon24.pl/Aksjologia/post/240887,jest-winien-to-kaczynski
J-23

Data: 2010-10-20 00:30:35
Autor: zbig
On 20 Paź, 09:11, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Ok. Nie można jednak przejść do porządku nad pytaniem - kto zaczął?
Kto rozpoczął tę nakręcającą się wzajemnie spiralę. Wbrew temu co
kłamliwie wczoraj insynuował Kaczyński nie zaczęło się od Tuska i jego
moherowych beretów. Po pierwsze Tusk mówił wtedy o moherowej
koalicji , określając tum mianem związek PiS, LPR i SO pod patronatem
Rydzyka, po drugie okreslenie "moherowe berety" wymyślił i wprowadził
do języka publicznego nie kto inny jak Roman Giertych.
Pierwsze ataki na druga strone przypuścił PiS i było to w kampanii
wyborczej 2005/ PO była w szoku , kiedy Kurski rozpoczął spotami o
znikającej z lodówek żywności w przypadku dojścia do władzy PO , potem
wygrzebał dziadka z Wehrmachtu i nsynuujące, że Tusk będzie
reprezentował interesy obcych. PO długo nie reagowała naiwnie
powtarzając to samo zdanie "nasi przyjaciele z PiS". Ta prostolinijna
naiwność i zlekceważenie możliwych konsekwencji, zaowocowała
odwróceniem wskaźników poparcia i niespodziewanie wygrał PiS. Nie
zapomnę jak mniej więcej po tygodniu od objęcia rządów Przekrojowi
udzielił wywiadu Ziobro. Najsztub pytał go o to, o tamto a ten jak
nakręcony przez cały wywiad jechal na PO czy miało to związek z
pytaniem czy nie. Oho, pomyślałem wtedy , to juz jest trwała
strategia. PO przejrzała na oczy i zaczłeła odpowiadać pięknym za
nadobne wysyłając do boju osamotnionego w tym nieco Niesiołowskiego.
Dużo później dołączył Palikot. A PiS wtedy już szedł na całość:
łżeelity, polskojęzyczne media, aferałowie itd. I tak to się zaczeło.
Niech więc Kaczyński nie udaje uciśnionej niewinności bo to głównie on
jest odpowiedzialny za to co się stało. Na miejscu wdowy po Rosiaku,
plunąłbym mu w pysk.

Data: 2010-10-20 01:24:38
Autor: Hans Kloss

Data: 2010-10-20 01:31:04
Autor: Hans Kloss
Zabił psychopata. A winien jak zwykle Kaczyński
On 20 Paź, 08:30, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Ok. Nie można jednak przejść do porządku nad pytaniem - kto zaczął?
CO zaczął? Nawoływanie do wyrżnięcia, wystrzelania i wypatroszenia?
Akurat tu nie może być najmniejszych wątpliwości.

Niech więc Kaczyński nie udaje uciśnionej niewinności bo to głównie on
jest odpowiedzialny za to co się stało. Na miejscu wdowy po Rosiaku,
plunąłbym mu w pysk.

Znowu to samo - winna niedoszła ofiara, kat ani podżegacze w żadnym
razie. Kaczyński zawinił w sposób bezsporny w jednym- nie wsiadł do
tego samolotu.
J-23

Data: 2010-10-20 02:04:06
Autor: zbig
On 20 Paź, 10:31, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

CO zaczął? Nawoływanie do wyrżnięcia, wystrzelania i wypatroszenia?
Akurat tu nie może być najmniejszych wątpliwości.
Zaczął wojnę z PO zużyciem metod nikczemnych. Dalej to już tylko
wzajemne nakręcanie się.

Data: 2010-10-20 13:35:32
Autor: dK

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fbafb80c-cea4-488d-bf36-63805a51c2c7a36g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Akurat tu nie może być najmniejszych wątpliwości.
Zaczął wojnę z PO zużyciem metod nikczemnych. Dalej to już tylko
===================================
W takich przypadkach trzeba głupszym ustąpić.
Problem jednak w tym, że mądrość jest uznawana w tych srodowiskach za przejaw strachu.
Niestety z barbarzyńcami trzeba rozmawiać w ich języku, bo ustępstw nie są w stanie pojąć.

dK

Data: 2010-10-20 13:29:36
Autor: cyc
[...]

Wykazales sie , jak kazdy pisowiec kompletnym brakiem umiejetnosci wyciagania wnioskow , wiazania faktow i przenikajacych wzjamenie relacji miedzy skutkiem a przyczyna !.
To typowe przejawy intelektualnej mizerii , moherowego spojrzenia na swiat i pospolitego koltunstwa .
Tak winnym smierci i dzialan szalenca jest Jaroslaw Kaczynski !!.
To jego postawa prowokuje wzrost napiecia w spoleczenstwie , ktore stalo sie juz nie do zniesienia i grozi znacznie wiekszym rozlewem krwi niz ten ktory mnie przynajmniej nie zaskoczyl .Jeszcze  pare dni temu ostrzegalem przez takimi konsekwencjami  eskalacji napiec w czym niedoscignionym mistrzem jest Kaczynski .Ta jego umiejetnosc graniczy z psychopatyczna perfekcja , ktora dla jego politykow i takich jak Ty propagandowych  podnozkow nazywana jest haryzma ktora z luboscia sie poddajecie .
Mam nadzieje , ze tragedia , do ktorej doprowadzil Kaczynski i tacy jak Ty bedzie tylko przyczynkiem do opamietania sie a nie sygnalem do dalszej krwawej rozprawy o ktorej marzy wasz furer !.

cyc

Data: 2010-10-20 13:44:04
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c012be5-9873-4051-918c-26f6c10c0e71l20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Opisales stan , ktory ledwie musnal przwdziwe oblicze pisowskich propagandzistow i ich furera .
Prawdziwa ich "polityka " zaczela sie dopiero przed katastrofalnym lotem do Smolenska .
Wtedy , kiedy pomaly zaczynala rozkrecac sie batalia wyborcza w ktorej L.Kaczynski mial powalczyc o reelekcje . No i zaczo sie !. Potem katasrtrofa skutkujaca feria szokujacych ocen , opinii i absurdalnych oskarzen i cale reszta , ta z krzyzem w tle , "obroncami krzyza " , komisja Macierewicza itd.
Tylko kompletny glupiec patrzylby w oslupieniu na poczynania furera i jego harcownikow bez reakcji , ktore w swojej wymowie poza kilkoma rzeczywiscie mocnymi stwierdzeniami Palikota byly wylacznie tonujace , prostujace maligniane oskarzenia i kpiace z idiotyzmow jakie ustami np. Rydzyka lub osobiscie w rydzykowatych mediach wypowiadali poslowie PiSu .
Tragedia ostatnia to wynik nocnych marszow nienawiscie , to wrzaski rpzchisteryzowanych szalencow , wynik wypowiadanych przez Kaczynskiego slow do oblakancow przed palacem prezydenckim , to w koncu caly szereg najbardziej cynicznych i kompromitujacych pisowskich politykow klamstw , ktorych jedynym celem jest przejecie wladzy bez wzgledu na koszty jaKIE PONIESIE SPOLECZENSTWO . Wczoraj dzieki kaczej armii politycznych rozrabiakow , zginal czlowiek a drugi zostal ciezko ranny . Jak daleko posunie sie konus w promowaniu szalenstwa ?Czy mozna mu pozwalac na dalsze podobne dzialania a mozliwosci w tym zakresie pokazal niemal gozine po tragedii !.
Zachodzi prawdopodobienstwo , ze jego stan psychiczny podobny jest do tego jaki osiagaja ludzie , ktorym nie zalezy na niczym w tym na wlasnym zyciu aby tylko osiagnac zamierzony cel , ktorym jest zemsta . To jest autentycznie chore i trzeba leczyc i w tym miejscu zgadzam sie z Niesiolowskim .

cyc

Data: 2010-10-20 09:19:46
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Zabił psychopata. A winien jak zwykle Kaczyński
"Zabił psychopata. .... "

Kto stawial diagnoze?
Rzydy?
Wedlug mnie to zupelnie normalny Polak w wieku 62 lat, u schylku swoich dni upokarzany przez polowe swojego zycia, gnojony od mniej wiecej 1981 roku kiedy mial 30 lat do teraz przez kolejne bandy politycznych rabusiuw na uslugach rusko-rzydowskiej mafii.
Ile mozna sie tak dawac ciulac, wyzyskiwac i okradac, a na dodatek pomawiac i wrabiac
aby Rzydom zylo sie lepiej?

Po prostu normalnie odreagowal i wybral walke tako jak toczy sie na prawdziwych wojnach, gdzie gina ludzie.
Czy nie o to chodzi Rzydom, mobom, mafiom i PiSowi?
Wiadomo ze na wojnach jest najlepszy i najkoszerniejszy biznesa
i ecie pecie rzydowskie na zbrojeniach na handlu bronia.

Juz Rzydki zacierajom rence na wizje wojny domowej w Polsce.

Data: 2010-10-20 00:46:17
Autor: Antenka
Zabił psychopata. A winien jak zwykle Kaczyński
On 20 Paź, 09:19, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
[...]

Dobrze kombinujesz z jednym wyjatkiem zamiast :

 "Czy nie o to chodzi Rzydom, mobom, mafiom i PiSowi?"

 powinno być napisane tak:

"Czy nie o to chodzi Rzydom, mobom, mafiom i PO?"

Od zamachu pod Smoleńskiem POlszewicka banda o niczym innym nie marzy,
jak o doprowadzeniu narodu do ostateczności, czyli do wojny domowej.
Destrukcja jest na rękę POpaprańcom. Świadczą o tym kolejne prowokacje
rządu kominiarza.

Antenka

Antenka

Data: 2010-10-20 10:21:41
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9c96e701-aea6-4231-a8c3-f0ccd6b65802c10g2000yqh.googlegroups.com...
Taka mantrę serwuje nam od wczoraj platfonsiarsie bydło. Kto półmózg
niech wierzy..

Coż za język miłości! Brawo hans! Pluj, pluj!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 15:46:05
Autor: boukun
[...]

Powinniście się wszyscy zbadać...
Potrzebujecie chorego psychicznie Führera...

boukun

Zabił psychopata. A winien jak zwykle Kaczyński