[waw] Zabił rowerzystę i uciekł

Data: 2009-11-05 21:24:40
Autor: Adrian S.
[waw] Zabił rowerzystę i uciekł
Chciałbym wiedzieć o co chodzi z tym przejściem dla pieszych. Jak poruszał
się zabity rowerzysta? Ta informacja mogłaby spowodować, że moja ocena
tego, kto jest winny zmieni się o 180stopni.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-05 23:20:54
Autor: dobrov
Adrian S. wrote:
Chciałbym wiedzieć o co chodzi z tym przejściem dla pieszych. Jak poruszał
się zabity rowerzysta? Ta informacja mogłaby spowodować, że moja ocena
tego, kto jest winny zmieni się o 180stopni.

Mam dokładnie takie samo przemyślenie.
Dziennikarski bełkot (jak zwykle), z którego nic nie wynika.

Data: 2009-11-05 23:27:01
Autor: stefandora
dobrov wrote:
Adrian S. wrote:
[...]

Taaa... z tym, że te wiadomości mają jedynie na celu dostarczać Action! Action! Action! Nigdy nie ma zamknięcia tematu, a w momencie pisania nie ma żadnych szczegółów. Albo nie mogą pisać domniemań ze względów prawnych... tak sobie zgaduję.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 23:32:11
Autor: BoDro
"dobrov" napisał:

> [...]
> tego, kto jest winny zmieni się o 180stopni.

Mam dokładnie takie samo przemyślenie.
Dziennikarski bełkot (jak zwykle), z którego nic nie wynika.

taka zdawkowość to dość typowe ( poniżej opis dzisiejszego wypadku w
Bydgoszczy ):

"Do pierwszego wypadku doszło przy ul. Skarżyskiego o godz. 10.30. Na
przejściu dla pieszych potrącona została przez renault megane 55-letnia
rowerzystka. 51-letnia kobieta, która kierowała autem była trzeźwa."

i tyle...

http://tiny.pl/hxmrp

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-11-06 01:20:52
Autor: player
Zabił rowerzystę i uciekł
On 5 Lis, 21:24, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
Chciałbym wiedzieć o co chodzi z tym przejściem dla pieszych. Jak poruszał
się zabity rowerzysta? Ta informacja mogłaby spowodować, że moja ocena
tego, kto jest winny zmieni się o 180stopni.

Bylem tam przed 20stą. Jeszcze stała policja, czarny parwan i rower na
poboczu.
Z tego co widzialem to MZ rowerzysta na pewno nie przejeżdżał po
pasach w poprzek drogi.
Parawan stał 10m za przejsciem, a z tylnego koła była 8, wiec dostał w
tył, jakby jechał po pasach
to by dostal w bok.

--
jay

Data: 2009-11-06 12:11:15
Autor: Coaster
Zabił rowerzystę i uciekł
player wrote:
[...]

Janowidz?

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-11-06 04:04:46
Autor: player
Zabił rowerzystę i uciekł
On 6 Lis, 12:11, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Janowidz?

Nie taka moja teoria na podstawie tego co było po wypadku.

--
jay

Data: 2009-11-06 13:15:32
Autor: Coaster
Zabił rowerzystę i uciekł
player wrote:
On 6 Lis, 12:11, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Janowidz?

Nie taka moja teoria na podstawie tego co było po wypadku.

--
jay

A masz pewnosc, ze nie jechal po pasach z zamiarem 'wlaczenia sie do ruchu' - skrecajac z pasow rownolegle do drogi? Albo przejezdzal na skos pasy, albo, albo...

Data: 2009-11-06 08:41:51
Autor: arturbac
Adrian S. pisze:
Chciałbym wiedzieć o co chodzi z tym przejściem dla pieszych. Jak poruszał
się zabity rowerzysta? Ta informacja mogłaby spowodować, że moja ocena
tego, kto jest winny zmieni się o 180stopni.

Winny był tylko kierowca ponieważ
1) zabił na przejściu do którego wolno mu się zbliżyć po zredukowaniu prędkosci
2) uciekł

Rowerzysta i tak poniósł karę ostateczną za jazdę prostopadłą.

[waw] Zabił rowerzystę i uciekł