[waw] Zabił rowerzystę i uciekł

Data: 2009-11-05 21:51:12
Autor: arturbac
[waw] Zabił rowerzystę i uciekł
granat pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1627216,0,,zabil_rowerzyste_i_uciekl,wiadomosc.html Starszy mężczyzna jadący rowerem został potrącony na przejściu dla pieszych

IMHO prosił się sam o problemy jeżdżąc chodnikami i prostopadle do samochodów przez przejścia.
Codzień jeżdżę rowerem i smutno mi widzieć że nawet na osiedlu 50% jeżdzi chodnikami i przejściami dlapieszych mimo iz ulice są puste.

Data: 2009-11-06 06:57:44
Autor: Tomasz Konik
> [...]

Codzień jeżdżę rowerem i smutno mi widzieć że nawet na osiedlu 50% jeżdzi chodnikami i przejściami dlapieszych mimo iz ulice są puste.

Przykro, że w zaistniałej sytuacji, nikt nie zwrócił uwagi na fakt, że
kierowca samochodu - pardon le mot - spierdolił z miejsca wypadku.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-06 08:39:59
Autor: arturbac
[...]