Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna

Data: 2010-03-10 14:48:45
Autor: szwagier
Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
Przeczytales, oceniles, osadziles.
Zglos sie na wykonawce wyroku i bedziesz jak czlowiek-orkiestra.

Jadac w nocy boczna, zapewne nieoswietlona droga latwo jest wjechac w kogos..
Poza tym skoro kobieta sie - jak pisza -  nie zatryzmala to moim zdaniem swiadczy to wlasnie o tym, ze nie wiedziala ze wjechala w czlowieka.

Gosc rownie dobrze mogl byc napruty i ulozyc sie na lekka drzemke na drodze (widzialem takiego), jak wylezc zza jakiegos drzewa prosto pod samochod (takiego tez widzialem)

szwagier

Data: 2010-03-10 06:00:46
Autor: VoyteG
On 10 Mar, 14:48, "szwagier" <kcies...@poczta.fm> wrote:

Jadac w nocy boczna, zapewne nieoswietlona droga latwo jest wjechac w
kogos..

Gdzie ty mieszkasz?
Chetnie zobacze taki rejon kraju, gdzie noca na nieswietlonych drogach
spia ludzie...

Poza tym skoro kobieta sie - jak pisza -  nie zatryzmala to moim zdaniem
swiadczy to wlasnie o tym, ze nie wiedziala ze wjechala w czlowieka.

Pewnie masz racje... Fragment nosa tego czlowieka pozostal w podwoziu
samochodu i byl do rozpoznania przez mechanikow na drugi dzien, wiec
kobieta z pewnoscia nie zauwazyla, ze po ciele mezczyzny
przejechala...

(widzialem takiego),
(takiego tez widzialem)

Ale masz widoki podczas podrozy, nie do pozazdroszczenia :-)

jak wylezc zza jakiegos drzewa prosto pod samochod

Pewnie ona nic nie zauwazyla. Nie zauwazyla, ze po jakism duzym ciele
przejechala, tylko skad jej przyszla do glowy ta sarna?

Data: 2010-03-10 15:28:24
Autor: szwagier
Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
Caly Twoj post to belkok, napisz jeszcze raz darowujac sobie emocjonalne wstawki, to odniose sie do tego.

szwagier

Data: 2010-03-10 22:59:49
Autor: Bydlę
On 2010-03-10 15:00:46 +0100, VoyteG <VoyteG@hotpop.com> said:

[...]

Obstaluj sobie aktualne POI do nawigacji.
Mam w AutoMapie takie punkty do włączenia i jedną z możliwości jest opcja ostrzegania przed Życiem Nocnym.

Czyli przed stadami młokosów pakujących się w kilkanaście osób do samochodu prowadzonego przez pijanego kierowcę i przed śpiącymi na asfalcie, jak mi indagowany na tę okoliczność pan z firmy produkującej AutoMapę powiedział przez telefon.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-03-11 10:35:40
Autor: Jakub Witkowski
ZabiÂła czÂłowieka. TwierdziÂła, Âże t o sarna
VoyteG pisze:
[...]

Proszę bardzo: Mierzeja Wiślana, gdzieś między Krynicą Morską a Piaskami,
lato, wczesny wieczór. Jadę sobie dość spokojnie i nagle za zakrętem gość
leży na drodze. Faktem jest że nie spał, nawet próbował się podnosić...
Gdyby to było już po zmroku przejechał bym go jak nic.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-03-11 03:26:07
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 10:35, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:
VoyteG pisze:

> [...]

leży na drodze. Faktem jest że nie spał, nawet próbował się podnosić...
Gdyby to było już po zmroku przejechał bym go jak nic.

Gdybys nie jechal, to zapewne zasnalby twardo przytulony do asfaltu...

Data: 2010-03-10 07:13:32
Autor: VoyteG
[...]

Wiedziala, dobrze wiedziala, ze w "cos uderzyla"

"Ta przyznała, że jadąc autem 8 marca "w coś" uderzyła."
Inny artykul w tej sprawie http://tiny.pl/hgtzn

Zdarzenie mialo miejsce w Karłowie, ale gdzie tam las, coby sarne
znalezc?
Karłowo http://tiny.pl/hgtz6

Data: 2010-03-10 21:08:56
Autor: BQB
VoyteG pisze:
[...]

To, że brak lasu, to żaden argument. Często przejeżdżam tędy: http://tinyurl.com/mojkowo
Lasów brak - pojedyncze drzewa przy drodze, a sarny i jelonki są. Co oczywiście niczego nie zmienia.

Data: 2010-03-10 23:56:07
Autor: VoyteG
On 10 Mar, 21:08, BQB <ad...@anty.spamowy.com.invalid> wrote:
VoyteG pisze:

> [...]

Lasów brak - pojedyncze drzewa przy drodze, a sarny i jelonki są. Co

Na zaprezentowanym przez Ciebie rejonie kraju, wiadac w okolicy rejony
lesne, wprawdzie niewielkie, ale gdzies te lesnie zwierzeta mieszkaja.
Bo inaczej, to gdzie mieszkaja? Zas w okolicy Karłowa - to nieopodal
Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu
porownywalny.

Data: 2010-03-11 08:06:38
Autor: Massai
VoyteG wrote:

> [...]

Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu

Wiesz, nie każdy jest zoologiem... Może i mogła myśleć że tam mogła być
sarna.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-11 00:14:39
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 09:06, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:

Wiesz, nie każdy jest zoologiem... Może i mogła myśleć że tam mogła być
sarna.

To prawda, ze nie kazdy jest zoologiem, ale nawet zoolog jadac szybko
samochodem nie rozpozna sarny. Tym bardziej zoolog nie odda samochodu
do warsztatu tego samego dnia po godzinie 21, tylko poczeka do rana
nastepnego dnia....

Data: 2010-03-11 10:47:20
Autor: Jakub Witkowski
VoyteG pisze:
[...]

Może mężowi nie chciała pokazać na oczy? Ja też kiedyś na gwałt
reperowałem dużego fiaciora rodziców :)

Data: 2010-03-11 10:29:12
Autor: Icek
Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
> [...]

Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary - tzn. pola i zabudowania.
Obszar zaprezentowany przez Ciebie jest w bardzo malym stopniu

===================

ostatnio jechalem do Leroy we wroclawiu !!! I widzialem zestaw
kilku/kilkunastu sarenek czy innych lesnych zwierzat. W miescie! W terenie
zabudowanym !

Icek

Data: 2010-03-11 01:26:49
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 10:29, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

ostatnio jechalem do Leroy we wroclawiu !!! I widzialem zestaw
kilku/kilkunastu sarenek czy innych lesnych zwierzat. W miescie! W terenie
zabudowanym !

Icek

Zestaw saren przy Leroy? Przeciez to market budowlany!
:-)

Data: 2010-03-11 09:45:30
Autor: Massai
VoyteG wrote:

> kilku/kilkunastu sarenek czy innych lesnych zwierzat. W miescie! W
> terenie zabudowanym !

Zestaw saren przy Leroy? Przeciez to market budowlany!
:-)

Moze z gipsu? Krasnale juz niemodne ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-11 10:40:12
Autor: Icek
> [...]
> zabudowanym !
>
> Icek

Zestaw saren przy Leroy? Przeciez to market budowlany!

ale zwierzyna lesna pojawia sie czasami. Widzialem na wlasne oczy. Widzisz
tam gdzies jakis las ??

Moze nie czesto ale zwierzyna lesna pojawia sie nie tylko przy samym lesie.

Icek

Data: 2010-03-11 03:24:40
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 10:40, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

> Zestaw saren przy Leroy? Przeciez to market budowlany!
> :-)

Moze nie czesto ale zwierzyna lesna pojawia sie nie tylko przy samym lesie.

To klienci tego marketu, pewnie same jelenie ;-)

Data: 2010-03-11 10:48:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:

Zas w okolicy Karłowa - to nieopodal Sochaczewa - sa wyłącznie wiejskie obszary

I o czym to świadczy, skoro sarny zdarzają się nawet w 0,5 milionowym mieście i do z 5 km od jego granicy?

Data: 2010-03-11 03:49:01
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 10:48, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

>Zas w okolicy Kar owa - to nieopodal Sochaczewa - sa wy cznie wiejskie
>obszary

I o czym to wiadczy, skoro sarny zdarzaj si nawet w 0,5 milionowym
mie cie i do z 5 km od jego granicy?

Powinni wprowadzic znak "uwaga spiaca sarna na drodze" to by ludzie
potem glupio sie nie zastanawiali...
Skad ta kobieta mogla wiedziec, ze tam sarna nie spi, jak nie za tym,
to za kolejnym zakretem tej wiejskiej drogi?
Potem sie ludzie dziwia... Dobrze napisal jeden przedpisca "ale wy
pierd..."

;-)

Data: 2010-03-11 13:43:13
Autor: Paweł W.
Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna

I o czym to świadczy, skoro sarny zdarzają się nawet w 0,5 milionowym
mieście i do z 5 km od jego granicy?

W 2 milionowyn mieście też się zdarzają 5km od granicy i to nie są tylko sarny, ale cała rodzina dzików "pod maskę" potrafi wyjść.

p.

Data: 2010-03-11 12:37:10
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Znasz tamte okolice, jechałeś kiedykolwiek DW577, bo wydaje mi się, że nie bardzo? Wzdłuż tej drogi co chwila są większe i mniejsze kawałki lasów, a znaki "uwaga dzikie zwierzęta" obowiązują na większości jej długości, droga wąska i w większości dziuwawa. Z Karłowa do Sochaczewa będzie dobre 15 - 20 km.

Data: 2010-03-11 03:56:48
Autor: VoyteG
Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
On 11 Mar, 12:37, "Vlad The Ripper" <os^
$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

Znasz tamte okolice, jechałeś kiedykolwiek DW577, bo wydaje mi się, że nie
bardzo?

Znam te okolice i nawet jesli sa lesne oznaczenia, to poza ptakami,
nie przypominam sobie widoku leśnego zwierza w pobliżu drogi.

Data: 2010-03-11 13:15:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:147c67b1-c900-4590-aafc-1d74ede66690x12g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

No tak, to koronny dowód że sarnia noga nigdy nie nastąpiła na tą drogę....
ROTFL !!!!

P.S.
Ile masz lat dziecino?

Data: 2010-03-11 04:21:13
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 13:15, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

>Znam te okolice i nawet jesli sa lesne oznaczenia, to poza ptakami,
>nie przypominam sobie widoku le nego zwierza w pobli u drogi.

No tak, to koronny dow d e sarnia noga nigdy nie nast pi a na t drog ....
ROTFL !!!!

Pisałem o szeroko pojętej okolicy, gdzie jeśli są drzewa i związane z
nimi oznaczenia, to są niekoniecznie aktualne, ponieważ w
niegdysiejszych lasach pobudowano domy.

Zaś dokładnie w samym Karłowie - miejscu zdarzenia - nie ma lasu, co
pokazywałem dając link do mapy terenu.

P.S.
Ile masz lat dziecino?

12 - no prawie 13, taka odpowiedz cie satysfakcjonuje w pełni?
sorry za zniżenie odpowiedzią do poziomu zadającego pytanie...

Data: 2010-03-11 13:44:03
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Bywam co prawda okazjonalnie, ale lisy i sarny widywałem w okolicach nie raz.

Data: 2010-03-11 04:49:31
Autor: VoyteG
Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
On 11 Mar, 13:44, "Vlad The Ripper" <os^
$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

Znam te okolice i nawet jesli sa lesne oznaczenia, to poza ptakami,
nie przypominam sobie widoku le nego zwierza w pobli u drogi.

Bywam co prawda okazjonalnie, ale lisy i sarny widywa em w okolicach nie
raz.

To masz wyjatkowe szczescie. Mieszkam w tym rejonie kraju - do sporego
lasu mam okolo 500 m i duze zwierze lesne widzialem moze 5 razy przez
ponad 20 lat. Bardziej na wschod - owszem, ale to juz Puszcza
Kampinoska, wiec nie ma co porownywac z Karlowem

pozdrawiam

Data: 2010-03-10 15:33:56
Autor: GB
[...]

Tyle że nawet jeśli gościu był napruty, to i tak przejechać przez niego bez
zauważenia się nie da (no chyba że samemu jest się naprutym). A skoro kobieta
nie wiedziała w co wjechała to powinna to sprawdzić.

Rozumowanie typu  "nie wiem w co wjechałam, więc pewnie to sarna bo... tak
będzie mi wygodniej" delikatnie mówiąc jest poniżej poziomu i kwalifikuje panią
do oddania PJ. Niezależnie od tego czy facet był napruty, spał na drodze, wypadł
nagle zza drzew itd. - bo nie oceniam tu kto był sprawcą wypadku (rzecz zresztą
raczej nie do sprawdzenia), a samo zachowanie się kierowcy po nim.

Tak czy siak, wychodzi na to że albo lepsza idiotka, albo konsekwentnie kłamie
od początku. Wg mnie drobne poszlaki wskazują raczej to drugie, choć nie
przesądzam, bo w końcu głupota ludzka też jest niezmierzona. --

Data: 2010-03-10 18:29:40
Autor: Icek
[...]

eeeeee, sadze ze sie da.

Nie mowie, ze nie bez zauwazenia ale wyobraz sobie kobieta sama w BMW,
jedzie lesna droga. Mysli sobie "jestem sama nie wychodze z auta bo ktos
mnie zgwalci".

A moze to sarna? A moze konar drzewa ?

Jak nos byl pod maska to gdzie mial glowe podczas zdarzenia?? Napewno nie
powyzej maski bo wtedy pod maska bylyby kostki i kolana.

Icek

Data: 2010-03-10 23:47:27
Autor: VoyteG
On 10 Mar, 18:29, "Icek" <i...@do.pl> wrote:
> Tyle e nawet je li go ciu by napruty, to i tak przejecha przez niego
bez
> zauwa enia si nie da (no chyba e samemu jest si naprutym). A skoro
kobieta
> nie wiedzia a w co wjecha a to powinna to sprawdzi .

eeeeee, sadze ze sie da.

Nie mowie, ze nie bez zauwazenia ale wyobraz sobie kobieta sama w BMW,
jedzie lesna droga. Mysli sobie "jestem sama nie wychodze z auta bo ktos
mnie zgwalci".

Tam nie ma lasu!!

Data: 2010-03-11 09:11:56
Autor: ..Aldi..
[...]

nigdy nie widziałeś w mieście czy na wsi leżącego na jezdni?
mnie się ze dwa razy zdarzyło, szczęście, że było jasno...
próba zdjęcia go z drogi była tyle obrzydliwa, co mało skuteczna
drugim razem kto inny się nim zajął

Data: 2010-03-11 00:19:38
Autor: VoyteG
On 11 Mar, 09:11, "..Aldi.." <rom...@poczta.fm> wrote:

>Tam nie ma lasu!!
>Zdarzenie mialo miejsce w Kar owie
>Kar owo
http://tiny.pl/hgtz6

nigdy nie widzia e w mie cie czy na wsi le cego na jezdni?

Widzialem i  ta kobieta tez widziala (tak zeznala - artytykul prasowy)
i prawdopodobnie byla swiadoma, ze przejechala niekoniecznie sarne...

Data: 2010-03-11 10:27:56
Autor: Icek
Zabila czlowieka. Twierdzila, ze to sarna

> [...]

Widzialem i  ta kobieta tez widziala (tak zeznala - artytykul prasowy)
i prawdopodobnie byla swiadoma, ze przejechala niekoniecznie sarne...

ale "prawodpodobnie wiedziala" mam nadzieje, ze nie starczy do skazania

Icek

Data: 2010-03-11 12:14:44
Autor: GB
Zabila czlowieka. Twierdzila, ze to sarna
ale "prawodpodobnie wiedziala" mam nadzieje, ze nie starczy do skazania

Skazanie jak skazanie... ale zostawiać PJ komuś kto (sądząc po jej tłumaczniach)
po wypadku przekwalifikowuje ofiarę na sarnę i nawet się nie zatrzyma może być
cokolwiek niebezpieczne.

Data: 2010-03-11 22:59:09
Autor: Plumpi
Użytkownik "..Aldi.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hna6ue$q5i$1news.interia.pl...

[...]

Ja jak raz się zająłem takim pijaczyną to przez 2 czy 3 godziny woziłem do domu, bo nie pamiętał gdzie meiszkał :)
W końcu jak trochę przetrzeźwiał i przypomniał sobie to go zawiozłem do domu, gdzie w drzwiach przywitała go jakaś jędza jeszcze mnie wyzywając od najgorszych i pytając "a po coś pan to ścierwo przywoził, trzeba było zostawić na drodze, żeby kto rozjechał". Później przez pół godziny próbowałem się uwolnić od pijaczyny, który chciał w ramach odwdzięczenia się za uratowane życie i przywiezienie do domu, uraczyć mnię poczęstunkiem najpodlejszej marki kwasibora :)

Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna