'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym

Data: 2012-11-05 23:20:55
Autor: matusm
'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k789dq$khb$1dont-email.me...
Co będzie jeśli Jarosław Kaczyński i PiS wrócą do władzy? Dziś już możemy
być pewni: będziemy w stanie wojny dyplomatycznej z Rosją ze wszystkimi
tego konsekwencjami.

Jak zwykle ubeki strasza konfrontacjami z ruskimi aby ukryć prawde i szukania blisko zrodeł bo,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-11-05 23:24:05
Autor: Jusuf
"matusm" <matusm@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k79e37$ugj$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tą wojną z Ruskimi to straszy Kaczor i jego zwolennicy, czyli tacy jak ty pomyleńcy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym