'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym

Data: 2012-11-05 23:25:40
Autor: Kaczysta
'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym
[...]
"Kaczyński nie czekając na oficjalne stanowisko prokuratury, ogłosił, że katastrofa
smoleńska była niesamowitą zbrodnią, że zamordowano 96 osób, że rząd
powinien podać się do dymisji, bo brał udział w tej zbrodni i mataczył."
I tak się usilnie powtarza kłamstwo - Kaczyński powiedział, że jeśli jest prawdą, iż znaleziono ślady eksplozji, to ta katastrofa była niesamowitą zbrodnią - itd.
Dyspozycyjne media świadomie zniekształcają tę wypowiedź, lansując swoją tezę. Na tym polega manipulowanie polskim społeczeństwem.
Iście gebelsowsko-urbanowa praktyka!
AZ

'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym