'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym

Data: 2012-11-05 23:29:31
Autor: Jusuf
'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym

Dziś Polacy zniechęceni rządami PO, przestraszeni zwalniającą gospodarką, a
nie przekonani do lewicy, muszą sobie odpowiedzieć na pytanie: czy zostając
w domu w czasie przyszłych wyborów, nie fundują Polsce przyszłości w wersji
PiS, a więc katastrofy w każdym wymiarze.

Strachy na lachy, jak się nie ma w czym wybierać, to się zostaje w domu. Bo POPiS to jest jedno i te same gówno kiszczakowskie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

'Zabili mi brata' nie cofnie się przed niczym