Zabiorą kościołowi, dadzą Żydom, czyli...

Data: 2012-03-16 17:51:15
Autor: boukun
Zabiorą kościołowi, dadzą Żydom, czyli...
jak Żydzi z Żydami robią skok na polską kasę...

16.03. Warszawa (PAP) - Przewodniczący Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich Piotr Kadlcik oświadczył po piątkowym spotkaniu z ministrem Michałem Bonim, że ma nadzieję na kompromis w sprawie finansowania działalności tych gmin.
Kadlcik powiedział PAP, że stronę żydowską cieszy oficjalna deklaracja rządu "dotycząca wycofania się z pomysłu likwidacji wszystkich Komisji Regulacyjnych, w tym Komisji ds. Gmin Wyznaniowych Żydowskich". "To bardzo ważne, ponieważ jesteśmy w połowie drogi do zakończenia procedury odzyskiwania skonfiskowanego bezprawnie majątku" - podkreślił.

Przewodniczący Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich poinformował, że przedstawione przez ministra Boniego propozycje będą dyskutowane i poddane dalszym konsultacjom podczas kolejnych spotkań. "Mam nadzieję, że ich efektem będzie wypracowanie kompromisowego modelu finansowania działalności gmin żydowskich" - zaznaczył.

"Obawy przedstawicieli wszystkich obecnych dziś na spotkaniu wyznań budzi pomysł otwartego deklarowania wyznania w zeznaniach podatkowych, co w naszym przypadku wydaje się być w sposób szczególny uzasadnione" - dodał Kadlcik.

http://stooq.pl/n/?f=584370

Czyli Żydzi chcą się nadal konspirować i trzepać polską kasę...

boukun

Data: 2012-03-16 18:25:38
Autor: sofu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jjvr27$pjb$1node2.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --

Dwa watki dajesz takie same to i odpowiedz musi byc jedna:

Co to się robi przy okazji odcinania ryi od koryta?!
Słyszałem go dziś w radio. Jemu niby chodzi o to, że dając te 0,3% podatnik
musi napisać na jaki związek wyznaniowy je przeznacza.
I to ich boli bardzo! Bo taki "prawdziwy" Polak będzie mial do wyboru, albo
się w ten sposób ujawnić i zapisac te swoje 0,3 % na żydowską wiarę, albo
udać frajera i nie kasy rabinom nie dawać. Bo to się moze okazać, ze albo
forsy nie bedzie albo wielu "Polakom" naraz pejsy porosną. I teraz będą
wymyślać jakby to obejść.

sofu

Data: 2012-03-16 18:47:57
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jjvt2g$rnp$1node2.news.atman.pl...

[...]

Już Żydzi rządzący Polską do tego nie dopuszczą, aj, waj, co by to się porobiło, gdyby nagle okazało się, że najwięcej Żydów jest w polskiej administracji...

I tu wychodzi na jaw ta ich cała konspiracja i spisek...

boukun

Zabiorą kościołowi, dadzą Żydom, czyli...